27- Yaka

132 30 10
                                    

Jiang Chijing, Zheng Mingyi'nin kelime oyununu duymamış gibi yaptı. Neyse ne, kendisi garip hissetmediği sürece gariplik onu ilgilendirmezdi.

Luo Hai ve devriye ekibi hemen depoya geldiler. Zheng Mingyi, Ma Liu'yu çok sert bir şekilde dövdüğü için Luo Hai bununla başa çıkamadı ve tıbbi müdahale için onu ambulansla dışarı götürmek zorunda kaldı.

Olayın soruşturmasında herhangi şüpheli bir şey yoktu. Bir mahkum merdivende görevli  gardiyanının dikkatini dağıtmakla, başka bir mahkum Jiang Chijing'i dinlenme odasına çekmekle sorumluydu, Ma Liu ise onu taciz etme niyetini açıkça belli etmişti. Zheng Mingyi kavgaları sırasında birbirine çarpan dolapların sesini duymuştu ve Jiang Chijing'in saldırıdan kurtulmasına yardım etmek için içeri girmişti.

Öğle molasındaki bu küçük bölüm geçici olarak sona ermişti. Ödüller ve cezalarla ilgili bir sonraki adım müdür tarafından belirlenecekti.

Kütüphanedeki mahkumlar heyecana doymuşlardı. Saat ikiye geldiğinde, işçi olarak çalışmak üzere yönetici bloğunun arkasındaki fabrika alanına götürüldüler.

İkinci katı bir kez daha sessizlik kapladı. Jiang Chijing, Zheng Mingyi'ye okuma görevinden çoktan kurtulmuştu ve Zheng Mingyi de gitmeliydi. Ancak Jiang Chijing, Zheng Mingyi'nin eline baktı ve onun kalmasını sağlayarak kimsenin olmadığı revire götürdü.

"Sana gücünün farkına varmanı söyledim ama yine de bu kadar ileri gittin."

Luo Hai dışarıdaki hastaneye gitmişti ve muhtemelen mesai sonuna doğru dönecekti. Zheng Mingyi aynı yatağa oturdu, Jiang Chijing de aynı döner sandalyeyi alıp önüne oturdu. Ardından yaraları temizlemesine ve sarmasına yardımcı oldu.

"O adam neden hapiste?" diye sordu Zheng Mingyi.

"Tecavüz ve cinayet." Jiang Chijing, Zheng Mingyi'nin bileğini kaldırdı ve ellerinin arkasına bulaşan kanı temizledi.

"O zaman kendimi tutmama gerek yokmuş."

Zheng Mingyi'nin eklemlerindeki deri yarılmıştı. Yeni ve eski yaralar iç içe geçmişti ve bu görüntü Jiang Chijing'in başını döndürmüştü. Aslında sabırlı bir adam değildi ama şu anda yüzünde hafif hoşnutsuz bir ifadeyle sabırla Zheng Mingyi'ye ilaç sürmek için kendini zorluyordu.

"Memur Jiang." diye seslendi Zheng Mingyi. "Mutsuz musun​?"

"Ha?" Jiang Chijing kaşlarını çatarak bakışlarını kaldırdı. "Hayır."

"Bir dahaki sefere dikkat edeceğim."

Aslında Jiang Chijing gerçekten mutsuz değildi. Ma Liu, Zheng Mingyi'nin kasıtlı olarak kışkırttığı Chen Er'den farklıydı. O adam ne kadar dayak yerse yesin, Jiang Chijing en ufak bir vicdan azabı duymazdı. Sadece Zheng Mingyi ne zaman duracağını bilmediği için başının belaya girmesinden korkuyordu.

Şu anda kötü bir sonuç olmadığına göre doğal olarak üzülecek bir şey yoktu, sadece Zheng Mingyi'ye ilaç sürmek zorunda kaldığı için sinirlenmişti.

"Bitti." Jiang Chijing sonunda bandajı sarmayı bitirdi ve bu önemli görevi küçük bir alkışla tamamladı. "Şimdilik bununla idare et, elimden bu kadar geliyor."

Jiang Chijing, Zheng Mingyi'nin sağ avucuna kalın bir hamur tatlısı sarmış gibiydi. Bahsetmeye değer estetik bir yönü bile yoktu. Ama bu Jiang Chijing'in yapabileceğinin en iyisiydi, daha önce hiç kimsenin elindeki bir yarayı sarmasına yardım etmemişti.

"Dürüst olabilir miyim?" Zheng Mingyi sağ elini kaldırdı ve daha iyi görebilmek için yumruğunu öne ve arkaya doğru salladı.

"Olamazsın."

Restricted AreaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin