99.BÖLÜM

2.7K 153 23
                                    


İşte istediğiniz gibi uzun bir aradan sonra burada birlikteyiz✨🌟🌈 Nasıl mutluyum bu istediğinizden dolayı anlatamam bir sürü mesaj aldım. Bir sürü... O hissi anlatamam herhalde. Bende sizin kadar çok özledim burayı inanın. Hee fırsatta otursam da bir türlü yazamadım ama bu kez oldu. Oturdum ve yazdım.

Bu hikaye Benim için her zaman en derinde olacak. Öylede. En güzel yerde. Çok değerli. Sizin içinde öyle olduğunu görmek çok güzel inanın.

O zamana yorumları bekliyorum. Bakalım beğenecek misiniz?

Sizleri çok ama çok sevdiğimi şakın unutmayın. İyi ki vardınız. İyi ki. Sizler inanılmaz çok seviyorum. Hepinizi hiç tanışmadan çok seviyorum. İyi ki benimlesiniz.

Bu arada TÜRE isimli bir hikaye daha yazıyorum güncel olarak. Bakmak isteyen olursa kapım her zaman açık bekliyorum. Buyurun gelin. Yeni bir yola çıkalım.

Hepinize iyi okumalar. Diğer bölüm de görüşmek üzere. Çok seviliyorsunuz çok💕😍😘❤️⚡️✨🌟⭐️


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Zeynep karnının büyümesinden dolayı sırt üstü yatmaya başlamıştı. Bu onu ilk başlarda zorlasa da artık alışmıştı. Her geçen gün heyecanları daha da artıyordu. Karnının büyüyüşünün her santimini Kerem neredeyse ezbere biliyordu. Karısını bebeğini en ufak bir şeyden eksik bırakmıyordu. Özellikle de sevgisinden. Onu ap açık veriyordu.

Belinin arkasından hafifçe ağrı alırken Zeynep yatakta yavaşça doğruldu ve sırtını başlığa yaslayarak derin bir nefes aldı. Ardından elini karnının üzerine koyup yanına döndü ki kocasının boşluğunu gördü. Üzerinde ki ince örtüyü kenara çekip yere bastı ve elleriyle yatağa destek verecek şekilde ayağa kalktı. Banyoya geçip duşa girmek için üzerindekileri çıkardı. Sabah duş almak onu çok rahatlatıyordu. Bebeğinin dahi gevşediğini hissediyordu.

Ilık su ile duş aldıktan sonra bornozunu giyip odaya geri döndü. Dolabı açıp iç çamaşırlarını giyindikten sonra koyu yeşil V yaka olan rahat elbiseyi giydi üzerine. Böyle daha rahat ediyordu. Pantolon tarzı şeyleri çıkarmıştı neredeyse hayatından.

Odada tüm işlerini hallettikten sonra kapıya yönelmişti ki kapı kocası tarafından açılmıştı. Kerem ona gülümseyerek vardı ve başını elleri arasına alıp öptü.

_ Seni uyandırmadım güzelim. İyice dinlen istedim. Duş almışsın daha da rahatlamışsındır.

Zeynep kollarını kocasının beline sarıp başını boynuna doğru yasladı. Gözlerini kapattı.

_ Şimdi daha rahatım.

Kerem gülümsemeye devam ederken onu sıkıca sardı ve başını öptü.

_ Kahvaltımızı da yapalım.

_ Karnım acıktı.

_ Güzel.

Zeynep ondan ayrılmazken Kerem de hiç bırakmamıştı onu. Birlikte odadan çıkıp merdivenlere yönelmişlerdi. Kerem daha vakit olmasına rağmen Zeynep'te dikkat ediyor olmasına rağmen merdivenlerde özellikle dikkatli davranıyordu.   Aşağıya indiklerinde Duygu da salonun ortasında oynuyordu. Sesleri duyunca oyuncaklarını bıraktı ve ayağa kalkıp annesine doğru yürüdü. Kerem Zeynep yerine onu kucağına aldı ve annesine doğru döndürdü.

YENİ BİR HAYAT (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin