34.BÖLÜM

7.7K 325 36
                                    

Merhabalar arkadaşlar. Nasılsınız ? Umarım çok iyisinizdir. Umarım hafta sonunuz çok iyi geçiyordur. Geç olsada aranızda sınava giren arkadaşlar varsa umarım çok çok iyi geçmiştir, istediğiniz gibi olmuştur. Ama ne olursa olsun üzülmek yok hep söylüyoruz. Önümüzde istediklerimizi gerçekleştirmek için uzun yıllar var ve bu yılları kendimizi geliştirerek geçirmeliyiz, yıpratarak değil. Unutmayın olur mu kuzularım♥ Siz herşeyden daha önemlisiniz. Sizleri çok seviyorum ♥

Hepinize iyi okumalar ♥ Sizleri çok seviyorum ♥》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》》

" Bir kaç kere kendine gelmek için öksürdü ve yanan yanaklarını düzeltmek için başını salladı. Daha fazla beklemeden ardından ilerledi ve salona geçti. Kerem her akşam olduğu gibi kızını kucağına almış öpüyor kokluyordu, saçlarını okşuyordu. İstemesede kızını Zeynep'e verip üstünü değiştirmeye çıktı ve geri aşağıya indi. Onlar geldiğinden beri ne kadar çok gülüyordu. Kerem Sayer olmuyordu. Sanki.. Sanki çocukluğunda yaşadıkları gibiydi. Güzel, gülen yüzlü. Oysa onlar gelmeden nerdeyse gülmeyi unutmuştu. Unutturulmuştu. Tek fark sorumluluğu artmıştı. Hemde fazlasıyla. Yanlarına geri geldiğinde Zeynep'e eğildi ve kızını aldı. "

_ Hadi yemek yiyelim. Çok acıktım. Sen arayınca hiç bir şey yemedim hepsinden yiyeyim diye.

" Zeynep de gülümseyip ayağa kalktı. Ve masaya ilerlemeye başladılar. "

_ İyi yapmışsın çünkü eğer bir şey yeseydin hepsinden yiyemezdin.

" Kerem masayı görür görmez ne kadar acıktığını bir kez daha anladı. "

_ İyi ki yememişim. Hadi oturalım.

" Masaya oturduklarında Kerem önüne konan herşeyi büyük bir iştahla yemeye başlamıştı. Bunların hiç birini bu derece sıklıkta ve güzellikte yememişti. "

_ Ellerine sağlık çok lezzetliler. Sanırım kendimi durduramayacağım bu akşam.

_ Duyguyu alalım sen daha ye. Bende ona yedirmiş olurum.

" Onaylamasıyla kızını kucağına alıp yedirmeye başladı. Başını kaldırdığındaysa Kerem'in herşeyden yiyor olduğunu görüyordu. Onun böyle beğenerek yemesi çok hoşuna gidiyordu. Duyguyu doyurup kendisi de bir şeyler yemeye başladı ama asla Kerem kadar yiyemeyeceğini biliyordu. Az da olsa yiyip doymuştu. Kızını kucağına oturtturup arkasına yaslandı. Kerem artık yiyemeyeceğini anladığından bırakıp arkasına yaslandı ve Zeynep'e döndü. "

_ Gerçekten bir seferde hiç bu kadar yemek yememiştim. Çok çok güzel olmuş tekrar ellerine sağlık. Ama daha fazla devam edemeyeceğim yer kalmadı midemde.

_ Afiyet olsun. Beğenmene sevindim.

_ Beğenmek ne kelime bayıldım.

" Masadan kalkıp yeniden salona geçtiklerinde Kerem Duyguyu almıştı ve oynamaya başlamıştı. Duygu oyuncaya büyük ilgi göstermişti. Yerde üstüne çıkıp yüzüne dokunarak bakıyordu. "

_ Aaa!

" Ondan duydukları tepkiler ile gülerlerken Duygu saatin de geçmesiyle şirinenin üstünde uyuya kalmıştı. Kerem onun tatlılığına dayanamayıp yere indi ve uyandırmamaya dikkat ederek öpmeye başladı. "

_ Sen ne güzel ne tatlı bir şeysin böyle.

"Zeynep ikisine de imrenerek bakarken Kerem kızını kucağına alıp odasına götürmek için yukarı çıkmıştı. Zeynep gidip yatağı açınca Kerem kızını yatağa bırakıp öpüp kokladıktan sonra kalktı. "

YENİ BİR HAYAT (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin