1 viata

721 29 2
                                    

Deschid ochii cand aud vocea tatei care ma trezeste si ma bucur ca era weekend.

Ma ridic luandu-mi salopeta pe mine si un tricou si ies din camera in timp ce imi prindeam parul.

-neata..zic si el zambi

- neata scumpo. Hai sa mananci. zice si imi pune in fata doua oua... scuze scumpo dar nu mai aveam altceva. Sper sa nu te superi si Doamne da sa am mai mult de lucru ca altfel nu stiu ce fac.zice si oftez.

-e ok ... nu mananci?

-nu..

-tata... hai mananca cu mine.zic si el da negativ din cap. Te rog.zic si el ofta si incepem sa mancam impreuna. Dupa ce terminam pun in ghiveta farfuria si iesim mergand in garaj unde ne incepeam lucrul.

Intram in garaj si se auzi un calxon. Ma intorc cu privirea spre masina intre timp tata pregatea uneltele. Imi face semn sa merg spre masina si eu ma apropii de masina si zic.

-va ajut cu ceva?ii intreb eu

-am auzit ca e aici un garaj mai retras unde se repara masini, ne-ai putea zice unde e?intreaba zambind tipul pe care nu l-am mai vazut niciodata.

-pai a nostru e singurul din cartierul asta...

-pai vrem si noi sa reparam o masina doar ca e foarte distrusa pentru ca a fost la o cursa...

-pai o puteti aduce sa vedem ce putem face.zic si tata veni langa mine.

-ce e?intreaba el asezandu-si o mana pe spatele meu

-vor sa reparam o masina care a fost distrusa la o cursa.zic si il las pe tata sa vorbeasca cu ei si eu merg in garaj . Ma uit la masina de ieri si i-au o cheie si incep sa strang niste suruburi dar cheia alunega si mana mea intra inaunutru facandu-mi o sgarietura pe mana oftez si incerc iar sa strang .. tata veni fericit si zice.

-Dumnezeu ne ajuta Hope!zice fericit si asta ma bucura enorm, daca el e fericit si eu sunt fericita

-de ce zici asta?

-au zis ca daca le vom repara masina vor veni mai des. Au zis ca nimeni nu a vrut sa se bage sa o repare. Si a mai zis ca am primi peste 3000 de euro pe langa piesele necesare.zice el fericit si zambesc.

-si cand aduc masina?intreb privindu-l fericita

-maine dimineata.

-bun pana atunci terminam si cu asta. Tata te rog strange tu asta pana indrept eu capota.zic si merg spre capota luand o unelta si incep sa o lovesc si capota se indrepta putin. Dupa putin timp tata mi se alatura si zambim cand vedem ca e gata. O ridicam punand-o pe o masa din fier si zic.

-tata lasa ca o vosesc eu , tu mergi si te odihneste. Ok?zic si el vru sa protesteze dar ii arunc o privire si pleaca. Imi pun masca si imi i-au aparatul de vopsit si bag vopseaua apoi incep sa trasez lini pe masina devenind aceeasi culoare doar ca acum nu se mai vedeau zgarieturile pentru ca tata o slefui cum trebuie. Trec 3 ore de cand o vopsesc pentru ca aparatul facea figuri dar termin zambind mandra. O las sa se usuce cum trebuie si ies din garaj inchizandu-l dar ceva imi atrase atentia. O batranica cu 3 pungi mari. Merg spre ea si zic.

-buna ziua , lasati-ma sa va ajut.zic si ii i-au pungile si ea imi multumi. Mergem incet spre casa si se pare ca e noua aici. Pentru ca stiam ca , casa asta era la vanzare. Deschide usa si intram ea zambind . Avea o casa modesta. Inca erau multe cuti care nu erau despachetate. O urmez in bucatarie si le asez pe masa.

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum