Ben geldim! Nasılsınız bakalım? Umarım çok çok iyisinizdir?
Bu bölümde derinlere ineceğimizi düşünüyorum. Umarım sizlerde çok seversiniz.
Hepinizi çok seviyorum ♥ iyi okumalar ♥ 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》 》"Kerem sabah erkenden kalkıp duş aldıktan sonra üzerini giyinip tamamen hazırlandıktan sonra çıktı odasından. Zeynep'in odasının önüne geldiğinde Duyguyu merak ettiğinden kararsız kalsada kapıyı yavaşça açtı ve içeri girdi. İlerdiğinde Duygu'nun Zeynep'in kucağında uyuyor olduğunu gördü. Öpmek istedi ama Zeynep'e yakındı ve rahatsız olabilirdi uyanabilirdi. Zaten ne ara böyle şeyler düşünüyor olduğunu da bilmiyordu. İkiside uyuyor olduğunu için yavaşça çıktı odadan. Hazırlanan kahvaltısından zamanı yettiğince atıştırdı ve arabasının anahtarını alıp çıktı. Evden çıkar çıkmaz alıştığı ve gitmesini istemediği bebek kokusu ve... Ne olduğunu bilmediği ama yine alıştığı farklı müthiş koku gitmişti. Gitmesini istemiyordu bu kokuların. Arabasına bindiğinde yağmur daha da hızlanmıştı. Telefonuna taktığı kulaklığın birisini kulağına götürdü ve numaraya bastı. Yine çok sürmeden açıldı. "
_ Buyrun efendim.
_ Dün aradın söyledin. Şimdi onu arıyorsun şirkete gitsin odamda beklesin geliyorum.
_ Tamam efendim arıyorum hemen.
" Dün aldığı telefonla istediğini dile getirdi ve daha da hızlı sürmeye başladı. Şirkete vardığında inip içeri girdi ve yukarı çıktı. "
_ Kerem bey.
"Kerem Yasemin'in sesini duyunca arkasını döndü. "
_ Efendim Yasemin.
_ Alaz bey geldi odanızda.
_ Biliyorum.
_ Birde öğleden sonra dışarıda yemeğiniz var.
_ Onu şirkete aldır dışarı çıkmayayım bir daha. Yemekte değil toplantı odasında konuşuruz ki daha mantıklı.
_ Peki efendim.
"Kerem odasına girdiğinde oturmuş olan Alaz'ı gördü. Yanına gittiğinde Alaz da kalktı ayağa. Onun uzattığı eline sertçe karşılık verdi Kerem. "
_ Hoşgeldin Alaz.
" Alaz derin bir nefes verdikten sonra aynı rahatlıkla kalktığı yere oturdu. "
_ Hoşbuldum Kerem.
"Kerem geçip kendi yerine oturduktan sonra tek kaşını kaldırdı. "
_ Ee? Ne oldu?
_ Hayırlı olsuna geldim. Rakip de olsak gelmesem olmazdı.
_ Ne için hayırlı olsuna geldin peki?
_ Evleniyormuşsun. Sonuçta bu önemli bir karar. Tekrardan hayırlı olsun.
"Kerem'in yukarıdaki kaşı eski halini halini alırken çattı bu sefer. Her zaman olduğu gibi yüzündeki soğuk ifade karşıdakini dondurmaya buz kesmeye yetiyordu. "
_ Nerden öğrendin?
_ Senin kadar olmasada elim kolum bir yerlere yetişiyor be Kerem.
_ Benim kadar olamadığını anlamışsın en azından. Bu da iyi bir şey Alaz. Ama doğru duymuşsun öyle. En kısa zamanda evleniyorum.
_ Senin gibi birisiyle kim evlenmek ister... Düşünüyorum şu peşindeki eskortları ve bunun gibileri saymazsak senin gibi birisiyle kim evlenmek ister bulamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİR HAYAT (TAMAMLANDI)
FanficKendi hayatını kızının üzerine adamış bir kadın... Hayatındaki en büyük şans olan o adam... Adam bir bataklıktı. Her gün farkında olmadan o bataklıkta bir hazine aradı! Hazine mucizelere gebeydi!