-dupa ce mi-a bagat solutia in ochi am simtit cum retina ma arde apoi nu ii mai puteam deschide si el a zis sa ma odihnesc pentru ca alfel usturimea nu trece.
-ok. Continua.
-cand m-am trezit nu am mai vazut si m-am panicat intre timp cat eu dormeam el se intalnise cu tata.
-si el unde e?
-pai l-am intrebat de el si a zis ca e pe fundul lacului, mort. Zic si il privesc.
-ok continua.zice si era incruntat ceea ce ii facea ca privirea sa i se intunece dandu-i un aer atat de periculos
- era un baiat foarte bipolar.
-dar stai asa tu de unde il cunosteai pe el?
-eram in aceeasi scoala si isi batea joc de mine adica ma bata si radea de mine.
-si ai tai nu faceau nimic?
-nu dupa ce tata s-a prefacut ca moare am aflat ca Luke facea asta in razbunare pentru tot ce a facut tata .
-inteleg. Zice si ma privea muscandu-si buza ce ii dadea un aer atat de sexy dar la naiba e un procuror si ma baga in inchisoare!
-un timp cam 3 zile asa se purtase frumos cu mine pana cand a zis sa mergem la un fast food si acolo a inceput sa tipe la mine si cand am zis de ce nu ma lasa libera a zis sa cobor si asa am facut el facandu-se ca pleaca si stiind ca nu vad a vrut sa ma lase sa ma descurc doar ca era sa ma calce o masina si soferita a vrut sa ma ajute sa ma duc spre casa dar Luke si-a bagat mana in parul meu tragandu-ma dupa el si trantindu-ma in masina zicand ca sunt nebuna. Imi prinse mana la portiera avand-o in gips facut de el timp de o luna . Zic, ei oftand gandindu-ma iar prin ce am trecut.
-ok. Stai sa schimbe caseta.zice si eu tac. Acel barbat AS scoate din acel mic aparat caseta si o baga in geanta apoi scoate alta si o pune in locul celei schimbate.
-ok gata poti continua. Zice si eu aprob din cap subtil si trecandu-mi mainile prin parul ciufulit gandindu-ma sa il aranjez dar reusesc doar sa il ciufulesc mai rau. Oftez apoi deschid gura si zic.
-tot timpul ma alegeam minim cu o palma parca facandu-i placere sa ma loveasca. Inca imi aduc aminte ca odata m-a inchis in camera pentru multe ore apoi cand usa a fost deschisa iar el a intrat beat si a profitat de mine ..zic tragandu-mi nasul si stergandu-mi lacrimile
-adica te-a violat?
-d..da.. am fost jucatia lui in acea noapte desi ma zbateam sa scap de acolo dar tot ce primeam era lovituri de la el unde apuca si nu dadea deloc incet din cate stiu facea box in generala si mi-a invinetit toata pielea muscand din ea ca si cum ar fi un hamburger si nu ar mai fi mancat niciodata. Dupa acea noapte in care tremuram simteam ca innebunesc asa ca m-am ridicat din pat si mare greseala incepuse sa dea in mine pana m-a lasat sa zac pe podea in propriul sange .
-continua.zice si isi aseaza o mana peste a mea.
-dupa o luna de la incidet in care se purta frumos cu mine ca si cum nimic nu se intamplase a venit odata iar beat si m-a fortat sa iau un pumn de somnifere obligandu-ma sa le bag pe gura dar dupa ce plecase tot ce am facut a fost sa le scuip dar cat timp el ma lovea inghitisem 4 zi asa am zacut in pat 3 saptamani inconstienta. Nestiid daca isi batea joc de corpul meu sau nu .
-.....
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...