Třetí část

21 4 0
                                    


Stejně jako několik posledních dní pracovala Sakura ještě dlouho po setmění. Takže teprve v pozdních nočních hodinách si přečetla poslední petici, která jí dnes přistála v klíně. Žádost lordů, aby se co nejrychleji provdala.
Sakura neměla ponětí, kdy znovu dorazí nepřátelská armáda, a mohla toho udělat jen málo, aby lidem pomohla cítit se v bezpečí. Ale svatba, příslib pokračování rodu… to by jim mohla dopřát. Vstala a přešla k oknu, přičemž za sebou zanechala nekonečné seznamy věcí, za něž se tak náhle stala zodpovědná. Vyhledala na obloze Orion.
Byl přímo nad ní, ochránce nebes. A když vytáhla z kapsy černou tkanici se střapcem a omotala si ji kolem zápěstí, měla pocit, jako by se také ocitla pod jeho ochranou.
V ložnici o mnoho skromnější se Sasuke skláněl skoro jako v modlitbě. Klečel s krajkou v rukách a ze svého okna nad postelí hledal Kasiopeju. Pak už dokázal myslet jen na Sakuru.
Ale jak pozoroval hvězdy, mihotající se v dálce jako naděje, připomněl si, že už ji nikdy neuvidí, nikdy jí nestane po boku. Stále měl v úmyslu zmocnit se všeho, co kdysi bývalo jeho. A vědomí, že to může znamenat Sakuřinu smrt, bolelo jako bodnutí dýkou.Oba ve svém vlastním tichu, ve své vlastní osamělosti přemýšleli, co ten druhý právě dělá. V Sakuřiných představách si Sasuke brousil meč. V Sasukeho zase Sakura udílela rozkazy. Oba se usmívali a oba se mýlili.
Protože jak mohli vědět, že dělají totéž – drží ty malé útržky, které si navzájem darovali, a zoufale si přejí, aby ten druhý stanul po jejich boku?

Tlukot tisíců srdcí✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat