56.BÖLÜM

5.1K 278 56
                                    

Yeni Bölüm geldi! Nasılsınız bakalım?  Çok bekletmemeye çalışıyorum günlerinde atmaya çalıyorum diğer bölümü de inşallah zamanında atacağım. 

Hepinizi çok seviyorum iyi okumalar♥》 》》》》》》》》》》》》》》》》》

İçindeki derin sıkıntı ile hiç bir şeye odaklanamazken karşısında ki Canda aynı şekilde dirseklerini bacaklarına yaslamış düşünüyordu. Yüzü kasılırken yüz kasları kendini gösteriyordu. Elindeki kalemi masaya vuruken sinirlenip karşıdaki duvara fırlattı ve başka yere dağılmasına baktı. Ardından aynı sinirle kalkıp kalemi işaret etti ve dişlerini sıkarak konuştu.

_ Kimse ve gerçekten dertse, bizi böyle boşa yoruyorsa beynini böyle parçalara ayıracağım.

_ Ve bu sefer ben seni tutmayacağım, aksine seninle yapacağım. Hiç şüphen olmasın.

_ Siktir! Böyle işin ben! Böyleyken zormuş Can! Çok zormuş. Beynim patlıyor! Zeynep Duygu Yağmur bebek sen! Düşünmeden edemiyorum ve beynim patlıyor gerçekten. Sinirdem elim ayağım titriyor. Tekrar aramasını beklemek zorunda olmamız yok mu hele! Deli oluyorum! Bu sefer dediğin gibi sende zaten engelleyemezsin onun ta kimse gelmişini geçmini si....

_ Kerem tamam abi, yeter. Beynim patlıyor diyorsun kendini nasıl daha çok sinirlendiriyorsun farkında değil misin? Lütfen şuanda zor olsada biraz sakin ol. Merak etme,  dedim ya o  gelmiş geçmiş işinde bende yardım edeceğim.

Kerem başını iki yana sallarken ceketini üzerine geçirdi ve telefonunu, arabasının anahtarını alıp Can'a geri döndü.

_ Zeynep de merak etmiştir şimdi, birde aklım onlarda. Çıkıyorum ben.

_Bende çıkıyorum. Yağmura benimde açıklamam gerek o da merak etmiştir.

_ Haberleşiriz.

_ Tamam.

Kerem ondan önce çıkarken Yasemin onu çıkmasını beklemiş ve sinirli olduğunu görsede ayağa kalkıp yetişmişti.

_ Kerem bey, bir şey söyleyebilir miyim efendim? 

Kerem onun sesi ile gözlerini kapatırken dayanamadı ve döndü. Yasemin'i gerçekten seviyordu ve onun için endişeleniyordu çünkü o böyle sinirli olduğunu görünce ses çıkarmaz nasıl davranması gerektiğini bilirdi.

_ Söyle Yasemin.

_ Vaktinizi alıyorum efendim ama... Şey.. Anneannem biraz rahatsızlanmış beni aradı da. Acaba izniniz olursa ben erken çıkabilir miyim?

Onun sulu gözlerini gördüğünde bir kaç adımda yanına yaklaştı.

_ Önemli bir şey var mı?

Yasemin ondan bakışlarını kaçırdı bir süre çünkü ağlamak istemiyordu. Göz yaşlarının gelmeyeceğini anladığında ona baktı.

_ Bilmiyorum henüz. Sesi kötü geliyordu hastahaneye götürmem gerek. Aldığı ilaçlar artık o kadar da etki etmiyor sanırım. 

Kerem başını üzgün bir şekilde salladıktan sonra aklına gelen şey ile onun masasından kağıt kalem aldı ve üzerine bir numara yazıp ona uzattı.

_ Bu numarayı ara, benim adımı ver. Tolga Altın. Tanırım çok iyi bir doktor.  Onu ara sana yardımcı olacak.

_ Ama Kerem ben bunları karşılayama...

_ Sakın düşünme bile.

_ Ama Kerem...

_ Yasemin dedim! Eğer karşı çıkarsan kovarım seni. Arıyorsun benim adımı veriyorsun ve başka hiç bir şeye karışmıyorsun anlaştık mı?  Bu kadar.

YENİ BİR HAYAT (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin