20

91 6 5
                                    

Stau pe patul academiei si ma uit crucita la plicul primit. Era noapte si cred ca era 00:30 nu stiu sigur. Deschid plicul luand lanterna si incep sa citesc .

Era de la o fata si pentru inceput citesc scrisoarea inainte sa ma uit la poze.

'Draga Crystal.

Poate gresesc ca iti scriu asta dar dupa atata timp de cand esti acolo trebuie sa sti si tu adevarul. Nu mai pot tine in mine aceasta chestie. Si te rog nu te enerva pe mine, eu am facut ce am simtit la fel si Ates. Nu te gandi la ceva rau. E bine doar ca.. uf nu stiu cum sa zic. Eu si cu Ates formam un cuplu. De 3 saptamani si imi pare rau sa te anunt asa dar nu puteam da de tine nu ma lasau sa te vad. Dar eu sunt insarcinata. Sunt insarcinata cu Ates. Si acolo printre fotografii si ecografia. Sper sa intelegi situatia si sa te retragi. Te rog eu lasa-ne sa ne facem o familie te rog nu te baga intre noi.

Cu drag Lene'

Inima mi-o lua de mult la goana si simteam ca mor. Lacrimile imi curgeau siroaie pe fata si la dracu sunt de un semestru aici. Stiam eu ca asa va fi stiam ca ma va insela si va fi cu altcineva . Stiam ca ma va uita rapid. Ma uit peste poze si plang cand vad pozele impreuna cu ei dormind si inainte sa se culce impreuna. Lacrimile mele patau fotografile si imi ieseam din minti.

-hei esti bine?aud vocea Arianei dar o ignor. Ma ridic din pat deschizand lada din fata patului si imi scot rapid un tricou si o pereche de pantaloni si ma schimb rapid. Unde mergi? Crystal!zice ea in soapta

-merg sa rezolv o treaba.zic sincer si i-au plicul si ies din camera si merg iesind din cladire sarind geamul. Incep sa fug spre gard si observ ca cineva ma vazu sar rapid gardul si cand cobor incep sa fug dar sunt prinsa de brat si cand ma uit era comandantul Jack.

-ce faci?intreaba el privindu-mi fata plina de lacrimi

-trebuie sa rezolv ceva. Te rog! Zic si lacrimile inca imi curg pe obraji.

-esti bine?intreaba panicat

-atat de bine ca mi-as lua viata.zic plangand

-nu fa vreo prostie.

-trebuie sa ajung undeva te rog nu ma pune sa merg inapoi te rog.zic plangand

-doar daca imi promiti ca nu facei vreo prostie.

-promit.zic si el zambi calduros si pleaca inapoi iar eu iau primul taxi si plec spre casa lui Ates. Cand ajung stiam ca ai lui sunt plecati si asa ca imi permit sa dau cat vreau eu in usa asta. Dau cu putere in usa sperand sa imi deschida azi ca o voi sparge la cat de multi nervi aveam.

Usa se deschise si in fata mea era Burak care se freca la ochi. Intru fara sa astept sa zica ceva si intru vazand-o si pe Lily somnoroasa si speriata cand ma vazu. Urc treptele cate doua si incerc usa dar era inchisa. Bat cu putere in ea si dupa cateva secunde se auzira niste injuraturi si usa se deschise iar palma mea facu contact cu fata lui si el isi intoarse capul. Totusi armata ajuta la ceva. Becul era aprins iar tipa din pat era foarte speriata cand ma vazu.

-de ce?reusesc sa zic si el ofta

-nu e ceea ce pare!zice si eu rad.

-dar ce e Ates? Dar ce e?intreb ironica scotand toate pozele din plic aruncandu-le prin camera acum imprastiindu-se si facand o dezordine de milioane.

-nu intelege gresit.zice panicat si lacrimile erau in ochii lui

-ce sa inteleg Ates la dracu ma inseli de 3 saptamani si mai ai tupeu sa ma privesti in ochi?! Sa nu mai indraznesti sa te apropii de mine. Sa nu te mai prind. Zic si ma intorc dand de Lily si Burak speriati. Trec pe langa ei in lacrimi parca totul miscandu-se in reluare si eu ajunsa la parter ies din casa la fel si din curte intrand inapoi in taxi si mergand inapoi spre academie. Dupa tot drumul de rahat am ajuns intr-un final si ii platesc iar apoi vad ca mai era o ora pana cand sa ne trezim adica era 5 dau sa sar gardul dar nu era cel bun si acesta avand sarma ceea ce imi agatasem mana si la cazatura de la gard sarma imi intra in brat si formand 3 taieturi de la cot pana la incheietura . Incep sa imi curga acum lacrimile mai rau ca inainte dar nu ma opresc intru in camera si oftez cand il vad pe comandant stand pe patul meu.

-ai venit.zice in soapta si eu ascund mana la spate,esti bine?zice si eu dand afirmativ din cap.

-minti.zice si veni spre mine intorcandu-mi mana si incruntandu-se

-cum ai reusit?intreaba si oftez

-e o nimica toata.zic si merg spre pat dar el ma prinse de mana si ma trage dupa el spre cabinet.

-asistenta te rog sa ii vindeci ranile. Zice si asistenta se incrunta cand vazu ranile dar nu comentase si mi e pansa. Lacrimile nu incetau sa curga si nu era de durerea fizica ci cea interioara. Inima mea era rupta in bucati pentru a mia oara si nu ma lasam . Trebuia sa lupt. Trebuia.

Dupa ce termina ma duc cu , comandantul spre camera inapoi.

-esti ok?intreaba si dau afirmativ din cap.

-da sunt bine. Cand esti la o academie militara totul trebuie sa fie bine, corect comandante?intreb si el ofta dand din cap afirmativ.

-bine . Mergi si te schimba imediat se da trezirea.zice si dau afirmativ din cap. Intru in camera si ma schimb rapid incat sa nu se vada bandajul si decid sa ma spal pe fata. Aratand groaznic si nu ma interesa.

Se auzi trompeta si toate se ridica in picioare si ne aliniem iar comandanta intra in incapere.

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum