Yeni bölüm ile merhabalar arkadaşlar ♥ Nasılsınız? Umarım çok iyisinizdir ♥ Yavaş yavaş başladı olaylar sizlerinde gördüğü gibi. Güzel yorumlarınız için oylarınız için çok ama çok teşekkür ederim ♥ iyi ki varsınız♡ Sizlere günleri aksatmadan göndermeye çalışıyorum bölümleri♥
Hepinizi çok seviyorum ♥ iyi okumalar ♥ 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》
" Kararmış koyulaşmış korktuğu ama hoşuna giden yeşil gözlerin altında ne diyip ne yapacağını bilmiyordu. Hızla atan kalbini dahi kontrol altına alamıyordu. Hoşlanıyorum demişti! Etkilendiği adam imkansız dediği adam hoşlanıyorum demişti! Tam çaresiz hayal kırıklığı dolu bakışları ile üzerinden çekilecek olan adam üzerinden çekilecekti ki omzundaki ellerini çıplak geniş kollarına indirdi ve yeniden bakmasına gitmemesine neden oldu. "
_ Sana karşı boş olmadığımı söyledim. Bende hoşlanıyorum senden. Sen de bana iyi geliyorsun. Bana çok iyi hissettiriyorsun. Beni öpmene bu yüzden izin veriyorum. Bu yüzden bende karşılık veriyorum. Aynı şeyleri hissettiğimizden eminim ama bu ne kadar kalıcı veya yoğun bilmiyorum.
_ Siz benim hayatımda hep kalıcı olacaksınız.
_ Biliyorum. Bunun artık tamamen farkındayım ama biraz zaman geçirelim. İçine Duyguyu katmadan söylüyorum böyle bir hatayı bir kere yaptım ben. Bedelini çok ağır ödedim, hâlâ da ödüyorum. İçimde hep bir endişe hep bir korku var bunu anlıyorsun değil mi?
_ Anlıyorum. Ama ben o herif gibi yapmam. Yani bildiğim sadece sizi bırakması ve böyle bir şerefsizliği asla yapmam. Bak; aslında ne evlenmeyi düşünüyordum ne de bir çocuğumun olmasını. İstiyordum ama düşünmüyordum. Çünkü bunları karşılayan hiç bir kadın yoktu. Etrafımdaki tüm kadınlar ya paranın, ya ismini göstermenin ya da farklı şeylerin peşindeydi. Ama isterdim. Sıcacık bir evim bir ailem olsun çok isterdim. Bir çocuğum olsun bana benzeyen. Eve geldiğimde karımla birlikte beni karşılasın benim gözümün önünde büyüsün. Ailesiyle sevgiyle büyüsün. Kendini güvende hissetsin. Başına bir şey gelince bana sığınsın. Beni çok seven bir karım olsun. Ne olmuş olursa olsun onun yanına gittiğimde tüm kötü şeyleri unutacağım bir karım olsun isterdim. Yatağa yattımda yanımda bana sıkıca sarılan bir karım olsun. İsterdim ama olmazdı. Seni görüp tanıyana kadar tüm düşüncelerim yavaş yavaş kaybolmaya başlamıştı ki seni sizi gördüm. İşte diyorum kızım yanımda, karım yanımda yanımda ama tam anlamıyla değil. Bak biz bugün evlendik ben senin kocanım ve seni ne olursa olsun asla aldatmam.
" Böyle şeyleri yaşadığı şey gibi ilk defa duyuyordu. Seni bırakmam aldatmam hoşlanıyorum... Belki başkasından duysa sadece es geçerdi ama bu adamda sözlerine, gözlerine kilitleniyordu. Eli teninden ayrılmadan omzundan boynuna ordan da yeni çıkmış sakallı yüzüne geldi. "
_ Neden daha önce tanışmadık ki?
_ Bilmiyorum. Bilmiyorum ama bilseydim bir dakika bile düşünmeden bulurdum seni. Engel olurdum sana. Duyguyu saymadan söylüyorum asla bunu yapmana izin vermezdim. O herifi bulup beynini dağıtmak istiyorum. Size bunu yapabilecek gücü bulduğu için öldürene kadar dövmek istiyorum.
_ İğrençti. Ben kararımı belirtmemiştim bile. Bir anlık bir boşluk sadece. İstemediğim bir boşluk. Sonra nefret ettim zaten ondan. Adını duyunca bile midem bulanıyor. Duygu ondan hiç bir şey almadı. Ne özelliğini ne de karakterini. Öyle biyolojik baba olmakla olmuyor. Ben eminim ki Duygu senin gibi olacak. Çünkü seninle büyüyecek. Asla ama asla bir kızı olduğunu öğrenmeyecek.
_ Söyledin mi ona hamile olduğunu?
_ Söyledim. Ve o kolumdan beni sürükleye sürükleye hastaneye götürdü. İstemiyorum dedim. Ben nasıl vazgeçerim ki ondan, içimde küçücük savunmasız bir şey. 'O çocuğa asla babalık etmem. Kendi çocuğum gibi görmem. Kabullenmem. ' dedi. Zorla girdim doktorun odasına. İstemedim benden ayrılmasını. Orda ondan nefret ettim ama bebeğimin alınmasını istemedim. Anlattım herşeyi yalvardım. Doktor da halimi görünce kabul etti. Bir süre içeride durdum doktor da aldıklarını söyledi. Yüzündeki ifadeyi anlatamam. Hayatımda gördüğüm en iğrenç şeydi. Çocuğu gittiği için sevindi. O an nefretim öyle katlandı ki, öyle arttı ki... Zaten yüzünü görmek istemediğimi söyledim. Ve bu saatten sonra asla bilmeyecek Duygu'nun da benim de hayatımızda olmayacak. Ne olursa olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİR HAYAT (TAMAMLANDI)
FanficKendi hayatını kızının üzerine adamış bir kadın... Hayatındaki en büyük şans olan o adam... Adam bir bataklıktı. Her gün farkında olmadan o bataklıkta bir hazine aradı! Hazine mucizelere gebeydi!