31.BÖLÜM

7.2K 317 53
                                    

Herkese yeniden çok güzel geçmesini dilediğim bir günden Merhabalar ♡ Nasılsınız ? Umarım çok iyisinizdir ♥
Hikaye hakkındaki düşünceleriniz nasıl gidiyor arkadaşlar? Yorum olarak yazarsanız çok sevinirim♥
Bakalım bu bölümde onları nasıl göreceğiz.
Hepinizi çok seviyorum ♥ iyi okumalar ♥ 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》

" Bir kolunu belinden çekip kızını kucağına aldıktan sonra aralarına oturtturdu. Kızları yanlarında git gide büyüyordu hergün farklı şeyler öğreniyordu. "

_ Keyem.

" Yine söylemesinden hoşlandığı kelime kızının dudaklarından çıkarken sıkıştırarak öptü. "

_ Sen var ya sen... Benim inadıma yapıyor resmen. Gel baba ye beni diyor.

"Kerem'in onu kollarından tutup öpmesi ile Duygu gülüp küçücük elleri ile itmeye çalıştı. "

_ Baba.

_ Sen bu gidişle konuşacaksın belli oldu.

_ Valla korkuyorum; yakında konuşacak erkek arkadaşı olacak evlenecek diye.

"Kerem bir anda içindeki babalık iç güdüleri ile başını kaldırıp artık karısı olan kadına baktı. Bu erkek arkadaş lafı hiç hoşuna gitmemişti."

_ Büyüsün de şu erkek arkadaş işini uzunca bir süre rafa kaldırıyoruz. Hattâ mümkünse hep. Ben kızımı evlendirmem hep ben bakarım ona.
_ Öyle olmuyor işte canım. Neyse şimdiden 30 yılın planını yapmaya gerek yok. Zamanla bizde göreceğiz nasıl şeyler olacağını.

_ Erkek arkadaşı olmak zorunda mı?

_ O nasıl soru Kerem? İleride elbet birinden hoşlanacak. Şimdi değil. Bırak da bir zahmet karşı cinsten birisinden hoşlansın. Ne demek erkek arkadaşı olmak zorunda mı?

" Kerem bir an oflasada yeniden öptü kendisine bakan kızını. "

_ Neyse artık zamanı geldiğinde öğreneceğiz. Kız babası olmak böyle bir şey sanırım. Ama hayatında benden başka bir erkeğin olma düşüncesi hiç de güzel değil.

_ İşte biz buna kıskanma duygusu diyoruz. Merak etme sen onun ilk kahramanı ilk aşkı olacaksın. Seni sevdiği gibi kimseyi sevmeyecek.

_ Öyle mi olacak?

_ Öyle olacak. Ama kızımızın büyümesi için artık uyuması gerekiyor.

_ Bende gelebilir miyim ? Biraz onunla zaman geçiririm yanımda uyur.

"Karşısındaki adamın çocuk gibi masum sesine ifadesine içi gidiyordu. Gülümseyerek anlayışla başını salladı ve onun mutluluğu kat kat arttırdı. Kalkıp yukarı odaya geçtiklerinde Duygu'nun uyumaya niyeti olmadığı başından belli olduğu için Kerem bir şey demeden onunla oynamaya başladı. Lavaboya gideceğini söyleyip gitti ve onları başbaşa bıraktı. İçerideyken bir süre ses gelmedi. Kapıyı kapatıp yanlarına döndüklerinde muhteşem bir görüntü ile karşılaştı. Tıpkı kendisine yaptığı gibi babasına sarılıp uyuyan kızı ve kızına sımsıkı sarılıp uyutmuş olan babası. Duygu'nun ayağının biri Kerem'in üstünde biri yataktaydı ve genel olarak Kerem'in üzerinde uyuyordu. Kocasına baktığında onun da huzurla uyuduğunu gördü. Bir şey yapmadan yanlarına oturup üstlerini örttü ve uzanıp onlara döndü. İzlemeye başladı. Ne kadar güzel duruyordu. "

"Kerem üstündeki kızının kıpırdadığını hissettiğinde hızlıca gözlerini açtı ve tuttu. Uyumuşmuydu? Başını çevirdiğinde yanında uyuyan başka bir yüz daha gördü. Karısıydı. İki muhteşem koku bir araya girmişken gülümsedi. Bir anda aldığı karar ile uyanmaması için dikkat ederek kucağına aldı ve ayağa kalktı. Beşiğin önüne geldiğinde kızını öpüp içine koyup üzerini sıkıca örttü. Bir de yanlız hissetmemesi için kucağına ayılardan birisini bıraktı. Dayanamayıp tekrar örttükten sonra arkasını dönüp yatağa geri ilerledi. Üstünde tişört olduğunu fark edince elini ensesine götürdü ve tişörtü tutup çıkarttı. Hemen yatağın yanına bıraktı ve yavaşça yanına uzandı. Aralarında çok az bir mesafe bırakacak şekilde yaklaştı yüzünü incelemeye başladı. Bir kadın hem güzel hem çekici hem masum hem temiz nasıl olabiliyordu? Böyle kadınlar kalmışmıydı ? Neden görmemişti kendisi? Aramışmıydı? Olmadığını düşündüğü için, etrafında kendine yapışmaya çalışanlar içinde hayır. Ama bu kadın öyleydi. Hepsinin birleşimiydi sanki. Olduğu yere gerek varlığıyla gerek kokusuyla gerekse gülüşüyle huzur veriyordu. Elini kaldırıp yanağına koydu ve baş parmağı ile hafifçe okşadı. Duygu gibiyidi. Sevgiye ihtiyacı vardı. Tıpki kendisi gibi. Korunmaya ihtiyacı vardı. Huzurda güvende hissetmeye. Kalbi bu kadının karşısında yeniden oluşuyordu sanki. Sadece onların yanında yumuşuyordu. Bir şeyler hissediyordu. İyice yaklaştığında kokuyu daha rahat hissetmişti. Öpmemek için zor tutuyordu kendini. Ne kadar öyle yakından izledi düşündü bilmiyordu. Ama en sonunda yavaşça değdirdi dudaklarını dudaklarına. Aslında dokundurup çekecekti ama oluşan sıcaklık bunu tümüyle engelliyordu. Çekemiyordu kendini. Karşısıdaki gözlerin sonunda aralandığını gördüğünde çok az ayrılıp gülümsedi. "

YENİ BİR HAYAT (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin