🐱 Chapter 96 🐱

2.3K 300 89
                                    

Wang Yibo's P.O.V

Four year's later

' සලාං !'

" බැදගත්තෙ නම් මොනව කියලද මැරුනත් පොරොන්දු රකිනවා කියලා.... ඒකට..අවුරුදු හතරක් ගිහිනුත් තාම දුන්නු පොරොන්දුවක් රැකගන්න බැහැ..!!"

' සලාං

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

' සලාං..!

" බ්ලැකී..සිද්ද වුන දේ මම කිව්වනේ.."

" මට නිදහසට කරුණු අහන්න ඕනේ නැහැ ජුන්..දැන් අවුරුදු 11 ඉදන් තමුසේගේ නිදහසට කරුණු අහලා අහලා මට එපා වෙලා තියෙන්නේ..!!"

නැහැ එයා මට කතා කරන්න දෙන්නේ නැහැ.. මම හවස ගෙදර ආපු වෙලේ ඉදන් එයත් එක්ක කොච්චර කතා කරන්න ට්‍රයි කලත් එයා කලේ නයෙක් වගේ මට පුප්ප පුප්ප මාව නොදැක්කා වගේ එයාගේ වැඩ ටික කරපු එක..බැරිම තැන රෑ වෙලා ආයේ කතාවට අල්ලගන්න හැදුවම පටන්ගත්තා සුපුරුදු වැඩේ..

ගිරිය පුප්පන් කෑගගා මුලු ගෙදරම තියෙන බඩු පොලවේ ගහන්න..!

මල් වාස්...පිගන්..වීදුරු..ලිකර් බෝටල්ස්.. මොනවද කියලා එයාට අදාළ නැහැ අතට අහුවෙන ඕනම දෙයක් පොලොවේ ගහනව..කොටින්ම අපි දෙන්නේ වෙඩින් ෆොටෝ එක පවා මේ අවුරුදු හතරට කීපාරක් නම් එයා පොලවේ ගහලා ඇද්ද.. එයා පොලවේ ගහනවා..එයා පොලවේ ගහන සැරයක් ගානේ මම ගිහින් හදාගෙන එනව.. එයාගේ මේ සෙල්ලම හින්දම මම ගෙදරට ගේන බිදෙන බඩු ටිකෙන් ටික අඩු කරන්න ගත්තා..

ඒත් අන්තිමට කේන්තියට බිදින්න බඩු නැති වුනාම වෙන්නේ එයාට තව ටිකක් වැඩියෙන් කේන්ති යන එක..

" ඉතින් මගේ කෝල්ස් ආන්සර් කලේ නැත්තේ කවුද.. කී වතාවක් නම් මම කෝල් කලාද.."

" ඔව්..ඔව්..තමුසේ හතර වටේම රෝන්දේ ගහලා එනකන් මම ගෙදරට වෙලා බලන් ඉන්න ඕන.. තමුසේ කෝල් කරාම ආන්සර් කරන්න බලන් මම ඉන්න ඕන.. අනේ මේ ජුන්.. තමුන් හිතුවද මමත් අර මුස්පේන්තු මාලිගාවේ වැඩ කරපු තමුසේගේ වැඩ කාරයෙක් කියලා.. ගත්ත ගමන් කෝල්ස් ආන්සර් කරන්න.. කෑලේ මාරු වුනත් කොටියගේ පුල්ලි මාරු වෙන්නේ නැහැ නේ..අර ලේ වල තියෙන උද්දච්ච ගතිය තාමත් එහෙමමයි..!!"

Black Cat ( YIZHAN FF ) ✔️✔️Where stories live. Discover now