43- Öfkeden Gözü Dönmek

105 19 0
                                    

Zheng Mingyi gittikten sonra Jiang Chijing, dudağının köşesindeki yarayı temizlemek için Luo Hai'nin yanına gitti.

Sonrasında Luo Hai ile öğle yemeği yiyeceği için bunu saklamak gibi bir niyeti yoktu. İstese de gizleyemezdi.

Ancak birdenbire bir şey fark etti. Başta Zheng Mingyi'nin onu bir anlık öfkeyle ısırdığını düşünmüştü ama şimdi düşününce bu hesapçı piç açıkça onun üzerinde hakimiyetinin izlerini bırakıyordu.

İkisi bandajları değiştirmek için revire gittiklerinde Jiang Chijing'in dudakları hala sağlamdı. Dudağının köşesinin kızıl kanla lekelenmesi yalnızca bir saatte olmuştu. Luo Hai'nin neler olduğunu anlamamasına imkan yoktu.

Ancak gerçek, Jiang Chijing'in Luo Hai'yi abartmasıydı. Hayır, daha doğrusu işler Zheng Mingyi'nin tahmin ettiği gibi gitmedi.

Luo Hai kollarını göğsünde bağladı, ofis masasına yaslandı ve sert bir şekilde Jiang Chijing'e baktı. "Zheng Mingyi sana tecavüz mü etti?"

Jiang Chijing yaptığı çıkarımı duyunca bilinçsizce dudaklarında eğlendiğini belli eden bir gülümseme belirdi ve bu da anında acıdan dolayı bir tıslamayla sonuçlandı.

Gülümsemesine hakim oldu, elindeki pamuklu çubuğu attı ve Luo Hai'ye döndü, "Sence bu mümkün mü?"

Jiang Chijing'in kişiliği göz önüne alındığında, eğer Zheng Mingyi'nin sınırı aştığını hissetseydi şu anda revirde oturan kişi Zheng Mingyi olurdu.

"Peki dudaklarına ne oldu?" Luo Hai hala o şekilde düşünmüyordu.

Jiang Chijing gerçekleri olduğu gibi söyledi. "Öfkeyle ısırdı. Sana parfüm konusunu onun yanında açmanı kim söyledi?"

Bu iki cümlenin içerdiği bilgiler biraz fazlaydı. Luo Hai'nin ifadesi oldukça muhteşem bir hal aldı ve uzun bir süre sonra inanamayarak, "Sen ve o, cidden mi?" diye sordu.

"Mmhm." Jiang Chijing hafifçe mırıldandı.

Onun ve Luo Hai'nin çalışma alanları birbirinin tam karşısındaydı, birbirlerinden uzaklaşamıyorlardı, bunu Luo Hai'den saklamak çok zahmetliydi. Üstelik Luo Hai her zaman aşk hayatıyla ilgili çok endişeliydi ama artık daha az endişelenmesine izin verebilirdi. Bu aynı zamanda Luo Hai'ye gelecekte sözlerine dikkat etmesi gerektiğini hatırlatacaktı.

Tabii ki, son kısım kilit noktaydı.

Eğer Luo Hai farkında olmadan tekrar Zheng Mingyi'yi sinirlendirirse sonunda başı ağrıyacak kişi Jiang Chijing olacaktı.

"Demek tavsiyemi dinlemedin." dedi Luo Hai. "O bir dolandırıcı. Ahlaki görüşün beş duyunla birlikte yok falan mı oldu?"

Jiang Chijing, Zheng Mingyi'nin kötü haber kategorisine girdiğini düşündüğü için Luo Hai'yi suçlayamazdı. Sonuçta her şey göz önüne alındığında, Luo Hai bu konuda Yu Guang'dan daha gergindi.

"Bana inanıyor musun?" diye sordu Jiang Chijing. "O bir dolandırıcı değil."

"Mahkumlaın çoğu haksızlığa uğradığını iddia etmez mi zaten?"

"O benim komşum."

Luo Hai'nin ifadesi anında dondu. "Komşun mu?"

Jiang Chijing, Luo Hai'ye bazı ayrıntıları atlayarak özetini anlattı. Luo Hai'nin aşırı yüklenen bilgiyi işlemesi biraz zaman aldı, sanki nereden başlayacağını bilmiyormuş gibiydi. Sonunda sadece bir cümleyle yetinmeye karar verdi. "Yani Zheng Mingyi gerçekten dürüst bir adam mı?"

Jiang Chijing, "Ona inanıyorum." dedi.

Luo Hai inatçı bir aptal değildi. Jiang Chijing ona kefil olmaya istekli olduğundan Zheng Mingyi hakkındaki önyargılarından kurtulmaktan başka çaresi yoktu. İç çekerek çaresizce, "Aslında ondan çok etkilendiğin baya belli." dedi.

Restricted AreaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin