Merhaba arkadaşlar. Yeni bölümümüz geldi. Geçen bölüm güzel şeyler okudunuz bu bölümde devam ediyor merak etmeyin. Duygu ve Kerem sahneleri çok istiyorsunuz bende ona yer vermeye çalışıyorum artık. Merak etmeyin daha da fazla birlikte olacaklar artık. Sizin istekleriniz varsa lütfen söyleyin bende ona göre birşeylet yapacağım. Simdiden çok teşekkür ederim♡
Hepinizi çok seviyorum iyi okumalar♥》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
İkiside doktora bir anda dönerken Zeynep yeniden başının döndüğünü hissetti. Hamile miydi? ! Kocasının parçasını mı taşıyordu karnında?
Kerem şok dalgaları ile ekrana yeniden bakmaya devam ederken konuşamıyordu. Yeniden baba olmuştu. O çok istediği bebeği karsının karnındaydı._ Ha-hamile miyim?
_ Evet, hamilesiniz. Bu zamana kadar belli etmemiş kendini ama bayılmanızın nedeni bebeğiniz.
İnanamayarak Kerem'e dönerken onun da gözleri kendisini bulmuştu. Kerem daha fazla beklemeden gülümseyerek elini tuttu ve yeniden ekrana bakıp karısına döndü.
_ Bir bebeğimiz daha mı olacak?
Zeynep dolan gözleri ile başını salladı hemen.
_ Bebek çok sağlıklı. Kendinize belli bir doktor ayarlayın isterseniz elbette bende sizinle devam ederim. Bu hafta sonu yeniden kontrolden geçmelisiniz.
Doktor Zeynep'in karnını silerken Kerem hemen eğilip alnını defalarca öpüp onu da yavaşça doğrulttuktan sonra sıkıca sarılıp kokusunu içine çekti.
_ Zeynep bizim bir bebeğimiz daha olacak. Ben yeniden baba olacağım. Inanmıyorum. Karnında bizim bebeğimiz var. Meleğim benim... Sana ne desem az. Gerçekten az. Hâlâ çok şaşkınım. Baba oluyorum! Ben yeniden baba oluyorum!
Zeynep'e daha sıkı sarılırken o da kocasına sarılmış ve başını boynuna yaslayarak göz yaşlarını serbest bırakmıştı. Eli sırtını kavrarken daha da sıkı sarıldı.
_ Güzelim benim. Ağlama. Kıyamam sana, ağlama. O kadar mutluyum ki yansıtamıyorum.
_ Bende. Kerem ben hamileyim. Bizim bebeğimiz var içimde. Çok şaşkınım.
Kerem onu sıkıca sararken saçlarını okşadı güven vererek.
_ Bende bende ama o kadar mutluluyum ki anlatamam. Baba oluyorum ben. Sen anne oluyorsun, Duygu abla olacak. Ailemiz genişliyor.
Göz Yaşları daha da artarken kendini tutamıyordu. Sesi dudaklarından dışarı geçerken dudaklarını da omzuna bastırdı.
_ Çok mutluyum. Çok mutlu oldum. Ben Duygudan sonra senden önce bir çocuğumun daha olacağını hiç düşünmemiştim. Ama şimdi o kadar mutluyum ki! İnanması güç geliyor.
Ağlaması şiddetlenirken Kerem onu daha sıkı sarmış başını kaldırarak doktora bakmıştı. Ali ise anlayış ile gülümseyip başını sallamıştı ona.
_ Anlaşılan ilk bebeğiniz değil. Ruh dengesi gebelik boyunca düzensiz olur. Yersiz ağlama, duygusallaşma çok normal. Bebek büyüdükçe daha çok kendini gösterecektir elbet. Burada eş desteğinin önemi çok büyük. Siz en iyi şekilde yanında olacaksınız. En iyi siz destek olabilirsiniz. Bebeğinizin çok sağlıklı ona güzel bakmaya devam. Düzgün ve sağlıklı beslenmelisiniz, ne çok ne az yiyeceksiniz. Zaten bunu doktorunuzla veya benimle bir dahaki seferde detaylıca masaya yatıracağız.
Kerem doktora dikkatini verip onu iyice dinledi ve aklındaki not defrerine bir bir yazdı.
_ Tamam merak etmeyin, biz hepsine uyacağız. Görüşme hakkında konuşuruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİR HAYAT (TAMAMLANDI)
Hayran KurguKendi hayatını kızının üzerine adamış bir kadın... Hayatındaki en büyük şans olan o adam... Adam bir bataklıktı. Her gün farkında olmadan o bataklıkta bir hazine aradı! Hazine mucizelere gebeydi!