-cheama elicopterul ca e ranita prea grav. Posibil sa nu isi mai revina!tipa si simt cum inima mi se opreste si nu ma mai pot controla.
Hope poveste.
Deschid incet ochii si vad totul alb . Unde sunt? Imi ridic privirea si vad multe aparate. Unde sunt? !Vad multe persoane aici, un baiat cu parul lung,o fata cu parul albastru, un baiat blond si un baiat cu parul negru care era langa mine . Dar in incapere erau si o doamna cu un domn. Cine sunt ei?
Ma ridic in fund si privesc atenta camera. Baiatul ce era cu capul pe patul meu se misca usor apoi isi ridica capul vazand cel mai dragut baiat posibil.
-Hope.zice si ma ia de mana zambind si lacrimile ii curgeau pe obraji.
-cine e Hope?intreb si el deschise gura involuntar.
-tu esti Hope!
-oh da cine mi-a pus numele asta zici ca sunt o copila.zic rapid
-nu iti aduci aminte nimic? Intreaba si se ridica de jos
-ar trebui?intreb si el iese din incapera trantind usa si cei de pe canapea tresarisera.
-Hope!zice blondul si veni spre mine si imi ia mana in a lui dar mi-o trag rapid.
-scumpo. Zice acea femeie bruneta.
-cine sunteti voi?intreb si acea doamna incepu sa planga la fel ca fata albastra in cap si baiat blond o lua in brate iar pe cea bruneta o ia domnul imbracat in negru bine facut.
Baiatul brunet de dinainte intra in camera asta cu un domn in alb .
-va rog sa ne lasati singuri.zice si ma incrunt
Dupa ce toti pleaca si baiatul brunet ma priveste trist , domnul in alb vine si incepe sa ma consulte.
-hm.. deci se pare ca ti-ai uitat tot din viata asta..zice si ofteaza
-si e rau?
-da. Nu iti mai aduci aminte absolut nimic. Nici cine esti.zice si eu ras
-nici nu trebuie.zic si ma dau jos din acel pat.
-ce faci ?! Zice el dur si intrebator
-merg acasa. Stiu unde e casa mea.zic rapid
-si ce mai sti?
-nu stiu!stiu doar unde imi e casa si ca sunt in NY. Zic si vad ca purtam o pereche de pantaloni de trening si un tricou alb avand pansamente pe mana stanga si la cap.
-dar nu puteti pleca.
-vrei sa vezi, zic razand
-okok. Semneaza aici.zice si citesc apoi semnez si ies din acea camera vazandu-i pe toti cum ma priveau panicati.
-la ce va uitati?intreb si baiatul brunet veni spre mine si ma lua de mana
-ce faci? Intreb ai imi trag mana din a lui.
-oh am uitat. Uite el e fratele tau sa zic asa , fostul logodnic,sora ta sa zic asa, si parinti tai sa zic asa.
-de ce zici asa?! Dupa frate , sora si parinti?intreb si el ofta
-ei nu sunt parintii tai adevatati stai la ei si de asta sunt parintii tai.
-si tu cine esti?
-iubitul tau.
- Nu imi aduc aminte de asa ceva. In fine merg acasa.zic si el ma opri
-unde mergi?
-la mine acasa.zic si ii privesc zambind. Veniti cu mine? Intreb si ei aprobara . Iesim din acel spital luand 2 taxiuri si pornim spre casa mea. Dupa un drum de tacere ajungem si brunetul plateste apoi coboram mergand in casa.
-casa dulce casa.zic si zambesc
-Hope asta nu e casa ta.zice doamna bruneta
-oh ba da e.zic privind casa si poza cu mine si tata sibmama, stai imi aduc aminte de ei.
-haide trebuie sa sti trecutul tau. Zice si ma tarasete la canapea si incepe o poveste luuunga.
*peste 2 ore*
Dupa ce Anne a terminat discursul ma macina o intrebare.
-am o intrebare .zic aspru
-care?intreaba si toti ma priveau curiosi
-sunt o criminala?
-nu . Ai facut aia doar ca sa iti scapi familia.zice brunetul si oftez apoi in casa intra o fata bruneta cu parul lung si un baiat blond.
-Hope! Hope esti bine? Intreaba intrand rapid si facand un pas spre mine dar ma dau inapoi si rad ironic.
-deci el e?intreb razand
-da.
-dispareti de aici.zic aspru si el se incrunta
-ce ?!
-m-ai lovit! Tip la el . Pleaca! Si tu! La fel si restul. Plecati acum!tip si ei se ridica tristi si pleaca inafara de baiatul brunet.
-tu ce astepti?intreb razand
-nu te las singura.zice si eu imi dau ochii peste cap.
-hai ma lasi?!
-scumpo. Daca e ceva sa ne suni, venim maine sa vedem ce faci si daca e ceva vi sa dormi la noi ca pana acum. Zice Anne si zmabesc.
Pana la urma pleaca si m-am pricopsit cu asta pe cap. Merg si vad cu ce sa ma imbrac ca vreau sa ies undeva.
Gasesc o perege de blugi negrii si un tricou negru si le imbrac rapid apoi vad niste bocanci negrii asa ca ma incalt si ma uit pe acolo vazand o cutie mica. O deschid si vad niste bani.zambesc si ii bag in buzunar apoi ies dand de Derek.
-ce faci?intreaba si eu intru in baie unde imi dau toate bandajele jos desi ranile nu erau prea inchise. Imi piaptan parul si ies din baie machiata strident.
-Hope?! Intreaba si eu oftez
-ce e?! Ce te tot ti dupa mine?! Zic enervata
-sunt iubitul tau Hope!zice el si eu ma apropii usor de el si zic
-imi pare rau , nu imi aduc aminte ca as avea un iubit. Si nu pot sa stiu ca am sentimente fata de tine Derek. Imi pare rau! Zic si tot ce face e sa iasa din casa nervos.
Ce vrea sa fac. Nu stiam nimic de el si nici de ceilalti de unde sa stiu ca nu ma mint?!
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...