37

349 7 0
                                    

~meer

Na een tijd samen in bed te hebben doorgebracht, voelen we ons beiden voldaan en gelukkig. De intimiteit tussen ons heeft de band die we delen alleen maar versterkt. Terwijl we nog even nagenieten, fluistert Matthy in mijn oor: "Zullen we samen douchen?"

Ik glimlach en knik, waarna we allebei opstaan. Hand in hand lopen we naar de badkamer. Matthy draait de douche aan en binnen enkele momenten vult de ruimte zich met de warme damp. We stappen onder de straal en het water voelt als een zachte omhelzing tegen onze huid.

In de douche sta ik dicht tegen hem aan, mijn hoofd rusten op zijn borst terwijl het warme water over ons heen stroomt. Matthy wikkelt zijn armen om me heen en kust zachtjes mijn voorhoofd. Er is iets magisch aan dit moment, iets dat verder gaat dan woorden. Het is alsof de rest van de wereld even niet bestaat en er alleen maar ruimte is voor ons tweeën.

We staan zo een tijdje, gewoon genietend van elkaars aanwezigheid. Hij pakt wat douchegel en begint het voorzichtig over mijn schouders te wrijven, zijn aanraking is teder en liefdevol. Zijn handen glijden langzaam naar beneden, en ik voel me volledig veilig bij hem. Terwijl ik mijn ogen sluit, laat ik het gevoel van zijn handen en de warmte van het water me helemaal ontspannen.

"Je bent zo mooi." fluistert hij, terwijl hij zijn vingers door mijn natte haren haalt. Ik open mijn ogen en kijk hem aan. "Zegt degene." zeg ik zachtjes, een glimlach speelt op mijn lippen. Hij lacht, een diep en warm geluid dat mijn hart doet smelten. We zoenen opnieuw, en de eenvoudigheid van het moment maakt het alleen maar intenser. Het is alsof alles wat we voelen in deze ene kus wordt samengevat.

Na een tijdje besluiten we uit de douche te stappen. Matthy pakt twee handdoeken en wikkelt er een om mij heen voordat hij zichzelf afdroogt. We kleden ons weer aan, en ik trek een jeans aan, maar besluit een van zijn T-shirts te dragen. Het shirt is groot en comfortabel, en ruikt nog naar hem. Matthy glimlacht als hij me ziet.

"Je ziet er geweldig uit in mijn shirt." zegt hij, terwijl hij me even speels in mijn zij prikt. Ik grinnik en geef hem een kus op zijn wang. "Ik vind het fijn om iets van jou te dragen." Hij glimlacht. Ik kam door mijn haar en doe het in een dot.

Terwijl ik bezig ben met mijn haar, hoor ik de bel. Matthy kijkt op en zegt: "Dat zullen de jongens zijn." Ik knik, wetende dat het tijd is om onze privésfeer even te verlaten en weer in de realiteit te stappen. Matthy geeft me een kus op mijn wang en loopt dan naar beneden. Ik kijk terug naar de spiegel en doe weer verder met mijn haar.

Pov Matthy:

Ik sta in de badkamer naast Lynn, mijn haar aan het drogen terwijl zij bezig is haar natte haren in een knot te doen. Het is nog steeds moeilijk te bevatten hoe gelukkig ik me voel in haar aanwezigheid. Ze is echt iets speciaals, en elke keer dat ik naar haar kijk, voel ik diezelfde opwinding en verliefdheid die me elke keer weer overvalt. Terwijl ik haar zo zie, in mijn T-shirt en met die zachte, roze gloed op haar wangen, weet ik dat ik de juiste beslissing heb genomen door haar officieel mijn vriendin te maken.

Net als mij haar wat droog is, gaat de bel. Ik geef haar snel een kus op haar wang voordat ik me omdraai en richting de deur loop. "Dat zullen de jongens zijn." zeg ik met een lichte grijns. Lynn knikt en glimlacht naar me. Ik loop naar beneden.

Wanneer ik de voordeur open, zie ik Raoul, Koen, Robbie en Milo allemaal tegelijkertijd voor de deur staan. "Wat een timing." zeg ik verbaasd, terwijl ik hen begroet. Het is zeldzaam dat ze allemaal tegelijk aankomen, maar het lijkt alsof ze het vandaag afgesproken hebben.

"Yo, Matthy!" roept Robbie met zijn gebruikelijke enthousiasme, terwijl Milo me een speelse por geeft. "We hadden gewoon dezelfde telepathie" grinnikt Milo. "Kom binnen, jongens." zeg ik terwijl ik een stap opzij zet om ze binnen te laten. Ze lopen naar de woonkamer, en ik volg hen terwijl ik de deur achter me dichtdoe.

Littekens van het VerledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu