(Brandon Stark 😏)
•
Kuzey savaşa hazırlanıyordu.
Diyarın sonundaki Stark hanesi, yıllar önce verilmiş bir yemin adına Kraliçe Rhaenyra Targaryen'in taraftarıydı ve Demir Taht'ı gasp eden yeşillere karşı kılıç kuşanmaktalardı.
Lord Cregan Stark'ın haberi aldığında ne kadar çok öfkelendiği görülmüştü. Kuzeydeki genç kurt, yeşil hırsızlarla işbirliği yapacağına ölmeyi seçeceğini söylerken;belindeki, hanesine ait olan Valyria kılıcı Ice'ı bir hışımla çekerek bulduğu ilk talim tahtasına savurmuş ve merhum babası Lord Stark'ın ona ilk öğrettiği şeyi hatırlatmıştı kurtlar kadar saldırgan görünen adamlarına.
"Kuzeyde, edilen yeminler unutulmaz!" demişti avluda. Genç yaşına rağmen sesi koca bir ulukurt gibi gür çıkmıştı. "Ulukurtlar, hain olanlarla yürümez!"
Genç kurdun lafı bir emirdi. Kuzeyde hayatta kalmak isteyen tüm hanelerin kulak vermesi gereken Lord Cregan'ın dedikleri, kuzeylileri hareketlendirdi. Yeşillerden gelen teklif kuzgunlarına, hainler yazılı mektuplar teslim edildi ve Kızıl Kale'ye hangi tarafta oldukları ile ilgili açık bir yanıt verdiler. Siyahtı giyecekleri zırh. Tüm ulukurtlar, yeni Kraliçe Rhaenyra'nın sancağı altında toplanıyorlardı. Birkaç gün içerisinde Ejderha Kayası'ndan Kışyarı'na kadar çok sayıda kuzgunlar gelip gitti. Lord Cregan Stark düzenli olarak haberdar ediliyordu. Bu vakit aralığında da tüm kuzeyi toplamaya başlamışlardı. Tek sorun, kuzeyli adamların her zaman yavaş olmalarıydı. Çetin hava şartları yüzünden askerleri ve atları Nehirova yolculuğuna hazır etmek beklendiği kadar çabuk gerçekleşmiyordu. Lord Cregan yine de uyumazdı. Günün her saatini çatılmış kaşlarıyla ve askerleri kontrol etmekle geçiriyordu.
Kuzenleri ona destek oluyorlardı.
Sör Benjen Stark, karısı Leydi Bracken sayesinde nehir topraklarındaki yeni gelişmeleri birinci elden alıyordu ve haberler kötüydü. Bracken hanesinin yeşil tarafa katıldığı öğrenilmişti. Bu, Benjen'in karısını çok üzdü. Kuzeyde oluşu onu siyah tarafa katarken, ailesi yeşillerdeydi. Daha da kötüsü ise uzun yıllardır düşman oldukları Blackwood hanesi siyahlara yemin etmişti. Nehir topraklarında yakında bir kan gölünü göreceklerini biliyorlardı. Çünkü Lord Harwin'in karısına ihanet edenlerden intikam alacağının herkes farkındaydı
Öte yandan Sör Brandon Stark savaşa hazırlıklıydı. Kuzeni Cregan ona izin vermediği için Sur'daki nöbetçilerden biri olamamıştı ancak siyah her daim onun rengiydi. Kasvetli kar bulutları yol gösterici sayılırdı. Brandon, Lord Cregan'ın emriyle Nehirova'ya inecek ilk asker taburunun yönetimini almış ve saldırıları planlamaya başlamıştı.
En genç ulukurt olan Sör Elric Stark ise evini korumakla görevlendirildi. Ağabeyleri ve kuzeni Lord Cregan'ın savaşa gideceği belli olduğu için genç kurdu Kışyarı'nın başında kalması ve kuzeydeki dengeyi koruması için bir vekil olarak bırakacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Red Targaryen ☾ Daemon Targaryen
FanfictionKral Viserys I. tarafından küçük yaşta himaye altına alınan ve Rhaenyra Targaryen'in gözünde bir abla gibi büyüyen Mhyris Silverarmor, uzun kızıl saçları ve büyüleyici görünüşü ile Westeros'un en güzel kadınlarından biridir. Ancak on yedi yaşında ol...