Merhabalar arkadaşlar o güzel yorumlarınızın ardından hemen yeni bölümü yazmay çalıştım ve fazla bekletmeden de atıyorum sizlere, umarım beğenirsiniz seversiniz♥ Sizin o güzel yorumlarınızla ben daha da mutlulukla hızlıca yazıyorum♡ Lütfen düşüncelerinizi paylaşın benimle ♥ öpüyorum hepinizi♥
İyi okumalar♡♥
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》Evden çıkıp ilerlediklerinde Zeynep bu sefer onları bekleyen farklı bir araba görmüştü karşısında. Siyah parlayan bir arabaydı. Kerem'in kullandığı tüm arabalar siyahtı zaten. Bazıları benzer modelken bazıları ise tam tersi daha farklıydı.
Arabaya bindiğinde çok olmasada olan soğuğun hemen yok olduğunu hissetti. Aklı Duygu da kalacaktı ama Nurgülün yanında olacağını biliyordu. Kerem'in de hemen ardından binmesi ile telefonu çalmıştı. Kerem arabayı çalıştırırken açtı ve kulağına götürdü.
_ Efendim Yasemin.
_ Kerem bey yarın olacak toplantı ertelenmiş efendim. Diğer gün olacakmış eğer sizde müsaitseniz.
_ Hmm, tamam olur müsaitim. Yarın da dinlenmiş olurum.
_ Peki efendim, iyi akşamlar.
_ Görüşürüz sana da iyi akşamlar.
Telefonu kapatıp arabanın camının altında kalan yere attı. Zeynep önce telefona bakıp ardından kocasına döndü.
_ Noldu canım?
_ Bir şey yok güzelim. Yarın ki toplantı ertelenmiş de onu haber verdi Yasemin. İyi oldu yarın dinlenirim.
_ Bencede iyi olur. Zaten yoruluyorsun. Bugün bile dinlensen iyi olurdu.
Kerem kısa süreliğine gözünü yoldan aldı ve karısının eline uzanıp tuttuktan sonra öptü.
_ Ben bugün zaten dinleniyorum güzelim. Karımla zaman geçiyorum çok mutluyum. Hem sana süprizim var daha.
Zeynep'in aklına sabah dediği süpriz gelirken biraz daha döndü kocasına.
_ Aklımdan çıkmıştı. Merak ediyorum. Hem bunu hem diğerini.
_ Aslında ikisi birbiriyle bağlı değil dedim ama bağlantılı güzelim. Göreceksin.
Zeynep'in merakı daha da artarken sormamak için zor tutuyordu kendini. Haliyle oldukça da merak ediyordu. Kerem herşeyi yapabilirdi. Herşey olabilirdi bu sürpriz. Yüzünde oluşan tebessüm ile elini yanağına koydu ve yavaşça okşayıp içine dokunarak konuştu.
_ Senden herşeyi bekliyorum, Kerem Sayer. Sen farklı bir adamsın. Benim tanıdığım bir adamsın.
Kerem de tıpkı onun gibi tebessüm ile döndü karısına. Yüzlerindeki tebessüm birbirine girerken muhteşem bir iz bırakmıştı geceye.
_ Ben sadece senin tanıdığın bir adamım güzelim.
Zeynep elini hafifçe boynuna indirmişti bu sürede. Onun nabzını hissediyordu en yoğun derecelerde.
_ En özellerinden biri de bu zaten.
_ En özel sensin.
Kerem arabayı kenara çekip öpmemek için çok direndi kendine ve çok zorda olsa başardı bunu. Elleri yol boyunca ayrılmazken önlerinde boğaz gözüküyordu. Camdan uzun pencereleri ile kaplı olan iki katlı bir mekanın önünde durmuştu Kerem. Karısının elini öpüp arabadan indiğinde Zeynep de kapıyı açmıştı ki kocası çoktan yetişmiş ve kendisi açıp elini uzatmıştı. Ayırmak istemediği elinin içine kendi elini hemen yerleştirdi ve çıktı arabadan. Kerem karısının elini sıkı sıkı tutarken ilerlediler ve arabanın anahtarını valeye verdi. Zeynep yere baktığında gerçekten de ne kadar güzel olduğunu gördü. Bir çok araba vardı dışarıda ve içeriye insanlar genel olarak çiftler halinde giriyordu. Kendisi içeri girdiğinde ne olacağını bilmiyordu ama kocası vardı yanında. Onun elini sıkıca kavramıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİR HAYAT (TAMAMLANDI)
FanficKendi hayatını kızının üzerine adamış bir kadın... Hayatındaki en büyük şans olan o adam... Adam bir bataklıktı. Her gün farkında olmadan o bataklıkta bir hazine aradı! Hazine mucizelere gebeydi!