Eram pe strada in drum spre casa gandindu-ma la tot ce se intampla. Am o familie! Doamne!
Merg si totul parca era cu incetinitorul. Toti se miscau atat de greu. Era soare afara si e prima data cand vad soarele aici. Intru pe o straduta si ies in partea cealalta si in fata mea se puse o masina. Din ea coborand 3 matahale si Luke.
-hopa.. pe cine avem noi aici.zice razand
-ce vrei Luke?intreb privindu-l in ochi
-oh mai vorbesti cu mine? Nu ti-au zis nimic de mine?zice razand
-Luke nu mi-au zis nimic si plus sunt niste necunoscuti tu crezi ca eu sunt chiar asa credula?intreb si el deschise gura mirat
-nu stiu cat de credula esti tu dar a venit momentul sa o termin cu tine. Zice si rad
-despre ce vorbesti Luke?intreb si il privesc. Noi nici macar nu am inceput ceva. Zic si el le face semn acelor tipi care ma prinsera de paini.
-dati-mi drumul!tip si incerc sa ma smulg din mainile lor dar tot ce simt e o impunsatura apoi totul se innegrii.
Incep sa regret ca am plecat de la Selena. De ce naiba nu i-am ascultat? Sunt o idioata. Imi e frig de mor .. unde sunt? Deschid incet ochii si vad ca eram intr-o camera. Camera era luminata de un bec ce se misca in toate partiile si lumina foarte slab. Era extrem de frig. Incerc sa ma misc dar esuez. Se pare ca Luke s-a gandit si la asta si m-a legat si la maini si la picioare. Ma uit in jos si acum imi dau seama de ce imi era frig. Eram doar in lenjerie. Inima imi lua si mai tare la goana decat o luase deja gandindu-ma la faptul ca poate oricine veni si sa ma violeze. Imi era frica. Foarte frica! Lacrimi reci imi curg pe obraz apoi o usa se auzi.
Vad doua picioare apoi cu cat se apropie cu atat mai bine observ ca era Luke.
-prostuta mica , ce faci?
-imi e frig Luke.. de ce m-ai dezbracat? Ce e in capul tau da-mi drumul!
-esti asa o proasta. Zice si rade
-Luke! Da-mi drumul!tip dar tot ce face e sa ridice piciorul si acesta facand contact cu oprazul meu si cred ca s-a rupt. Incepu sa ma usturi si sa doara infernal de tare si cred ca si urechiile lui il dor de la tipatul scos de mine.
-nu tipa la mine!zice dur
-ai innebunit! Tip si el rase. Cu ce am gresit eu Luke! Cu ce am gresit eu!? De ce eu? De ce nu ma lasi in pace?
-pentru ca doar tu mai esti din familia aia printeso, asa ca te rog sa taci. Te voi detrona usor usor.
-de ce?! Da-mi drumul! Tip si el se apleaca la mine si imi da o palma zdravana.
-am zis sa nu tipi la mine!tipa si eu il privesc cu teama.
-esti nebun.zic si il scuip in fata ceea ce il infurie la maxim si isi baga mana in parul meu si cu dreapta incepu sa imi imparta pumni. Ma zbateam de durere dar nu inceta. Tot ce simt e durere si nu doar sufleteasca ci si fizica de data asta.
Se opri si se ridica de jos cand pe usa intra Rudd si zambi cand ma vazu . Imi ridic usor privirea si ea rase.
-ce panarama e . Apropo frumos sange pe mufa ta.zice razand si il saruta pe Luke. Apoi ies si aud ca Luke ii zice cuiva sa vina sa stea aici la mine. Inchid ochii stiind ca va veni unul care ma va batea poate si viola.
Usa se deschide si pasi se auzeau cum.se indreptau spre mine.
-oh Doamne.zice o voce de barbat si ridic privirea dand de un baiat blond.
-tu ce o sa imi faci? Zic plangand
-nimic. Zice si eu incep sa tremur iar si nu doar de frica ci si de frig. Isi da jos bluza si o pune peste mine. Simtitnd cum ma incalzesc putin. Uite. Eu sunt cel mai bun prieten al fratelui tau.zice el in soapta si eu il ascult cu atentie. Te vom scoate de aici ok? Nu te purta urat cu el. Ok? Vom incerca sa te scoatem usor. Ok?
-o..ok.zic si el zambi.
-voi lua ala cand aud pasi sa nu creada ca te ajut.zice si dau afirmativ din cap.
Se auzi vocea lui Luke si el lua hanoracul legandu-l la mijloc si se aseaza pe un scaun. Usa se deschide si intra el iar. Deabea imi mai trineam ochii deschisi din cauza durerii.
-frate stiu ca e frig aici asa ca ti-am adus doua paturi. Zice si blondul zambi.
-mersi frate. Voi avea eu grija de piticania asta.zice privindu-ma cu inteles ca nu imi va face nimic.
-va veni un prieten sa o tortureze putin sa stie sa nu mai tipe la mine.
-Luke nu mai da banii aiurea o invat eu.zice frecandu-si mainile.
-neah. Am vorbit deja si are o bata de cauciuc numai buna.zice razand si iese. Lacrimie incepura sa imi curga iar si simteam ca mor.
-Luke!tipa baiatul dupa el.
-da?
-cand vine?
-maine seara.zice razand . Pana atunci e a ta , nu va deranjam. Promit!zice razand si pleaca el ia repede paturile si zice.
-te poti lasa pe fata putin?intreaba si eu incerc cu greu simtind cum sforile ce imi legau mainile de manerele scaunului se strang usor si tot ce vreau e sa plang. Vreau sa plec de aici. Nu apuca sa puna perina ca un ciocanit se auzi. Ia patura si o pune pe unerii lui si se apleaca privindu-ma in ochi.
-da?zice inca privindu-ma
-Dylan..zice Rudd si rade cand ma vede toata de sange
-hm?zice si se intoarce spre ea rupand contactul vizual cu mine.
-ti-am adus sa mananci totusi nu ai mancat nimic pana acum.
-mersi Rudd. Ahm.. acum va rog nu me mai deranjati pana maine seara la 18:15 ca eu vreau sa ma joc. Zice privindu-ma si niste fiori aparura pe sina spinarii.
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...