Mark
‒ Anya.
‒ Szia, drágám. ‒ Épphogy meg tudok szólalni, máris félbeszakít a boldog hangja, mivel eljutottam odáig három nap kiesés után, hogy felhívjam. ‒ Hogy vagy? Annyira el vagy tűnve mostanában.
‒ Csak a munka miatt ‒ vágom rá egyből, amivel érzem, hogy sokkal nagyobb érdeklődést szítottam benne, mint kellene.
‒ De jól vagy, ugye? ‒ Szinte a telefonba suttog, amiből konkrétan csöpög a gyanakvása.
‒ Igen, anya, nyugodj meg.
‒ Biztos?
‒ Biztos ‒ zárom le a témát olyan hangsúllyal, hogy inkább bele sem kezd újra. ‒ Anya, figyelj, te... meg Ricky beszéltetek?
‒ Igen, pont a napokban hívott.
‒ És? ‒ A konyha krémszínű csempéjével szemezve támasztom a falat, miközben a szívem a torkomba ugrik. Már ha csak a témára gondolok, tele lesz a mellkasom. ‒ Feljöttök hozzám?
‒ Hogy a fenébe ne mennénk? Ráadásul Ricky ragaszkodik ahhoz, hogy fizeti a taxit oda-vissza.
‒ Nagyon nagyvonalú.
‒ Igen. Remélem, meg is hálálod neki.
‒ Persze, anya. Egésznap dolgozom. ‒ Mivel az alvás még mindig nehezen megy, de legalább segít az fél-egy szem altató, amit beveszek, hogy legalább pár órára kiüssön. Még a gondolat is összeszorítja a torkomat, hogy ezt eltitkolom előle, de tudom, hogy csak feleslegesen aggódna. ‒ És mikor jöttök?
‒ Huszonnegyedikén. El se hiszem, hogy három nap, és megint látlak. ‒ Ahogy az utolsó mondat elhagyja a száját, én egy fél pillanatra ledöbbenek, annyira, hogy szinte az egész itt töltött pár hónapom lepereg a szemeim előtt. Mindjárt karácsony?
Mégis mióta van tél egyáltalán? Olyan gyorsan eltelt az idő és annyi a munkám, hogy végleg teljesen elvesztettem a fonalat ott, mikor Jackson kórházba került.
‒ Mind a hárman jöttök, ugye?
‒ Persze, nem terveztük itthon hagyni az öcsédet. Remélem, elférünk nálad négyen.
‒ Ezzel nem lesz gond. ‒ Nyelek egy kisebbet, csak arra gondolva, hogy pár nap és egy kis időre megint nem leszek egyedül. ‒ Anya.
‒ Igen, kicsikém?
‒ Nem kérek semmit tőletek.
‒ Miről beszélsz?
‒ Csak gyertek el. ‒ Ahogy ezt elmotyogom, hallom, mikor az a hangos mosoly szétterül a száján, és szinte már fejbe ver, mennyire is hiányzik a biztonságérzet, amit csak tőlük tudok megkapni. ‒ Megígéred?
‒ Nem szeretném, Mark.
‒ Ha szeretsz, akkor megígéred.
‒ Yah, Yi-en. ‒ Felmorran, és már szinte összehúzom magam, mikor a nevemen hív, ami csak akkor fordul elő, mikor le kell szidni. ‒ Ne zsarold az anyádat.
‒ Kérlek.
‒ De te adsz nekünk valamit, ugye? Ismerlek.
‒ Az már az én dolgom. ‒ Elhúzom a számat, majd csak egy gyenge sóhaj telik tőlem, mikor rájövök, hogy nagyjából a lehetetlent kérem tőle. ‒ Jó, de ha adtok is valamit, akkor inkább süss nekem. Hiányzik a főztöd.
Jackson
‒ Igazából kurva jó lenne, ha végre figyelnél rám amúgy. ‒ Amber ideges hangja rángat vissza a világba, meg mondjuk az a nem gyenge tockos, amit lekever. ‒ Már fél órája tépem a szám neked, baszki.
أنت تقرأ
Felhőkarcoló
أدب الهواةMilyen érzés a szegénységből a kellemetlenül gazdag emberek közé csöppenni alig húsz évesen? Dél-korea, Hongkong és Japán egyik legnemesebb emberének a keze alatt dolgozni? Találkozni azzal, aki a világon a legjobban gyűlöl, - aztán baromira belesze...