58.BÖLÜM

5.5K 251 27
                                    

Herkese merhabalar arkadaşlar. Bölüm biraz gecikti bunun için öncelikle Özür dilerim. Umarım bölümü beğenirsiniz♥ yorumlarınızı bekliyorum♥

Sizleri çok seviyorum iyi okumalar♥》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Karşısında Zeynep'in gerçekten iştah ile kahvaltı edişini izlerken mutlu oluyordu. Onun böyle istekle ve gerçekten acıkmışlıkla yemesi hoşuna gidiyordu. Hamile olduğu gerçekten bir şekilde belli olıyordu ve o da bunu gözlemliyordu. Yakında karnı da daha çok büyüyecekti, daha belirgin hâlâ gelecekti. Bebeği büyüyecekti.
Bunların düşüncesi bile o kadar mutlu edip bazı şeyleri unutturuyordu.

Duygu'nun arkasını dönüp bacaklarını sandalyesine yaslayarak ayağa kalkması ve kollarını kendine istekle uzatması ile hemen onu alıp öptükten sonra sırtı göğsüne gelecek şekilde oturtturup ellerini tuttu ve dudaklarını saçlarının üzerine yerleştirip karısına mutlulukla bakmaya devam etti.
Onunda başını tabağından kaldırması ile göz göze gelirlerken Zeynep son lokmasını ağır ağır yuttu ve gözlerini başka yere çevirsede yeniden kocasıyla buluşturdu. Ardından yüzüne yerleşen gülümseme ile arkasına yaslanıp sordu.

_ N'oldu?

Kerem başını iki yana salladıktan sonra kızının başını öpüp biraz geri çekildi.

_ Bir şey olmadı. Aslında çok güzel şeyler oldu. Bebeğimizin senin üzerinde ki etkisine bakıyorum ve çok seviniyorum.

_ Ne konuda?

_ Bebeğimizin etkisiyle daha çok yemek yiyorsun. Çok uzun olmayan bir sürede büyüyecek ve kendini bize iyice belli edecek.

Daha sonra gözlerini bir süreliğine gözlerinden ayırıp karnına indirdi ve uzanıp elini yerleştirdi.

_ Ve biz onu daha net göreceğiz. Ardından da yanımıza gelecek.

Zeynep hemen gülümserken elini onun elinin üzerine koyacakken Duygu babasının koluna uzanmış ve kendine doğru zor da olsa çekerek elini tutmuştu, kucağına yerleştirmişti. Başını da babasına doğru kaldırıp gülümsemişti. Kerem bakışlarını kızına çevirirken gülümsemesine karşılık verdikten sonra burnunu öpüp yeniden karısına döndü.

_ Biz bebeğimiz için demiştik seni paylaşamaz diye ama sanırım o tarafa beni de ekledi. Kocamı kıskandığına inanmıyorum Duygu.

Duygu annesinden ismini duyunca hemen başını ona çevirip baktı ve ona da gülümsedikten sonra babasının elini bırakıp hareket ederek inmek istediğini belirtti. Kerem onu bırakırken Duygu iki üç hızlı adımda annesine vardı ve üzerine tırmanmaya çalıştı. Zeynep hemen eğilip kucağına aldı ve kendine dönük bir şekilde oturttu. Duygu elini annesinin yanağına koyduktan sonra boynuna indirdi. Zeynep de ona uzanıp öptü sıkıca.

_ Elimizde bir tane Kerem Sayer kaldı anneciğim, stoklarda olsa hepsi senin ama malesef. Sana baba, bana koca. Başka alternatif de yok. Bence bu döngüyü bozmayalım anlaşalım olur mu?

Duygu ne dediğini tam anlamasada Kerem'in attığı kahkaha ile güldü ve yine hızlıca söyledi.

_ Oluy annişi.

Zeynep de ona gülerken yüzünü ve ardından elini öpüp karnına koydu.

_ Aferin bebeğim. Bak burda kardeş var. Senin kardeşin. Bizim diğer bebeğimiz. O çok cici tamam mı anneciğim?

Duygu küçücük eline ve karnına sorarcasına baktıktan sonra yeniden annesine döndü.

_ Bebek mi?

YENİ BİR HAYAT (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin