11

95 5 0
                                    

Era un barbat frumos. Avea freza facuta bine si dat pe spate avand grija sa nu fie nici un fir rebel in joc. Ochii lui caprui erau atat de intesi ca nu ma puteam gandi decat la el. Avea gene atat de lungi si inchise la culoare ca orice fata ar fi geloase pe ochii lui. Barba ce ii dadea un aer de maturitate si seriozitate. Avea pe el un costum negru si o camasa alba. Cravata neagra ii statea perfect si nu era deloc miscata. Pot sa zic ca e un barbat intretinut ca tata. Nu ca toti mosnegii ce iesisera inaintea lor. Avand burta pana la gura si camasa care deabea ii incapea. Merg printre rafturi gandindu-ma sa merg pe celalalt raft dar cand sa ies de pe culoarul 4 cosul cuiva se baga in cosul meu. Ma incrunt dar zambesc usor cand vad cine e . Era acel baiat doar ca acum purta o pereche de blugi ce erau perfecti pe picioarele lui si bluza in dungi negre si la naiba sprancenele ce erau incruntate acum exprimau uimire.

-imi pare rau

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-imi pare rau.. zic si el zambi

-mie imi pare rau.zice si vocea lui groasa si usor ragusita ma facea sa ma cutremur.

-a fost greseala mea.zic si el rase

-ba nu, a fost greseala mea. Zice si eu rad

-bine. Va iert.zic razand si plec mai departe lasandu-l razand. Umplu cosul si apoi indreptandu-ma spre casa. Asez toate lucrurile pe banda si dupa ce le pun in plase intind cardul si bag pinul apoi plec spre masina . Le pun pe scaunul din stanga lund foile de pe el si apoi merg sa urc avand in mana niste fise pentru care trebuia sa repet ca sa pot da la o facultate buna ca sa pot prelua eu firma tatei. Dau sa intru dar cineva se baga in mine si toate foile mele cazusera pe jos. Ma aplec la fel facand si acea persoana si le strangem pe toate si apoi ne ridicam dand de acel baiat iar.

-imi pare rau.zice si imi intinde foile si du zambesc usor.

-nu e nimic.zic lasand privirea in jos rusinata.

-ne mai vedem.zice urcand in masina din spatele meu si eu urc apoi pornesc in viteza spre casa. Opresc la fiecare semafor si apoi parchez in fata casei. Imi iau lucrurile si apoi intru in casa .

-hei.zic cand ii vad pe baieti pe canapea

-hei.zice Will si ma ajuta cu pungile.

-cred ca m-am indragostit Will.zic razand

-si eu.zice razand. E o fata la docuri si e atat de frumoasa. Parul mov si o silueta de invidiat.zice el zambind

-oh macar tu ai o sansa cu ea .zic razand

-dar tu nu ai sau ce?intreaba razand

-nu. Zic razand

-de ce nu?intreaba si eu zambesc

-e afacerist si cred ca e si casatorit habar nu am

-pai vorbeste cu el.zice razand

-neah. Oricum nu ne mai intalnim si plus eu am mult de invatat pentru un semestru.

-de ce doar un semestru?

-pentru ca fac toti anii de facultate intr-un semestru si fac acasa ca sa fie mai usor.

-aa.

-scumpilor vom avea un musafir la cina deci va rog sa fiti imbracati frumosi si sa fiti politicosi.zice mama agitata

-mama daca vrei imi aduci cina in camera pentru ca eu am mult de invatat daca maine vine acel profesor.zic si ea zambi

-bine scumpo .zice si ma saruta pe frunte si eu urc in camera asezandu-ma la birou si incercand sa invat. Ma uit peste foi incepand sa retin. Mai aveam doar 5 randuri de retinut pentru ca restul il invatasem de mai demult. Un claxon se auzi si ma ridic mergand spre geam si ma uit la masina neagra din fata casei. Il vad pe tata cum iese si merge spre poarte intre timp iesind din masina... oh Doamne! Ce bine arata oh, cum de a venit el? Intreb eu in gandul meu si oftez asezanud-ma inapoi la locul meu.
Incep sa invat sperand sa termin mai repede. Si stiam ca in timpul anului nu aveam treaba. Un an trebuia o saptamana jumate . Deci trebuia sa ma stradui si sa nu am de invatat. Erau 8 ore pe zi dar sa fim seriosi macar scap mai repede. Nici nu imi dau seama cum trece timpul si mama vine cu o tava cu un bol unde era o supa si alta farfurie cu , cartofi si carne la gratar cu un sos usor in vin rosu.

-multumesc.zic zambind si ea imi zambi cald

-sa mananci acum cat e cald.zice si zambesc.

-bine

-reusesti sa inveti de rasetele de jos?

-am invatat tot acum o sa reiau totul de la inceput. Zic si ea imi saruta fruntea si pleaca din camera eu incepand sa mananc inca repetand in minte totul.

Will pov.

Terminam cina si acum avem desertul in fata si tipul asta chiar e de treaba si e si haios. Pe tot parcursul cinei am ras de ma durea burta.

-si ce s-a intamplat du...nu termina Crystal ca un zgomot de ceva spart se auzi de sus apoi un mic tipat. Toti ne uitam unul la altul putini speriati si zic.

-uhmm, vin imediat.zic si luand-o la fuga pe scari intrand la Dakota in camera. Ramanand masca. Avea mainile pline de sange si strangea de pe jos niste cioburi si eu o ridic asezand-o pe scaunul biroului si merg in baie dupa trusa medicala, inima mea batea cu putere si gafaiam cum am fugit din bucatarie. Oftez si ies punand trusa pe birou peste toate hartoagele ei de pe care invata de mult timp ,scot pansamentele si solutia albastra numita alcool. Incep sa o fac si se pare ca era doar pe o mana taiata asa ca o pansez si ea stramba din nas de durere. Usa se deschise si pe ea intra....

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum