Opět musím poděkovat své Betě @MichaelaP231 Která si dala tu práci a opravila moje chyby. Také bych vás rád upozornil, že i Míša je jen člověk a i přes její bedlivý pohled se může stát, že občas něco přehlédne.
!! UPOZORNĚNÍ: V této kapitole se objeví lehké naznačení násilného trestního činu spojeného se sexuálním násilím!!
Nikdo nebyl víc překvapený než Harry, když viděl, kolik nových studentů jeho doučovací kroužek získal. Poté, co se studenti dostali do Komnaty nejvyšší potřeby, Harry v duchu jásal. Dnes se konala první oficiální schůzka, na které se měli ukázat všichni členové. Nebelvíři v místnosti byli jako první a čekali na příchod ostatních. Když se konečně všichni usadili na polštářích, které pro ně místnost připravila, uvítal je Harry: „Ahoj všichni. Než začneme, je tu několik důležitých věcí, které musíme probrat. Zaprvé, jak už asi víte, nejsme tak úplně legální organizace, takže je životně důležité, aby se o nás nikdo nedozvěděl. Dále vám musím oznámit, že by už nebylo moudré scházet se v pravidelných termínech. Proto pro nás profesor Kratiknot očaroval tyto odznáčky." Harry ukázal na stolek, na kterém byly desítky Bradavických odznaků s podobou kolejních zvířat. „Připněte si je k hábitu. Když se bude konat schůzka, ukáže se na odznacích datum a čas. Také mohou sloužit k přivolání pomoci. Stačí když se jich dotknete hůlkou a pomyslíte na to kde jste. Všechny nás to upozorní a můžeme přijít na pomoc." Harry jim neřekl že je na nich ještě kouzlo tajemství, které omráčí toho, kdo by je chtěl zradit. „Také by to chtělo nějaké jméno Harry!" Ozvala se Susane Bonesová. „Jasně, můžeme si vymyslet nějaké jméno, má někdo z vás nějaký nápad?" Přihlásila se Dafné Greengrassová. „No mohli bychom si říkat Bradavická aliance, myslím si, že by to bylo výstižné jméno pro naši skupinu. Protože jsme uzavřeli mezi sebou alianci, jsme tu ze všech čtyř kolejí, což je něco, co se už roky nestalo, navíc máme několik společných cílů. Naučit se obranu, spolupracovat a být připravení na možný střet. V neposlední řadě bych tam přidala i nenávist k Umbridgeové." Všichni nadšeně přikyvovali a Harry svolil k názvu Bradavická aliance. Hermiona s Lunou mezitím chodily mezi studenty a rozdávali jim odznaky pro BA. Když bylo po úvodu, Harry zahájil výuku. „Doufám, že jste se snažili provádět ranní cvičení." Většina přikývla na souhlas. Harry rozdělil studenty do dvojic a nechal je procvičovat odzbrojovací kouzla. Následně se pustili do omračovacího a štítového kouzla. Když byl čas ukončit hodinu, otevřel Pobertův plánek, aby mohl hlídat chodby. Když viděl, že před každou kolejí hlídkují členové inkviziční čety požádal komnatu o pomoc. K překvapení všech se objevili čtvery dveře s označením jednotlivých kolejí. Když je studenti otevřeli, zjistili, že vchod vede rovnou do jednotlivých společenských místností.
Další dny byly pro školu velkým zpestřením, dvojčata Weasleyova rozmístila kolem kabinetu Umbridgeové a učebny obrany přenosné bažiny. Jeden z jejich posledních vynálezů. Dolores byla rozzuřená k nepříčetnosti. Nejen, že se sama nemohla nikam dostat, navíc se nikdo nemohl dostat na její hodinu. Pokoušela se zavolat Bradavické skřítky, aby jí dostali do velké síně, ale ať se snažila, jak se snažila, žádný ze skřítků nevyslyšel její volání. Když po několika dnech bažina sama zmizela a Dolores se dostala na svobodu, rozdávala školní tresty, jako letáky před obchodem. Studenti byli zoufalí, častokrát si odnášeli hluboké jizvy na svých rukou, které byly způsobeny krvavými brky.
Inkviziční četa vedena Malfoyem naproti většině studentů zažívala zlaté časy. Měli povoleno strhávat kolejní body a zadávat tresty. Nebylo překvapením, že Harry a jeho přátelé byli hlavním cílem. „Hej Pottere, odebírám ti dalších dvacet bodů, za to že jsi se nedostavil na trest." „Malfoyi, už jsem ti říkal, že na hodiny obrany chodit nemusím a ty nemáš žádnou možnost, jak bys mě tam dostal." „Ale ty mě musíš poslouchat Pottere. Vidíš, jsem vrchním členem Bradavické inkviziční čety a ty, ten moták a ta šmejdka mě musíte poslouchat." Malfoy si sáhl na hruď, kde se mu leskl stříbrný odznak inkvizice. Harry se jen ušklíbl a otočil se k blonďatému chlapci zády. „Sbohem Draco, nemám se s tebou o čem bavit." Když Harry odcházel tak bouřkově šedé oči jeho nepřítele se naplnili zlobou. „Za to zaplatíš Pottere, mě nikdo ignorovat nebude! Diffindo!" řezací kletba Harryho lízla přes temeno hlavy, naštěstí kouzlo bylo tak nepřesné, že černovlasého chlapce sotva lízlo. Jediné, čeho dosáhlo, bylo, že Harrymu odpadl chomáč vlasů. Mladý Nebelvír se prudce otočil, oči mu pláli magií a zlobou. „Ještě jednou na mě zaútočíš a já ti vyhlásím vendetu jakožto lord Potter a pak si v souboji vezmu tvůj život!" Zavrčel na chlapce v zeleném hábitu. Draco vystrašeně hleděl na svoji Nemesis. Když viděl a cítil Harryho magii a zlobu, na nic nečekal a rozběhl se k nejbližší chodbě. Nikdo si však nevšiml temného úšklebku na obličeji blonďatého prince.
ČTEŠ
Harry Potter a Tichošlápek
FanfictionTato kniha bude vyprávět poutavý příběh. Jaký bude život chlapce který přežil, když se jeho opatrovnictví ujme jeho kmotr, který se tentokrát nedostane do Azkabanu. jaká dobrodružství společně prožijí ve vzdálené zemi, daleko od vlivu Británie a Alb...