Öncelikle hoş geldiniz.
Hikeye 2008 - 2010 yılları arasında geçiyor. O dönemin düşüncesine göre olayları değerlendiriniz efenim, teşekkür ederim. İyi okumalar diliyorum.
••••
"Hele bir itemleri görün ağzınız açık kalır."
Hamit gurur dolu bakışlarının altında konuşurken vücududa aynı gururla geriliyordu. Ahmet kafasını iki yana sallarken cevapladı.
"Abartma be oğlum sabahtan beri oyalıyon bizi kafeye geçince göstericem diye. Sıkıyosun dimi lan."
Hamit Ahmetin ensesine vurup devam etti.
"Lan oğlum geçen izlettim ya size benim şaman karıyla evlendi herif. Düğünde 100k 100k yang bıraktı geçtiği her yere."
Duraksadıktan sonra sesini inceltti ve bir elini dirseğinden kıvrık şekilde tutup bileğini oynattırken devam etti.
"Benim için hemde kızz."
Yüzümü ekşitip yaslandığım kalorifer peteğinde ayrıldım ve Hamit'in yanından geçerken söylenmeye başladım.
"Cibiliyetini sikeyim senin."
Hamitin arkamdan geldiğini belirten adım sesleri omzumda hissettiğim yükle duraksadı.
"Oğlum sende bir dur ya. Dalga geçiyoruz alt tarafı."
Aldığım derin nefesi ciğerlerimden salarken omuzlarımı silkeleyip ondan kurtulmaya çalıştım.
"Dolandırma ayağına götünüzü siktireceksiniz yakında iyice hoşaf oldunuz."
Silkelemeyi bıraktığım omzumdaki yük kendiliğinden kaybolunca Hamit'in bozulduğunu anlamıştım. Ses tonuda aynı şekilde savunma moduna geçmişti zaten.
"Tamam bizim gibi karı çarı açıp milleti tırtıklamaman senin seçimin ama bizde karı çarı açtık diye yumuşamadık herhalde. Dalga geçiyoruz bokunu çıkarma."
Adımlarımı hızlandırıp sınıfa yürürken bu sefer arkamdan gelmeyi bırakmışlardı. Yaptıkları gay şakaları girdikleri dolandırma kılığıyla artarken bu durumun dışında kalmayı tercih ediyordum. İnsanları kadın olduklarını iddia ederek hesap kastırıyor, item aldırıp asıl hesaplarına aktarıyorlardı.
Normalde kapkaç görünce yakalayıp döven mahalle çocukları olmalarına rağmen oyundaki dolandırıcılıklarını rızkını oyunda yiyen amcaların sapkınlıklarına sayıp onları cezalandırma ayağına yok sayıyorlardı.
Amcalar sapkındı çünkü bizimkilerin fake hesapları 18 19 unda olan kızlardı ve bahsi geçen 28 45 aralığındaki amcaların eşleri çocukları varken bizim çocuklara yazılmaktan geri kalmıyorlardı. Üstüne çocuklarının süt parasını bile oyuna yatıranı mevcuttu.
Amcalara acımam pek yoktu ama onlardan gelen herhangi bir faydanın varlığını istemiyordum. Sınıfa girip sırt çantamı kaptığım gibi çıkışa yöneldim. Son ders zili çalarken okulda kalasım yoktu. Okulun alt sokağında kalan internet kafeye gidip dolandırıcılıktan uzak durduğum için diğerlerinden geride kalan çarımı kasmam gerekiyordu.
"Masa 8 e geçiyorum Harun abi."
"Tamamdır abisi."
Kullanıcı bilgilerimi klavyede tuşlayıp oyunun açılmasını bekledim. Birkaç saatimi örümcek zindanında yang (oyun parası) kasmak için harcadım.
"Ooo her zamanki gibi erkencisin."
Kafamı çevirip yan masaya sırt çantasını atan Hamit'e baktım. Göz devirmekle yetinip bakışlarımı ekrana çevirdim. Sarı bayrağın koy meydanına dönüp item bakmak için pazarları gezmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOLUNAY +9 - GAY
Ficção AdolescenteTAMAMLANDI. Yolları Metin 2 denilen bir oyunda kesişen iki genç. Oyun içi textingle karışık. Bölümler kısadır.