-am gasit asta sub masa de aparaturi.zice si intinse un portofel si era cu o manusa parca stiind ca va lua amprentele. I-l da lui Lily si ea ia toate amprentele si dupa se uita la microscop
-da , ea e.zice.si apoi se uita prin portofel scotand niste bani si apoi un buletin si o foaie cu o adresa.
-hmm.. asta ar putea fi adresa unde e ea.zice si apoi se ridica cautand pe un calculator si folosind niste aplicatii ca sa se uita prin casa.
-acolo e?intreb si ea zambi mandra
-da acolo e. Zice fericita.
-bun. Mergem dupa ea. Dar domnule comandant a-ti putea sa veniti cu o trupa mare de militari? Sa nu aibe unde sa fuga?
-da. O sa va ajut.zice si zambim multumiti incepand sa ne facem planul.
Crystal pov.
Stau intinsa pe jos si umarul meu sangera foarte mult facand toata bluza rosie.
-oh Doamne. Ma aude cineva!tip cat ma tin plamanii. Cum am ajuns sa fiu legata de o bara asa imensa si cum naiba nu mai sunt la spital? Mirosul de motorina se simtea si apoi in camera intra o fata cu 2 matahale. Fata semana atat de mult cu Luke. Oh nu! Ochii aia, parul ala. Era sora lui, Lia.
-ce vrei vierme?!tipa razand si apoi zambi malefic
-de ce sunt aici? Da-i drumul!tip la ea si le face semn tipilor sa vina spre mine . Cei doi tipi musculosi imbracati in negru vin spre mine incepand sa ma loveasca cu brutalitate si acum durerea se amplifica nu mai era doar in umar era si pe fata si picioare. Erau atat de amortite picioarele mele ca simteam ca nu o sa le mai pot misca niciodata. Imi lipseste Ates. Il vreau langa mine zicandu-mi ca ma iubeste si trecem inpreuna peste toate rautatiile. Dar nu era! Probabil era cu acea fata. Era frumoasa si focoasa de ce nu? E doar buna si plus au un copil impreuna. Sangele imi curgea din arcada si blonda zambi satisfacuta venind spre mine cu o banda scoci si eu imi misc capul pana cand unul din matahe mi-l prinsa in mana lui jegoasa ce mirosea a motorina si atunci cand imi puse ala pe gura.
-acum tu taci si eu vorbesc.zice si rade.
-buna asta sefa.zice unul din ei si o saruta , iac ce scarbos. Cand se saruta prietenele mele cu iubitii lor nu e atat de scarbos!
-hai gata sa trecem la subiect. Sti scrisoarea ce a fost trimisa la academie de catre fosta iubita a lui Ates?intreaba si eu dau afirmativ din cap
- ei bine vreau sa te anunt ca nu ea a fost cea care ti-a trimis pozele. Eu sunt si cum sunt o fana a photoshopului . Am zis sa iti fac rau. Si mai sti cand ai mers acasa la el? Zice ea si dau din cap afirmativ.
-eu am blocat usa eu i-am facut cosmaruri tipei ca sa stea in camera cu el cand sa ii prizi tu. Acum sa iti zic de ce esti aici.
-sefa pot da eu foc?intreaba unul razand si ma facu sa ma cutremur la vorbele lui. Ce foc? Imi va da foc?! Adica asta merit nu? Cum a murit Luke asa mor si eu.
-mai taci eu imi fac lucrul. Acum taci. Deci faza e asta tu mi-ai omorat fratele si asta fac eu cu tine. Zice si ma prinde de par tragandu-ma usor si scancesc la acest lucru. Draga Hope. Ai grija de sufletul tau acolo si sa imi saluti fratele.zice si ma saruta pe frunte apoi iese din camera eu incepand sa ma zbat. La dracu catuse! Ma zbat cand vad ca fumul intra in incapere pe sub usa si incep sa ma zbat si mai tare simtind ca mor. Fumul intra in camera tot mai mult si era greu de respirat. Transpiratia ma lua din cauza caldurii din incapere dand de inteles ca multe au luat foc pe acolo dupa usa. Fumul e tot mai dens si eu ma las pe o parte desi avem mana sucita si si ma straduiam sa respir dar la naiba era foarte greu. Simteam ca aerul nu mai intra bine in plamani si vederea se intetosa incet. Inchid ochii apoi o bubuitura se auzi si cand deschid ochii vad o silueta in fata mea dar nu imi dau seama cine e dar tot ce stiu e ca am intrat in intuneric.
Ates pov.
-intram in hala uriasa fix cand cei 3 papitoi vor sa iasa incepem sa ne batem pana intra armata si ii ia de acolo ducandu-i spre dube. Merg spre usa in flacari si incep sa dau cu piciorul in ea dar la dracu ca e a naibii de rezistenta. Matt si cu Jack ma ajutasera iar inainte fetele stinsera usa in flacari ce deveni un fum insuportabil. Dau cu toata forta mea doar ca sa ajung la iubi si sa stiu ca e bine . Usa e trantita de perete intrand prin fumul gros si o vad pe jos fug spre ea sperand ca e bine iar ea repira foarte greu Jack sparse catusele iar eu o iau pe sus stil mireasa si simteam cum se stinge in bratele mele. Era plina de rani si la naiba chiar era vina mea. O sarut rapid pe buze si urc in salvare cu ea si o asez usor pe pat. Incepe sa ii puna o perfuzie si tot ce fac e sa o tin de mana sperand ca isi va reveni. Pieptul i se ridica usor si coboara la fel de usor. Masca de oxigen e pusa bine pe fata ei micuta si masina porni mergand spre cel mai apropiat spital.
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...