První část

171 8 2
                                    

Ve stejnou chvíli, kdy Sakura natahovala ruku pro meč, otíral Sasuke ze svého ostří krev.
Zadýchaně se rozhlédl po svahu. Další tři duše do sbírky, kterou už dávno přestal počítat. Se všemi ztracenými životy na špičce meče nebyl v dahrainské armádě nikdo, kdo by zpochybnil jeho autoritu. Na druhou stranu Sakura prolila krev pouze jednou. Čistě náhodou. Přesto se našlo jen málo těch, kdo by zpochybnili její postavení.
Výrazný rozdíl byl v tom, že kdo mohl, udělal to.
Sakura se opatrně postavila, protože ji stále trochu bolely nohy. Udělala pár zkusmých kroků, dokud se nepohybovala s obvyklou grácií, a když vešla do pokoje služebná, obě se shodly, že její chůze je přijatelná. Posadila se k umyvadlu a pohledem v zrcadle zabloudila zpátky k posteli. Meč - schovaný pod matrací - bude muset nechat ještě den nebo dva odpočívat, ale vzrušovala ji možnost otřást jedním z mála pravidel, která byla ještě schopná porušit.
Sasuke mezitím zasunul meč do pochvy a vykročil po tichém svahu. Orochimaru bude jeho hlášením potěšen. Aby udržel svoji stávající situaci, pokaždé se raději ujistil, že mu nedal žádný důvod k nespokojenosti. Až tahle válka skončí - pokud vůbec někdy začala -, celé království se bude muset podvolit a Sasuke bude tím, kdo mu šlápne na krk. Sakura i Sasuke se soustředili na nadcházející den, aniž by tušili, že ten druhý existuje, a neměli ponětí, jak jeden druhému změní život.
Nebo že už ho nenávratně změnili.

Ahojky máme tu novou knížku ❤️❤️ a já doufám že se vám bude líbit ❤️🥰😍 knížka se skládá ze tří částí takže se máte na co těšit ❤️❤️

Tlukot tisíců srdcí✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat