57- Beyni Yanmak

52 13 0
                                    

Bazı antika saatlerin arka kasasında, profesyonel aletlere ihtiyaç duymadan tırnakla çıkarılabilecek kadar küçük bir boşluk vardı.

Daha öncesinde Jiang Chijing'in Old Timepiece'i bu şekilde modellendiği için saatin arka kapağını hiçbir alet kullanmadan çıkarmak gibi zor bir işlemi yapabilmişti.

Kafa karışıklığından dolayı bulanık bir zihinle saatini Zheng Mingyi'ye verdi, ardından Zheng Mingyi'nin becerikli bir şekilde kasayı çıkardığını ve içinden siyah bir hafıza kartı aldığını gördü.

Hafıza kartı uzun süredir saatin sistemine bastırılmış olmalıydı. Çıkarıldığı anda saatin parçaları dışarı fırladı ve zarif, şık saat zaman gösterme işlevini anında kaybetti.

Bu arada saatin sahibi olan Jiang Chijing'in saatini bozduğu için Zheng Mingyi'yi azarlayacak hali yoktu. Bir hafıza kartına, bir Zheng Mingyi'ye baktı ve tamamen şaşkın bir halde, "Bu şey neden saatimde?" diye sordu.

"Neden olabilir?" diye sordu Zheng Mingyi. "Ben koydum."

"Ne zaman?" Jiang Chijing anında Zheng Mingyi'nin evine geldiği zamanı düşündü.

"Uzun hikaye." Zheng Mingyi hemen cevap vermedi ve hafıza kartını Yu Guang'a uzattı, "İçinde 'yedek' olarak adlandırdığım bir video var. Bu videoyu mümkün olan en kısa sürede çevrimiçi paylaşın, ne kadar çok kişi görürse o kadar iyi "

"Anlaşıldı!" Yu Guang, olayın ayrıntılarını dinlemeye devam etmek istiyormuş gibi görünüyordu, ancak Zheng Mingyi'nin ona işi bir an önce halletmesini söylediğini duyunca karşı revire koşup duman oldu.

"Yanında delil olmadığını söylemiştin." Jiang Chijing yavaş yavaş sakinleşirken şoktan kurtulmak için derin bir nefes aldı.

Zheng Mingyi omuz silkti, "Benimle değildi zaten, hep senin yanındaydı."

Ve tam anlamıyla Jiang Chijing'in 'elindeydi'.

Jiang Chijing'in söyleyecek hiçbir şeyi yoktu. Sadece hayatı boyunca yürüdüğü en uzun yolun, Zheng Mingyi'nin sayısız planlarının dolambaçlı yolu olduğunu hissediyordu.

"Seni araştırdığımı söylediğimi hatırlıyor musun?"

"Sen ortadan kaybolduktan sonra." dedi Jiang Chijing.

Siyahlı adam tarafından saldırıya uğradıktan sonra Zheng Mingyi ortadan kaybolmuştu. Jiang Chijing başta bir akrabasının veya arkadaşının evinde kalmaya gittiğini düşünmüştü, ancak Zheng Mingyi ortadan kaybolduğu süre boyunca onun geçmişini araştırdığını söylemişti.

Zheng Mingyi, "Bu süre zarfında delilleri saklamak için en güvenli yerin neresi olduğunu düşünüyordum." diye devam etti.

Jiang Chijing, çoktan Zheng Mingyi'nin yönlendirmesi olmadan bunun üzerine düşünmeye başlamıştı.

O zamanlar Zheng Mingyi polisin içinde bir köstebek olduğundan şüpheleniyordu ve köstebeğin Guan Wei olabileceğini de göz ardı etmemişti.

Guan Wei'nin ilişkileriyle ilgili bilgilere erişimi vardı. Yani delilleri kime verirse versin, Guan Wei'nin onları bulma riski vardı. En kötü senaryoda bu durum, onları emanet alan kişinin başına da dert açabilirdi. Bu nedenle Zheng Mingyi delilleri kendisine yakın birine vermezdi.

Ama bunları kendi üzerinde nasıl saklayabilirdi ki?

Cezaevine girerken sıkı kontroller yapıldığı için delilleri içeriye sokmanın hiçbir yolu yoktu. Kişisel eşyalarının içine saklasa bile soruşturmayı bahane olarak kullanıp kişisel eşyalarını çalmak tamamen Guan Wei'nin kabiliyetindeydi.

Restricted AreaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin