the targaryen | messenger of aegon the usurper

365 43 175
                                    

"Artık daha iyi hissediyor musunuz kraliçem?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Artık daha iyi hissediyor musunuz kraliçem?"

"Mellos yerine seni dinlemek iyi bir fikirdi, Mhyris." Kraliçe Aemma'nın keyifli gülüşü, ona eşlik edenleri de gülümsetmeyi başardı. "Teşekkür ederim. Akşamları beni daha fazla ziyaret etmelisin bundan sonra."

"Tabi ki."

"Rhaenyra kıskançlık edebilir ama. Kardeşi olacağı için yeterince keyfi kaçmış durumda zaten."

"Öyle değil." diyerek itiraz etmişti Leydi Mhyris. Küvetin etrafında bir tur daha atarken, kraliçenin banyo suyuna birkaç damla bitki özü yağı damlattı. "Sadece gergin. Nasıl abla olacağını bilmiyor, kraliçem. Ancak ona öğreteceğim. Merak etmeyin."

Genç Mhyris, cam şişenin mantar kapağını kapatırken, kraliçeye ne kadar yıl geçerse geçsin hep aynı gülüşü ile karşılık verirdi. Biraz çekingendi. Kraliçe Aemma'nın onu kendi kızından ayırmadan yakınlık gösteriyor oluşu, Mhyris'in mutlu hissetmesine neden olurdu. Genç kız da ister istemez, diyarı yöneten ailenin yanında kaldığı günler için borcunu ödeme ihtiyacı duyuyordu. Zor geçen hamileliğine yardım edip Aemma Arryn'in rahat etmesi için uğraşırdı. Elindeki hoş kokulu yağı, hizmetçinin taşıdığı gümüş tepsiye bıraktı. Sonra elinde sıcak havlu ile küvetin yanına geri döndü. Kraliçe Aemma, sıcak suyun içinde karnını tutuyordu. Dokuz aylık karnı, suyu aşıp yüzeyde görünüyordu. Mhyris küvetin yanına oturduğunda merak duygusu ile kadının karnına baktı. Acaba o nasıl bir anne olacaktı? Bu soruyla ilgili düşüncelere kapılmak yerine küvetin etrafındaki mumlar titreyince dikkatini topladı.

Kraliçe Aemma ona elini uzatmıştı.

Mhyris hemen kadının elini tuttu.

"Ona ablalık yaptığını bilmek beni çok rahatlatıyor, Mhyris. Yalnızlık çekmesinden korkuyorum. Yeni bir bebek taşımaktan dolayı onu ihmal ediyormuş gibi hissediyorum."

Hamilelik, Aemma Arryn'in alışık olduğu bir durumdu. Kızı Rhaenyra dışındaki tüm gebelikleri ya erken sonlanmış ya da doğan bebek uzun süre yaşayamamıştı. Geldiği soyun özel oluşu, Targaryen kanı taşıyan bir kadının rahmini de özel kılardı. En azından Kraliçe Aemma, kızının ikna olması için böyle derdi. Erkek bir çocuk doğurmak göreviydi. Ama kadının rahmi artık çok yorgundu. Bunun son olduğunu söylemekteydi kendi kendine. Daha fazlasına gücü kalmamıştı. Mhyris bunu hissetmiş ve kadının elini daha sıkı tutmuştu.

"Rhaenyra sadece sizin için endişe ediyor, kraliçem. Sıkıntılı görünen yüzünün sebebi bu. Kardeşi olacağı için heyecanlı ancak sizin rahatsız hissetmenize katlanamıyor."

"Öyle mi diyorsun?"

"İsim bile düşündü, biliyorsunuz."

Kraliçe Aemma gülüyordu. "Oğlan olursa Baelon demişti."

Red Targaryen ☾ Daemon Targaryen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin