3

137 7 2
                                    

Dupa ce ajungem eu merg si imi curat rana si ma stramb de durere cand vad ca am sparta buza. Imi pun un plasture mic si intru in sufragerie vazandu-le pe fete pe canapea inafara de Pia.

Pia facea cateva exerciti, zice ca dormi mai bine noaptea. Eh. Megan nu a venit inca . Lily se uita la niste poze facute in club in seara asta iar Kate vorbea cu cineva prin mesaje.

Ma asez pe canapea si ma gandesc la cum ne-am cunoscut. Inca imi aduc aminte ca lui Lily ii era rusine sa me duc acasa la ea pentru ca zicea ca e mica si saraca dar am trecut prin multe.impreuna si totusi a fost amuzant.

Pe Lily am cunoscut-o la spital cand mergeam sa il vizitez pe Matt iar restul fetelor erau afara si o astepta si asa am intrat si eu in grupul lor.

Maine sunt singura acasa toata noaptea si cred ca le voi chema pe fete la mine. Ca tot vorbeam de ele se pare ca au adormit.

***

Am plecat de la Lily acum fiind in fata magazinului avand de gand sa imi cumpar un pachet de tigari. Dar ceva imi atrase atentia. Un barbat ii dadu o palma unei fete si cand vrea sa ii dea a doua il prind de mana. Nici o femeie nu merita batuta. Nu merita sa pateasca ca sora lui Matt. Acel barbat se uita spre mine si se incrunta.

-ce dracu crezi ca faci?intreaba si incearca sa isi smulga mana si frate nu stiu de unde am asa forta incat sa il tin. Il imping usor si ma pun in fata acelei fete.

-te crezi barbat?intreb nervoasa

-da, sunt un barbat!zice tipandu-mi asta in fata facandu-ma sa ma stramb.

-nu mai vorbii cu precipitatii.zic si il imping usor. Nu esti barbat!zic si el rade

-vrei sa vezi ce am in pantaloni?intreaba razand punandu-si mana pe nenea junior.

-auzi, orice copilandru are asa ceva! Zic si el se incrunta

-eu sunt barbat!zice dur

-nu esti,daca erai nu dadeai intr-o fata. Zic rapid si el ridica palma sa ma loveasca dar i-o blochez dandu-i un pumn ce il facu sa cada jos. Acum serios vorbesc habar nu am de unde am atata forta.

-ai dovedit ca nu esti.zic si el rase

-de unde ai atata forta?intreaba ridicandu-se

-nu te intereseaza acum las-o pe fata in pace nu merita tipi jegosi ca tine in priajma.zic si el se incrunta

-nici nu sti ca m-a inselat!tipa el vrand sa mearga spre ea si il imping.

-vezi de asta a facut-o! Daca o iubeai ,nu o loveai. Dar se pare ca nu esti un barbat asa ca poti sa o lasi in pace de acum.zic si aud de la fata.

-Ates!tipa si ma intorc vazand ca ia in brate un baiat frumos .

-Ates!tipa si ma intorc vazand ca ia in brate un baiat frumos

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-surioara.. zice ea si eu ma uit la tipul din fata mea care avea o privire de frica in ochi.

-m-a lovit si o mai facea daca nu venea ea.zice si acel baiat se pune in fata mea incepand sa il loveasca si eu ma intorc spre fata luand-o in brate.

-esti bine?intreb zambind usor ca ma durea buza de ieri.

-da..zice ea balbaindu-se

-stai asa.zic si ma intorc spre acel barbat. Tu!zic mergand spre el iar baiatu in costum se opreste din lovit.

-eu?intreaba abea vorbind

-tu esti sobolanul din clubul de box de ieri.zic enervata si vad cum fetele ajung in dreptul meu.

-ti-am amintit papusa?intreaba si ma incrunt.

-ti-am zis ca te fac praf. Sa te astepti la ce e mai rau.zic acum fiind la doar cativa centimetrii de el si apoi ma retrag si el incepu sa fuga.

-esti bine?ma intreaba Kate si zambesc dand afirmativ.

-esti bine ? O intreb iar pe acea fata.

-da multumesc enorm.zice si zambesc apoi ma intorc spre fete.

-ce faceti aici?intreb zambind

-pai au venit plicurile de la universitate. Zic ele zambind

-ce?! Zic zambind , haideti la mine sa vedem daca am intrat.zic si ele zambesc . Stati doar putin ca vreau sa imi cumpar ceva.zic si merg spre magazin si trec pe langa baiatul acela si fata. El imi zambi in semn de multumire. Intru in magazin si imi cumpar rapid un pachet de tigari si apoi platesc si ies din magazin mergand la masina unde erau si fetele. Urc la volan si incep sa conduc ca o maniaca trecand pe langa masina tipului care venise sa isi salveze sora sau ce o fi. Opresc masina si cobor vazand ca ei trec pe langa noi. Intram in casa si il vad pe Matt ca se uita la tv.

-hei surioara uite plicul mult asteptat. zice si eu fug luandu-l si ma asez jos si toate deschidem deodata si inainte sa citesc ma uit spre Pia.

-oh da! Am intrat la cel de jurnalism! tipa fericita si noi tipam facandu-l pe Matt sa rada.

-eu.. eu nu am intrat.zice Lily. Si ma incrunt

-ce?intrebam deodata.

-nu am intrat la universitatea aia. Am picat la asta din oras, cea militara.

-of...

-Kate tu ai intrat?intrebam si ea incepe sa tipe exagerata.

-nu am intrat!tipa si ne incruntam

-faci misto nu?

-nu! Am intrat la cea de medicina. Zice trista si Matt rase.

-esti de a mea. Vi la practica la mine.zice razand de ea

-Megan?

-da! Am intrat!tipa ea fericita , am intrat la jurnalism!tipa ea fericita si se aseaza langa Pia care intrasera amandoua in acelasi loc.

-dar tu surioara?intreaba si incep sa citesc.

-nu , nu am intrat.zic enervata

-da la care ai intrat?

-la cea militara.zic oftand si Lily veni langa mine.

-deci se pare ca mergem pe drumuri diferite. Zice Megan trista

-mda. Pia si Megan la cea de jurnalism, Kate la cea de medicina si eu cu Lily la cea militara

-nu e drept.. nu inteleg de ce nu am intrat in aceasi scoala..zic exasperata

-surioara nu te intrista stati doar la cateva ore diferenta chiar daca sunteti in puncte opuse.

-da dar nu va fi asa usor. Cine stie cand iesim si cine o sa mai poate sa vina ..

-...

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum