29

140 8 0
                                    

-de ce, ce?intreaba rapid

-de ce mi-ai facut asta?

-vreau sa sufere putin toti si plus esti draguta poti fi doar a mea.zice si ma cutremur la gandul acesta.

-d..de ce?

-pentru ca asa vreau. Acum te duc in camera si stai dracu intr-un loc.zice si ma arunca pe umarul lui si ma duce inapoi sus.

Ma arunca pe pat simtind cum toate au sarit din mine cand am facut contactul cu salteaua patului. Aud usa ca se inchide si incep sa plang iar. Cum se poate schimba totul in asa scurt timp? Cum?! Se poate asa ceva? Normal ca se poate batman! Oh iar tu? Da iar eu taci ca eu inca vad. Asa ca sus si iti vei lua viata inainte sa plece . Hai. De ce sa am incredere in tine? Sunt constinta ta idioato, hai in picioare acum.zice si asa fac. Bun acum intoarcete spre dreapta, indica si asa fac , acum paseste in fata si intinde cioantele alea in fata copil prost.zice si ignor replica gandindu-ma la indicatii. Ok ai dat de usa de la balcon acum mana mai jos acolo e clanta deschide si iesi de aici, asa fata buna.zice constinta mea si simt cum talpile mele fac contact gresia rece de pe balcon si aerul rece ce ma tinea rece la fel cum e sufletul meu acum. Bun nu mai gandii atat. Vei scapa de aici luandu-ti viata! Nu te bucuri? M-as bucura sa fiu cu Niall! Dar vei fi! Peste cativa ani.zice si ma enervez. Unde e balustrada ai? Mergi in fata usor si ridica mainile acum ca simti bordura sub mainile tare hop sus si aruncate. Fara teama. Sigur vei muri oricum e o casa cu 3 etaje ce naiba . Altii mor ca se arunca de la parter asa ca tu nu ai nici o sansa. Hai papusa . Fa acel pas. Hai.zice constinta mea si tot ce fac e sa intind piciorul in fata apoi aud un tipat si ma intorc speriata cazand pe spate dar sunt prinsa rapid de mana.

-esti nebuna!tipa Luke la mine de parca chiar i-ar pasa. Ma ridica si simt iar gresia rece sub ciolanele mele si apoi covorul camerei.

-de ce nu m-ai lasat sa mor?!

-esti idioata cum sa faci asta?!

-daca nu sunt cu ei !de ce nu il omori pe tata si ma lasi in pace! De ce Luke!tip plangand. Idioato eu am zis sa o faci mai repede dar tu nu ca batman batman.

-inceteaza, ii vei revedea, doar asteapta.

-te rog nu le fa rau. Te implor.

-pai atunci stai cuminte si nu mai fa lucruri deastea. Vei fi pedepsita la noapte.zice si iese din camera dar nu inainte sa aud usa balconului ca e inchisa cu cheia si e scoasa de acolo. Dar usa de la camera se deschide pe ea intrand cineva care nu cred ca e Luke pentru ca nu calca apasat ca el.

-hei, iti voi tine de urat daca e ok. Zice o voce de femeie si oftez

-cine esti?

-sunt Eva.

-d.. de ce esti aici?

-pentru ca sunt sora lui vitrega si plus aici stau de 3 ani.zice razand

-cum sunt ochii mei? Intreb plangand

-inlacrimati. Hai zambeste cand Luke zice ca nu o sa le faca rau nu o sa le faca iti promit. Si vei fi scoasa de aici rapid doar ai rapdare. Ok? Si plus nu te poate lasa sa pleci pana nu iti va revenii vederea.

-si cat dureaza sa imi revina vederea?

-circa 2 ani.

-ce?! Intreb mutind si incep sa plang.

-stai linistita te vei obisnui, a mai fost cineva asa si acum e perfect sanatoasa si inainte cand nu putea vedea se descurca de minune! Zice si ma freaca usor pe mana . Vrei sa iti citesc ceva, intreaba si ma incrunt

-crezi ca sunt un copil?

-nu doar ca totusi sa nu te plictisesti.

-depinde ce..

-in dragoste si razboi.zice si eu aprob

Incepe ea sa citeasca pana simt ca adorm incet.

Niall poveste.

De ieri de cand a plecat beau de sunt rupt. Sunt mort de beat si inca beau . Aveam in mana o sticla de votka si tigarile pe noptiera si pe podea scrumul si doar chistoace.

-gata frate ajunge. Revinoti.zice Ash si ma ridica . Ce ti-a zis ? Sa nu crezi nimic din ce zice. Si cred ca asta e mana lui Luke.

-pai ai dreptate. Vreau sa o sun.zic si ini scot telefonul vazand numele persoanelor cum se invart si zic.

-ma ajuti?intreb si el rase si o apela apoi imi da telefonul.

HOPE POV.

Deschid ochii dandu-mi seama ca eram singura si ma gandesc cat de rau e fara el. Fara iubirea mea doar ca il iubesc si vreau tot ce e mai bun pentru el . Aud un sunet si imi dau seama ca e telefonul cad pe podea si ma tarasc pana cand sunetul era foarte tare. Il iau in mana si ma uit dupa buton apoi trec cu degetul din stanga in dreapta pe ecran si apoi il pun la ureche.

-alo? Zic cu vocea tremuranda

-Hope!aud vocea lui Niall si inima mi se oprise in loc . Imi lipsesti de ce m-ai parasit?! Tipa plangand

-Niall! Nu te iubesc ok?! Lasa-ma in pace te rog!tip si inchid iar inima mea se rupea in mii de bucatele il vream langa mine. La naiba il iubeam ! Pe cine pacalesc?! Ma ridic si ma intrept spre usa dar ma impiedic de pat zvarcolandu-ma acum de durere de glezna.

Merg si ma ciocnesc de usa apoi caut clanta dar tot ce primesc e o usa in cap facandu-ma sa cad pe spate.

-oh Doamne! Scuze!aud vocea lui Luke.

-au..zic simplu.

-imi pare rau.zice si oftez

-te-ai intalnit cu tata?

-da. Zice dur

-si ce ....ce i-ai facut?intreb putin cu teama desi stiam raspunsul

-pai sa zicem ca e pe fundul lacului..zice si imi cuprinde mana in a lui tragandu-ma dupa el.

-u..unde mergem?intreb si eud doar un oftat

-crezi ca te tin doar aici? Mergem sa mancam ceva in oras..zice si mutesc la gandul ca ma voi intalni cu Niall.

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum