6.BÖLÜM

6.5K 289 19
                                    

Hiç zmaan kaybetmeden yeni bölüm ile geldim arkadaşlar♥ Bugün haftanın son günü yarın tatil♥ Oh mis gibi♥ Bende erkenden getirdim bu bölümü♥ Umarım beğenirsiniz♡ Cevdet hepimizin nefretini kazandı. Bu bölümde de öyle olacak gibi. Ama merak etmeyin göreceğiz neler neler olacak♥ Sık sık atacağım bölümleri♥

Sizleri çok seviyorum ♥ iyi okumalar ♥ 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》

İçindeki korkuyu yüzüne yansıtmamaya çalışarak hızlı adımlarla ilerledi yanına hiç istemesede. Cevdet kendini koltuğa atıp üstten aşağı süzdü Zeynep'i. Ve bu yaptığı Zeynep'in midesinin daha fazla bulanmasına neden olmuştu. Tam konuşacakken Cevdet önce davrandı ve alaycı ama bir o kadar da iğrenç şekilde gülerek konuştu.

_ Hayret bugün erkenden bulmuşsun evin yolunu.

_ Evet genelde her ay sana para yetiştirebilmek için evin yolunu bulamıyorum. Sen, sen niye bu saatte evin yolunu buldun? Zıkkımlansaydın biraz daha.

_ Bana karşılık vermekten vazgeç Zeynep! Zararlı çıkan sen oluyorsun!

_ Evet seninle daha fazla muhattap olamayacağım hayret hemen istemedin ama adımı anırarak söylemenden anladım, al. Bir süre sesini çıkartma mümkünse. Git zıkkımlan!

Zeynep daha fazla beklemeden elindeki parayı kucağına attı. Cevdet utanmaz gibi alıp saymaya başladı. Bu hareketi Zeynep'in sinirinden gülmesine neden olmuştu. Parayı bulmuş bir de sayıyordu. Cevdet parayı saydıktan sonra hızla ayağa kalkıp Zeynep'in karşısında dikildi ve gür sesi ile bağırdı.

_ Eksik lan bu para!

Bu söylediği Zeynep'i iyice gererken yüzündeki gülümsemenin de anında silinmesine neden oldu. Bu adam gerçekten şaka gibiydi. Tanıdığı en iğrenç en kötü en duygusuz en utanmasız adamdı. Ellerini sinirle beline koyup sinirli gözlerini onunkiyle birleştirdi.

_ Eksik öyle mi? Sen buna şükretmiyorsun da eksik mi diyorsun! ? Ben bazen sana gerçekten inanamıyorum! Ben zaten bunun ne kadar fazlasını alıyorum ki!? Reyhan'a bile çok az veriyorum! Kendime harcamadığımı sen de çok iyi biliyorsun! Duygunun ihtiyaçlarını anca karşılıyorum ama yine sen sus diye sana fazla veriyorum! Bak benim sinirlerimi daha fazla germe! Burda kalmam gerektiği için kalkıyorum mecbur olduğum için! Emin ol mecbur olmasam bir dakika bile kalmam burda!

_ Bu evde kalıyorsan bu parayı hattâ fazlasını dahi vermek zorundasın! Ne dedikoduları sineye çektik sen biliyor musun?! Madem kalmak istemiyorsun para vermek istemiyorsun siktir git! Seni zorla tutan yok burda! Sen bulursun gidecek bir yer!

_ Babam öldü benim ya babam! O zaman bir çocuğum oldu! Hiç mi düşünmedin bizi Cevdet! İnsansın sen ya vicdanın yok mu senin?! Doğum da bile yanımda kimse yoktu! Ne acıyı ne sevinci yaşadım ben! Bu ikisinin acısını sen bilemezsin! Yeni doğum yapmama rağmen risk olmasına rağmen işe başladım ben! Çocuğuma bakmak yerine senin ağzın kapansın diye çalıştım! Sana bunları anlatıp kendime daha fazla hatırlatmayacağım! Ben de kalmak istemiyorum zaten senin olduğun yerde! En kısa zamanda bununda çaresine bakacağım! Ama bu elindeki sana verdiğim para! Ya kabul edersin ya da geri verirsin! İşine gelirse! Bana karışamazsın sen bu hak sende yok kimse de yok! Kes sesini ve otur oturduğun yerde!

Cevdet sinirden kızaran yüzü ile acımadan düşünmeden kavradı Zeynep'in kolunu. Zeynep canının acısı ile istemeden inledi ve eğilmek zorunda kaldı. Cevdet yüzüne doğru eğilirken konuştu dişlerinin arasından.

_ Ben mi dedim lan git gir diye başkasının altına?! Ha! Ben mi dedim doğur o çocuğu diye?! Sen ne yaşadıysan kendin yaptın da yaşadın! Sesini sen kes asıl! Eğer kesmezsen elimden bir kaza çıkacak akşam akşam! Gidebiliyorsan çık git lan! Nereye gideceksin! Burda kalmaya mahkumsun! Ve kaldıkça da dediklerimi yapacaksın başka yolu yok! Yoksa acımam koyarım kapının önüne! Delirtme beni! Diğer ay daha fazlasını vereceksin duydun mu!? Siktir git zıbar! O veletin de sesini duymayayım.

YENİ BİR HAYAT (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin