31

155 8 2
                                    

-da?ii aud vocea dura

-vreau sa imi dai voie sa il sun pe Niall.zic si el rase

-nu voi face asa ceva acum hai si mananca.zice si ma trage dupa el.

-maine plecam de aici.zice dur

-dar ....

-nu imi pasa ce zici tu! Zice dand de cu pumnul in masa facandu-ma sa tresar.

Eva ma ajuta sa mananc apoi ma ridica si ma duce in camera .

-mai ai rabdare odata vei pleca de aici.zice rapid si cald

-da peste 2 ani fara o luna.zic oftand si cu o voce calda

-odihneste-te ca maine plecam.zice si oftez apoi ea iese si ei ma ridic in fund si oftez gandindu-ma ca nu pot face nimic altceva decat sa stau si sa imi plang de mila. La naiba nu m-a uitat. Nu ma va lasa asa usor . Il iubesc.

***

*Peste 2 ani*

Toata viata mea s-a schimbat. Am inceput sa ma descurc singura sa ma obisnuiesc fara vedere. Sufletul meu e distrus si regret asta pentru ca si a lui Niall e. Nu am mai auzit nimic de el si nici de restul si asta ma durea. Dupa ce a plecat din trupa , trupa s-a destramat fiecare luand-o in alta parte.

Mi-a revenit vederea dar nu vream sa stie Luke pentru ca aveam de gand ca la noapte sa il omor.

Am venit inapoi in oras si sunt pregatita ca la noapte sa merg inapoi acasa. Dar se pare ca Luke avea planuri pe diseara acum eu fiind in spatele lui cu un cutit imens in mana .

-si sa vezi ce par lung si frumos are abia astept sa o intal....aaaaaa!tipa de durere cand cutitul facu contact cu spatele lui. Acum sa indure toata durerea ce am indurat-o eu , toate bataile si tipetele lui. Il scot facandu-l sa tipe iar si sa cada din nou la pamant si ma asez peste el incepand sa dau fara mila. Desi viata mea era in pericol acum nu imi pasa. Il lovesc plangand si nu regretam nimic. Corpul lui nu se mai misca si nu imi pasa eu continuam sa dau pana a venit Eva.

-aaaa.tipa speriata.

-E..Eva.zic si ea zambi trist.

-ne-ai salvat Hope.zice si zambeste .

-s..sa plecam.zic tremurand si ma uit spre trupul fara viata a lui Luke. Merg sus in fuga si imi strang lucrurile si apoi imi pun geamantanul pe umar si ies ciocnindu-ma de Eva.

-o sa fie bine da? Ne-ai salvat , nu ne mai chinuie nimeni de acum.zice ea rapid.

-a..avem nevoie de un sac.zic si ea se incrunta

-de ce?

-trebuie sa scapam de trupul lui.

-sau dam foc casei si e mai sigur ca nimeni nu stie de ucidere. Zice si aprop lund o o bricheta si incep sa dau foc la toate perdelele si cearceafuri iar ies din camera vazand cand peretii incepusera sa i-a foc.

Cobor si dam si acolo apoi iesim vazand ca i-a dat foc si la haine.

Iesim avand inca in mana acel cutit plin de sange si urcam in masina ei si plecam spre casa mea.

-totul va fi bine ok? Nu te teme

-tu ce vei face ?

-voi merge in spania la familia mea.zice si ofteaza. De cat timp vezi?

-de doua zile dar ma prefaceam ca sa nu isi dea seama.

-bravo pitico. Totul va fi bine de acum ok?intreaba zambind

-bine. Ai grija de tine te rog. Si multumesc pentru tot.zic si cobor cu cutitul sub bluza. Si raman masca ca atunci iesea Niall de mana cu o blonda.

-Niall.zic si ochii mei picasera pe mainile lor.

-H..Hope.zice si ma priveste speriat. Dar tot ce fac e sa intru in casa tremurand. El .. el chiar m-a inlocuit.

-Niall deja ati venit inapoi? Aud vocea lu Ash si intru iar cand ma vad ei se ridica in picioare rapid

-Hope?zice el speriat.

-Ash..zic si dau sa merg spre el dar ma opri.

-ce catui aici?

-Ash... trebuie sa scapam de asta.zic si scit cutitul plin de sange dar era prea tarziu ca politistii au intrat in casa si cand ma vad ma imobilizeaza.

-stati ce se petrece?! Zice Ash speriat

-se pare ca domnisoara a injunghiat un baiat apoi a ars toata casa.

-el m-a provocat doi ani nu am putut vedea din cauza lui!tip enervata. Dar tot ce fac e sa ma ridice si sa ma duca spre masina de politie dand de camere de filmat si toate ziaristele posibile.

Tot drumul a fost linistit. Dar cand am ajuns am fst bagata intr-o incapere pazita de doi politisti pe dinafara, doi pe dinauntru si ma pune sa ma asez la masa. Si asa fac. Imi asum vina merit aceasta pedeapsa iar el a meritat sa moara . Ma lasa singura si deja e suspect. Stau pe scaunul asta de cateva ore si nimeni nu vine sa vada ce dracu fac. Stau si studiez camera vazand ca peretii erau de o culoare inchisa de gri si masa maro la fel ca scaunul. In camera asta nu era doar un bec care si asta palpaia. Ce naiba nu au bani da cumpere un amarat de bec? Ma las pe spate atingand spatarul scaunului si imi pun mainile in san iar picioarele le intind obosita .

Stau si privesc peretii goi si oftez cand vad ca nu mai vine nimeni asa ca inchid ochii adormind rapid.

**

Un zgomot se auzi ce ma facu sa tresar si cand deschid ochii vad....

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum