Kral Viserys'in kızı ve Demir Taht'ın gelecekteki sahibi Prenses Rhaenyra Targaryen'in evleneceği haberi dört bir yana duyurulmuştu günler önce.
Velaryon hanedanlığının gelecekteki lordu genç ve cesur Laenor Velaryon, genç kızın nişanlısıydı. Deniz Yılanı sonunda istediğini aldı demişti çoğu lord ve leydi. Prenses Rhaenyra'nın kocası olmak demek, gelecekte gücü elinde tutmak demekti çünkü. Onunla evlenmek için sıraya giren ancak bir türlü başarılı olamayan adamlar ise içten içe kıskançlık ve haset ile doldu. Casterly Kayası'ndaki Jason Lannister günlerce kibirlendi; Fırtına Burnu'na haber ulaşınca, Boremund Baratheon kendi kardeşine olanların intikamını daha almadan başka bir kutlamanın olacağını duyunca küplere bindi. Eski Şehir'deki kalesinde bunalıma girmiş olan Otto Hightower lanetler etmişti. Düğün haberini alınca öfkeyle kaşları çatılmayan tek yer Kışyarı olmuştu. Stark prensleri ateş başında oturmuş, eğer şansları olsaydı Rhaenyra'yı mı yoksa kızıl güzel Mhyris'i mi eş olarak isteyeceklerini tartışıp durmuşlardı. Nitekim, bazı istisnai kişiler hariç, diyarın yönetici ailelerine yeni bir seyahat sebebi çıkmıştı ve herkesin aklında hâlâ Mhyris'in kanlı biten düğünü vardı. Kimse aynı sahnelere tekrar şahitlik etmek istemiyordu.
Özellikle de babaları Kral Viserys.
Tebriklerini ve hediyelerini sunmak için diyarın dört bir yanından gelen hanedanlar, Kral Toprakları'na adım atar atmaz bir dizi güvenlik önlemleri ile oyalanmışlardı. Viserys'in emriyle, Prens Daemon'un komutasında olan Altın Pelerinliler Ordusu şehri çeşitli bölgelerinden ablukaya almıştı. Tek istenilen şey güvenlikti ve Daemon'un bunu sağlayacağına inanıyordu Kral. Mhyris Targaryen'in düğününde olan güvenlik açığına karşı tüm aileler ve onlarla birlikte gelen insanlar teker teker kontrol edildi. Baratheon'lara ait bir gemi limanda olmadığı için çoğu misafir lord rahatlamıştı. Herkesin iyiliği adına, askerlere karşı çıkılmadı. Ortak korkuları sayesinde, Rhaenyra ile Laenor'un düğünü için yedi gün boyunca sürecek şölen ve turnuvada, konuklar gerginlik yerine eğlenceye odaklanmıştı. Ziyafet sırasında kavga ve taşkınlığa izin verilmiyordu.
Tüm bu vahşi insanların şiddete olan ihtiyaçları turnuvada karşılanacaktı. Şölenlerin üçüncü gününde, turnuva alanı tüm kasvetiyle hazırdı ve parlak zırhları içinde, birbirlerinin kanını akıtmayı düşleyen erkeklerin kavga meydanı seyircileri ile doluyordu o berrak gökyüzüyle ışıldayan günde. Gösteri dövüşleri ve yeni şövalyelerin kendilerini kanıtlamak adına hüner sergileyeceği bir gün olacaktı. Damat Laenor Velaryon, müstakbel karısına bir gösteri yapmak için Sör Joffrey Lonmouth ile hazırlanıyordu çadırda. Seyirciler yerlerini çoktan almışlardı, ellerinde bayraklar dalgalanıyordu ve dillerinde tezahüratlar yükseliyordu. Altın pelerinini yaverine teslim eden Daemon Targaryen, siyah zırhındaki kilitler kontrol edilirken, bir yandan Sör Raymond ile sohbet ediyor diğer yandan da balkondaki yerine geçen Mhyris'i izliyordu. Nihayet, turnuva için ondan güzel bir çiçek tacı alacak kadar özgürlerdi artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Red Targaryen ☾ Daemon Targaryen
ФанфикKral Viserys I. tarafından küçük yaşta himaye altına alınan ve Rhaenyra Targaryen'in gözünde bir abla gibi büyüyen Mhyris Silverarmor, uzun kızıl saçları ve büyüleyici görünüşü ile Westeros'un en güzel kadınlarından biridir. Ancak on yedi yaşında ol...