Mark
– Mark, kicsim. – Anya hangjára egészen kicsi összeugrik a szívem, és egyből elönt az a kellemes melegség, mert annyira rég láttam. – Hogy vagy?
– Jól. – Csak ennyit vagyok képes kinyögni, miközben az ágyamon fetrengek a plafont bámulva, miközben azt hallgatom, hogy kint szól a tévém. Mostanában mindig bekapcsolom, mert nem bírom ezt a néma csendet. – És ti? Minden rendben?
– Azon kívül, hogy nagyon hiányzol, igen. – Mély levegőt vesz, felsóhajt, nekem meg egy egészen kicsit lelkiismeret-furdalásom lesz már csak attól, hogy egy szót sem mondtam még el neki abból, hogy van az a férfi, aki konkrétan követ.
Ha megtudná, vagy ő jönne fel világvégét rendezni, vagy engem vinne le magához, és egyiket sem szeretném.
– Küldtem pénz, anya.
– Igen, megkaptuk, köszönöm. – Mosolyog, a hangja tele van hálával, az én szívem meg a megkönnyebbüléssel. – Mondd csak, mikor szándékozol hazajönni?
– Nem tudom, annyi...
– Munkád van. Tudom – veszi ki a számból a szót, amire a számat húzom, és kapok még egy okot, hogy rosszul érezzem magam. – Kevesebbet kéne dolgoznod, nem gondolod?
– Nem hinném, hogy így lenne.
– De akkor mégis mikor fogsz hazajönni? – Számonkérően kérdez, mégis érzem a hangján azt a halvány mosolyt, mert csak cukkol. Eszméletlenül hiányzik. – Most komolyan.
– Nem tudom, valamelyik hétvégén biztosan meg tudom oldani.
– Hozd el Jacksont is. – Konkrétan rám parancsol, én meg megmerevedek a sötétkék takarómon fetrengve, mert ez nagyjából hideg zuhanyként ér.
– Jacksont?
– Apáddal szívesen találkoznánk vele megint. Nagyon megkedveltem. – Amíg ő önfeledten mosolyog, addig én kikerekedett szemekkel bámulom a városi fényeket a plafonomon, és egyre inkább az jár az agyamban, hogy basszus. Róla sem tudnak semmit. – Itt vagy?
– Igen. Igen. – Hebegve csak ennyit tudok kiszedni magamból, mert csak arra tudok gondolni, hogy Jackson Wang a barátom, és még halvány ötletem sincs, ezt mégis mikor és hogyan mondjam el nekik. – Majd megkérdezem, ráér-e.
– Mondjuk lehozhatna autóval, és neked se kéne buszozni. Azt főzöm, amit csak enni szeretne.
– Oké.
– Oké?
– Átadom majd.
– Mondd, minden rendben? – kérdezi kicsit kibillenve, mert a hangomat elnyeli az a rengeteg hirtelen jött gondolat, amitől lebénulok belül.
– Persze.
– Akkor majd jöttök?
– Igen. Nagyon hiányoztok. – Kénytelen vagyok belemenni annak ellenére is, hogy Jacksont nem kérdeztem meg, de azt hiszem, kedveli őket. Anya egészen levette a lábáról, mikor feljöttek az ünnepekre.
– Te is nekünk. Vigyázz magadra, kérlek.
Jackson
Több mint egy órám ment el arra, hogy elkészüljek, Yugyeomtól szinte rohantam haza, lefürödtem, és a fél gardróbomat kipakoltam, mire eldöntöttem, mégis mit akarok felvenni. Ha ebből nem lenne elég egyértelmű, Markkal találkozom, mert a múltkor megbeszélt mozit valami furcsa módon semmi nem akadályozta meg eddig.
YOU ARE READING
Felhőkarcoló
FanfictionMilyen érzés a szegénységből a kellemetlenül gazdag emberek közé csöppenni alig húsz évesen? Dél-korea, Hongkong és Japán egyik legnemesebb emberének a keze alatt dolgozni? Találkozni azzal, aki a világon a legjobban gyűlöl, - aztán baromira belesze...