Ben geldimm! Nasılsınız bakalım? Nasıl gidiyor tatil? Umarım çok iyi gidiyordur. Hava oldukça sıcak ve bunaltıcı bu durum gerçekten çok sıkıcı ama dayanıyoruz. Yine de güzel geçirmeye çalışıyoruz. Umarım sizlerde eğleniyorsunuzdur.
Umarım hikâyemizin gidişini de seviyorsunuzdur.Bu bölümde canım 'cileklipuding33' ime gelsin♡ Umarım çok beğenirsin beğenerek okursun balım♡ İyi ki varsın seni seviyorum♥
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Sabah kalkıp aşağıya indiklerinde hiç şaşırmadığı birşey olmuş ve Kerem evi çoktan süslemişti. Etrafta bir sürü balonlar oyuncaklar yazılar vardı. Bu yüzünü güldürürken hemen boynuna sarılıp öpmüş ve ardından gülümseyerek bakmıştı gözlerine.
_ Bunları nasıl yapıyorsun?.
Kerem bir eli ile sıkıca belini kavrarken diğer eli ilede saçını yüzünden çekip kulağının arkasına götürüdü fakat en inatçı kıvırcık tutam olduğundan geri gelmişti. Buna gülerken yüzünü tuttu ve alnını öptü.
_ Kerem Sayer yapar güzelim.
_ Öyle mi?
Dedi biraz da alayla karışık sorarken.
_ Aynen öyle.
_ Emin misin?
_ Ne konuda?
_ Yani tüm bunları Kerem mi yaptı Kerem Sayer mi?
Kerem gülüşünü biraz bastırdı ve düşünür gibi yaptı.
_ İkisinin birleştiği adam. Artık nasıl oluyorsa. İkisi de baba, ama biri emretmeye söz geçirmeye baskın diyelim.
_ Hmm, anladım. Çok açıklayıcı oldu.
_ Öyle mi?
Dedi Zeynep gibi. Zeynep ise gülümseyerek başını salladı. Kerem uzanıp dudaklarını öptüğü sırada Duygu'nun anne baba diye gelen sesini duyunca ayırdı dudaklarını.
_ Doğum günü çocuğu uyandı. Hattâ geç bile kaldı.
_ Gidip bakalım duramıyorum sesini duyunca. İki adım uzağımda ve ben kızımı özlüyorum.
Karısının elini tutup merdivenlerden çıkarken Duygu yine seslenmişti. Kerem başını geri yatırıp geri çekmiş ve aşk dolu sesi ile konuşmuştu.
_ Bu sesi duymadan edemiyorum. Kızıma gerçekten aşığım.
_ Bende babasına.
Dedi ardından Zeynep. Kerem gülerek onu önüne aldı ve öpüp geri çekildi. Yüzünü ellerinin arasına alıp gözlerine yakından baktı tıpkı sesi gibi aşk dolu.
_ Annesine zaten aşığım. Karıma zaten çok aşığım. Onun için canımı veririm. Ha ama bunu karım daha çok duymak istiyorsa o ayrı.
_ Yani, biraz daha duysam hiç fena olmaz.
_ Peki bebeğim canıma minnet. Daha sık söylerim hep söylerim. Sana aşığım, seni çok seviyorum.
Zeynep gülümserken başını göğüsüne yasladı ve beline sarıldı. Bu gibi şeyleri aslında Kerem'in söylemeyeceğini biliyordu ama ikisi çok farklıydı. Karı koca çok farklıydı. Kerem onu sımsıkı sarıp boynunu öptükten sonra ilerleyip kızının odasının kapısını açtı ve içeri girdiler. Kızını hemen kucağına alıp öpmeye sevmeye başladı. Duygu da babasının güçlü rahat kolları arasında gayet rahat ve mutluyken kendini ona sevdirecek hareketler yapıyordu. Kerem'in dizleri üzerinde ona dönük bir şekilde otururken uzanıp dokunmaya çalışıyordu ama Kerem oyun yapıp geri çekiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİR HAYAT (TAMAMLANDI)
FanficKendi hayatını kızının üzerine adamış bir kadın... Hayatındaki en büyük şans olan o adam... Adam bir bataklıktı. Her gün farkında olmadan o bataklıkta bir hazine aradı! Hazine mucizelere gebeydi!