55- Tanrı

79 19 0
                                    

Hafta sonu borsada işlem gören birçok şirkette büyük bir deprem yaşandı.

Düzenleme kurulu bu şirketler hakkında resmi olarak soruşturma başlattı ve birkaç ay önce ülke ekonomisini sarsan mali suç davası yeniden görüldü.

Bu olayla ilgili haberler tüm interneti kapladı. Endişeli hissedarların aksine Jiang Chijing, evinde dinleniyordu. Yatağını pencereden uzaklaştırıp odanın ortasına kaydırmakla kalmamış, markete gidip yeni bir diş fırçası kabı ve erkekler için ev terliği bile almıştı.

Yalnız yaşarken minimal olmak güzeldi. Jiang Chijing'in ayakkabı dolabında sadece üç çift ayakkabı vardı: bir çift sandalet, içeride giymek için bir çift pamuklu terlik ve dışarı çıkarken giydiği bir çift parmak arası terlik.

Zheng Mingyi en son Jiang Chijing'in evine geldiğinde sık kullanılmayan bir çift parmak arası terlik giymişti. İkisi günün çoğunu yatakta geçirmiş ve hatta bazen çıplak ayakla dolaşmışlardı, bu yüzden terlik giyip giymemesi önemli değildi. Ama gerçekten birlikte yaşamaya başladıklarında kesinlikle böyle olamazdı.

Marketten eve dönen Jiang Chijing, benzer tarzdaki iki yeni ev terliğini ayakkabı dolabına yerleştirdi.

Jiang Chijing, evinde aniden başka biri için hazırlanan eşyaların ortaya çıkmasına henüz alışamamıştı. Ancak eşyaları satın aldıktan sonra geç de olsa çift terliği satın almanın fazla aceleci bir davranış olduğunu fark etti.

Zheng Mingyi sıradan bir şekilde hapishaneden çıktıktan sonra bir süreliğine onda kalmaktan bahsettiğinde hayır demişti. Bu, bu konuyu henüz gerektiği gibi tartışmadıklarını gösteriyordu.

Zamanı geldiğinde, Zheng Mingyi gelmeseydi bu sevgi gösterisi boşa gitmez miydi?

Muhtemelen hayır.

Jiang Chijing bu düşünceyi hızla aklından sildi.

Ayakkabı dolabını kapattı ve alışveriş poşetlerini mutfağa taşıdı. Sırada hala yapması gereken yeni, güzel bir çilekli turta vardı.

Son zamanlarda fırınını sıklıkla kullanıyordu. Jiang Chijing yarım yıldan fazla bir süre önce buraya taşındığında, ilk hafta birçok yemek yapmayı denemişti. Ancak yenilik hissiyatı geçtikten sonra mutfağı sadece midesini doldurmaya yarayacak bir hale gelmişti.

Uzun süredir bekar olan Jiang Chijing, hayatın yeni bir gerçeğini keşfetmişti. Mutfak kişinin yaşam kalitesinin bir yansımasıydı.

Eğer kişinin genellikle yemek pişirmeye vakti yoksa muhtemelen işten kaynaklanan stres daha ağırdı ve kişinin boş zamanlarından keyif almaya enerjisini tüketiyordu. Ancak eğer kişi sıklıkla kendi yemeklerini yapıyorsa, hatta yeni tarifler öğreniyorsa, muhtemelen hayatı daha kaygısız geçiyor ve gelecekle ilgili beklentilerle dolu oluyordu.

Jiang Chijing artık bu zihniyete sahipti. Zheng Mingyi'nin hapisten çıkması ve asıl yaşam alanına dönmesi için sabırsızlanıyordu.

Gizlice izlediği kişi kendi evine taşınıyordu. Bir röntgenci için hiçbir şey bundan duyulan hazzı gölgede bırakamazdı, değil mi?

Elbette Jiang Chijing bunu ne kadar sabırsızlıkla beklese de Zheng Mingyi'nin bunun en ufak bir kısmını bile görmesine izin vermeyecekti.

×××

Yeni bir haftaydı. Xu Sheng hastaneden hapishaneye geri dönmüştü. Fiziksel olarak iyi bir durumdaydı. Henüz işe katılamamasına rağmen herhangi bir sorun yaşamadan yürüyebiliyordu.

Bugün Jiang Chijing postayı teslim ederken hızını artırdı çünkü elindeki mektup yığınının arasında Xu Sheng'e gönderilen daha önce hiç
görmediği bir mektup vardı.

Restricted AreaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin