15 vieti| ultima data cand am vorbit?

236 9 0
                                    

Ma ridica de jos si ma aseaza pe pat intinzandu-ma si eu plangeam . Daca nu ma fac bine, daca nu o sa pot sa vorbesc? Daca nu imi voi mai putea misca maxilarul? Doctorul vine si imi infige usor acul de la perfuzie si in altul era cu sange. Imi pune iar tubusorul de oxigen si apoi imi baga in vena nu stiu ce medicament. Kevin ma tinea de mana si zambea usor apoi simt cum adorm .

Kevin pov.

La naiba! Trebuia sa ma misc mai repede. Acum sufera. Sufera la naiba!

-o puteti duce acasa cand se termina serul ok?

-asa repede?

-da si va voi aduce o reteta in care va scriu niste calmante ca sa i le bagati in vena.

-bine..

-dar ea va fi bine? Se va reface?intreaba Ash panicat

-da .zice doctorul rapid. Peste 2 saptamani sa veniti sa ii scot firele.

-bine.zice si doctorul iesi cu Zack ca sa ii scrie reteta. Serul din perfuzie se termina si sangele la fel si ii le deschid punandu-le capacelele apoi ii pansez mana sa nu i se miste fluturasele ca sa nu o doara apoi o ia-au in brate si Dylan imi deschide usa vazandu-i privirea trista. Iesim din salonul ei si vad toate privirile pe noi. Ma incrunt si ei lasara privirea in jos dar doar o persoana nu o facu. O fata roscata , ochii negrii si buze rozali cu pistrui pe fata. Era silueta si chiar foarte frumoasa. Oare cum o cheama?
Aloo nu fi idiot! Ce am facut? Te uiti la alta si ti o fata in brate. Si ? Esti prost ? Nuu! O placi pe Hopeee! Nu pe pe Divy! O cheama Divy? Da tocmai s-a prezentat, dar nu esti atent la ea. Imi zice constinta si ma trezesc la realitate vazand-o pe fata in fata mea.

-esti bine?

-ti se pare ca sunt bine?

-nu doar ca nu mi-ai zis cum te numesti.zice si vad ca era cu un cap mai mica ca mine si eu rad.

-Kevin.zic si ea zambi

-frumos nume.

-ca si al tau.zic si ea zambi

-uhmm. E iubita ta?

-nu.zic rapid

-oh.. pai , nu stiu cum sa zic ...

-cu gura.zic si ea rase

-vrei sa iesim undeva?

-acum?

-diseara. Zice zambind. Uite daca vrei ai numarul meu si ma suni daca vrei. Zice si pleaca intrand intr-un salon.

-ai grija.zice Zack si trece pe langa mine

-ce vrea sa insemne asta? Tip in urma lui si tot ce fac e sa o misc pe micuta Hope in mainile mele dar imi e luata de Ash. Ce faci?

-lasa-ma si fugi combin-o pe aia ca iti e greu si sa ai grija 5 minute de Hope.zice si pleaca iesind din spital ei ramanand pe loc dar ma trezesc si ma indrept spre usa. Are dreptate o iubesc pe Hope dar as vrea sa ma joc putin cu fata aia. Sau ai putea sa o lasi in pace si sa o cuceresti pe Hope? Iar tu? Da iar eu, acum serios! Ce? De ce esti tampit? Nu-s tampit! Esti idiotule , o iubesti pe Hope si tu te gandesti sa ai relatii cu alta . Ma dezgusti. Hai pa! Nu pleca asa! Ba! Am zis ceva!oh bine pleaca. Intru si eu in masina si Selena o tinea pe micuta Hope in brate si o mangaia pe cap. Urc si eu in fata si pornim spre casa.

Hope pov.

Deschid ochii si nu mai simteam mirosul de medicamente ceea ce ma incanta. Zambesc cand vad ca sunt in camera lui Kevin.

Ma ridic in fund vazand ca e noapte si ma gandesc sa merg sa beau ceva. Ma ridic incet sperand sa nu il trezesc pe Kevin dar se pare ca nu era in pat. Ies din camera si merg incet spre scari unde cobor si merg in bucatarie incepand sa caut paharele si gasesc cu greu apoi imi pun apa si incerc sa beau dar sangele isi facu si el prezenta dandu-i un gust ciudat. Se auzi usa apoi gemete ceea ce ma facea sa ma incrunt. Ies si vad ca Kevin o saruta cu foc pe o roscata si ea era in poala ei si merg sus sarutanud-se si razand. Oftez stiind ca au treaba si acum nu mai am unde sa dorm asa ca ma gandeam sa merg acasa si asta voi face. Imi i-au hanoracul pe mine si ies din casa vazand ca e o furtuna afara . Ma intorc luand o umbrela si chem un taxi . Dupa 5 minute il vad venind si eu ies din casa si urc rapid zicandu-i destinatia. Dupa un drum in care se auzea doar radioul ajung intr-un final si apoi platesc coborand din masina si intrand in casa extenuata. Totul era la fel. Absolut la fel intru in camera si ma schimb apoi ma asez pe pat adormind rapid.

Selena pov.

Ma trezesc simtind ca ceva s-a intamplat in noapte asa ca ies rapid si merg spre camera lui Kevin si se pare ca era in pat ,gol si cu.... o roscata?! Si daca ea e in pat lui Hope unde e?

Incep sa deschid toate camerele dar nu era niciunde fug jos si nici acolo nu era . Ma intorc inapoi in camera lui Kevin luand vaza cu flori scotandu-le si turnandu-i apa in fata si o udasem si pe roscata.

-aaaa ce dracu?! Selena!tipa la mine si ma uit cu ura spre el prinzandu-l de barbie si vad ca si roscata se trezii si ma privea atenta si speriata .

-unde e Hope! Tip la el si el se intoarce vazand ca e roscata langa el si se infurie.

-oh la dracu sa ma ia!tipa si eu ies nervoasa si intru in camera trantind usa si vazand ca Zack tresari. Imi dau rapid hainele jos si ii simt mainile in jurul meu si eu il indepartez apoi imi iau un tricou si o pereche de iegari si ies nervoasa din camera.

-iubire stai! Am facut ceva gresit?intreaba iesind avand doar pereche de pantaloni pe el

-tu nu!dar cretinul de Kevin da! E in pat cu una in loc sa fie cu Hope! Si stai oare unde e Hope!tip pe hol si Ash cu Dylan ies rapid din camera si Ash era imbracat deja fiind nervos si pornim spre masina in urma mea fiind si Zack care insfaca din cuier un hanorac si iesim intrand in masina.

-mergem acasa sa vedem daca e acolo.zice Zack si eu aprob iar telefonul lui Ash suna.

-alo?

Ashton pov.

Vad ca suna Miranda

-alo?zic si le fac semn celor doi sa taca

-unde esti?intreaba plangand ceea ce ma facu sa zambesc

-in masina merg sa cercetez putin locul sa vad cine a indraznit sa ii raneasca.zic ei cu vocea dura sa par ca imi pasa. De ce plangi?intreb eu 'panicat'

-Aston,ei au murit.zice plangand in hohote

-ce?!tip eu si par mirat dar defapt zambeam

-da... ce ne facem acum?! Tipa in telefon si ma enerva.

-pai am inchis mafia pana cand se intoarce Luke , zic si imi trag nasul, dar daca nu mai e atunci ar fi mai bine sa ne vedem de viata noastra nu putem conduce noi mafia lui. Nu imi permit.zic si imi trag iar nasul sa para ca plang.

-bine.. asa vom face nu plange Ash , stiuu ca iti era cel mai bun prieten dar....nu mai zice nimic si inchide

Ma asigur ca ea chiar a inchis telefon si ma gandeam sa scot putin bateria sa fiu sigur 100%.

-cine era?ma intreaba soramea cand Zack parca masina

-ne-am descotorisit de Luke.zic zambind si ea facand la fel . Suna la usa insistent apoi usa se deschide si tot ce fac e sa o i-au rapid in brate .

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum