Prázdniny!

359 21 1
                                    

Drazí čtenáři, nejprve bych vám chtěl velice poděkovat za vaší podporu. Bez vás bych se nepřinutil k napsání této dlouhé povídky. jste mým majákem, když nemám chuť psát. jste to vy, kdo mi dodává sílu, motivaci i inspiraci.

Musím vás nyní ale požádat o pochopení, jak jistě víte začaly letní prázdniny a já se musím víc věnovat rodině. Musím využít každého pěkného dne, abych udělal svého pětiletého syna šťastným, to znamená, že ho budu brát na spoustu výletů nebo k vodě. Navíc začátkem letní sezóny se musím věnovat ještě jedné mé aktivitě a tou je dělání Fire show, kterou obstaráváme s manželkou. Proto si musím dát přes prázdniny pauzu od psaní. pokud se mi povede dopsat desátou kapitolu, samozřejmě ji zveřejním, pokud ne. budu se na vás těšit po prázdninách. 

Jinak doufám, že se vám tato povídka líbí. Rád bych si přečetl jaké jsou vaše oblíbené pasáže a jakou máte představu o průběhu dalšího děje. Moc by mě zajímalo, jak hodně se přiblížíte k mé představě. Já mám už sepsaný hrubý obsah dalších dvou ročníků, ale třeba mě přivedete na zajímavý nápad, nebo myšlenku, kterou bych mohl použít v dalších dějích.

Přeji vám poklidné a horké prázdniny a minimum úrazů.

S pozdravem Petr Hrabák.

Doufám že se tady všichni opět setkáme po prázdninách.  

Harry Potter a TichošlápekKde žijí příběhy. Začni objevovat