-nu te speria. Deci uite cum e , el e 'prietenul' lui Luke dar defapt e din mafia noastra si e acolo sa il tina in frau pe Luke. Deci de asta incerca el sa iti vorbeasca si sa iti zica unele chestii doar ca tu nu l-ai ascultat. Cand a aflat ca vei veni aici vrea sa iti zica inainte sa pleci dar ai plecat fara sa il asculti. Zice Zack rapid
- Luke e cel care ti-a dat foc la casa fix inainte sa ajunga Ash sa il opreasca
-uite..zice Selena.. cred ca ar fi mai bine sa stai cu noi si sa renunti pentru un timp la garaj, esti in pericol. Macar pana vom linistii apele.zice ea si Hope o privi in ochi.
-nu pot. Zice si Selena se mira
-ba poti.zice ea speriata
-nu.. adica nu pot trebuie sa imi fac si eu bani corect? Si plus nu pot sta pe capul vostru..
-nu vorbii prosti!zice Selena si o lua de mana. Te rog. Nu vreau sa patesti ceva.zice si o privi in ochi zambitoare
-dar.. de ce ma urmareste?intreaba Hope ganditoare
-pentru ca familia ta detinea o mafie dar de cand tatal tau i-a impuscat tatal si a murit a jurat sa se razbune.
-oh nu.. nu are cum sa faca asa ceva tata.zice Hope negand adevarul
-e adevarat Hope.
- nu are cum! Daca ar fi fost asa nu traiam in asa necaz si in saracia aia!zice ea cu lacrimi in ochi
-a vrut sa te tina departe de toata chestia asta Hope. Nu a vrut sa te implice si sa te raneasca. A tinut la tine mai mult decat crezi. Te iubea dar se pare ca Luke l-a omorat inainte sa iti zica adevarul.zice Selena trista si Hope incremenii iar lacrimile incepura sa ii curga pe obraji. Nu plange Hope, oricum o sa il distrugem. Mai avem putin.zice ea zambind si o linistii.
-hai sa te duc sa te odihnesti ok?
-v..vreau acasa.zice si ii priveste in ochi
-Hope te implor. Ramai aici . Zice Selena si o privi in ochi
-de ce insisti?
-Hope uite. Nu stiu cum sa iti zic dar eu...
-tu?zice ea speriata de ce raspuns va primii
-eu sunt sora ta mai mare.zice si cerul ii cazu in cap lui Hope si tot ce auzi o facu sa se prabuseasca la pamant inconstienta.
-Hope!tipa Kevin speriat si o lua in brate
-surioara!tipa Selena speriata si o lua de mana.
-poate trebuie sa o mai lasi putin totusi sunt multe de zis .a zis Ash
-frate, ce o sa se intampla cand afla ca si tu esti fratele ei?
-nu stiu.. vreau doar sa fie bine.zice dur Ashton si merge in camera lui la fel ca restul. Kevin a dus-o intr-o camera si se aseaza cu ea in pat tinand-o la pieptul lui si jucandu-se cu parul ei.
Kevin pov.
Poate totul e prea mult, nu stiu cum va reactiona cand va afla ca si Ash e fratele ei si ca acea doamna nu e mama ei adevarata ci vitrega deoarece mama ei a fost omorata cand s-a nascut ea. Tatal ei a vrut sa ii faca viata mai buna dar se pare ca de cand a avut acea boala a fugit de el. Imi e frica pentru viata ei, dar ma voi asigura ca ea va fi bine fie ca eu voi muri pentru ea. De ce zic asta? Pentru ca m-am indragostit de ea de cand o urmarim si avem grija sa nu pateasca ceva. E singura fata care mi-a intrat in suflet de cand ma stiu. Pana acum am avut doar nopti trecatoare nimic mai mult. Am fost acolo cand tatal ei s-a stins din viata si cu greu m-am abtinut sa nu o imbratisez , sa o sarut si sa ii zic ca ii voi fi mereu alaturi dar nu puteam. Nu putea. Eu un necunoscut sa fac asa ceva. Of... telefonul ei suna si il inchid rapid si sper sa nu o trezeasca. Trebuia sa se odihneasca. Ma uit la ea si o sarut usor pe frunte si o invelesc se misca in bratele mele punandu-se pe o parte acum fiind cu spatele spre mine . Ma descalt si imi dau tricoul jos apoi pantalonii si imi iau o pereche de pantaloni de pijama gri si ma asez langa ea dar ma ridic rapid luandu-mi si un tricou sa nu zica ca sunt badaran apoi ma asez langa ea si imi scufund capul in parul ei si o mana o pun in jurul ei tragand-o mai aproape de mine. Parfumul ei ma innebunea, era o fata simpla, atat de fragila si de trista. Voi incerca sa o fac sa zambeasca mereu. Simt ca trebuie sa o protejez si sa o iubesc cum nimeni nu a mai facut-o. Suna paranoic , eu, un baiat de 22 de ani sa iubeasca o pustoaica.. Poate vi se pare ciudat dar pentru mine nu e. Am sentimente pentru ea si vreau sa o fac sa aiba si ea pentru mine. O vreau doar pentru mine. Sa fie doar a mea si sa nu ma lase niciodata exact cum fac eu.
Vad cum razele soarelui se ridica usor usor si imprastie lumina in jurul lui ca si cum ar fi o explozie de lumini asa ca inchid ochii zambind ca e soare ,in ultima vreme era doar inorat si se pare ca va fi o zi calduroasa. Simt cum sunt dus in lumea viselor si nu ma deranja asta cat timp stiam ca ea e aici langa mine.
Simteam cum se foia langa mine dar nu am deschis ochii . Se intoarce cu fata spre mine si isi scufunda capul in perna. Dormea simt asta.
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...