4

81 4 1
                                    

Am plecat spre padure. Acolo era un lac frumos si ma pot relaxa. Calc pe acceleratie pana in fund si acul sare pana la 200/h. Micsorez viteza si merg linistita. Cine se crede el? De ce imi face asta? Cu ce am gresit eu? Are dreptate ce zice ? Sau a zis alea la nervi? Sa fim seriosi nu ar zice cineva asa ceva chiar si la nervi. De ce au venit si copiii lor ? Eu nu vreau sa ii vad. Nu am eu treaba cu ei si plus nici nu cred ca m-as putea intelege cu ei. Nici nu vreau asta. Nu inseamna pentru mine nimic si ei nu imi sunt prieteni,niciodata nu vor fi prietenii mei. Daca parintii lor sunt prieteni parintilor mei nu cred ca ar trebuie sa ma imprietenesc cu copiii lor. Opresc langa lac si cobor rapid si ma asez pe capota masinii privind lacul. Era atat de linistit si ma facea si pe mine sa fiu mai linistita. M-a durut ce a zis Xander dar nu voi arata asta in fata altora. Voi fi ce nu se vor astepta ei. Poate voi gresi aici dar nu voi lasa pe nimeni sa ma calce in picioare. Am fost ranita cand Chad a avut acel accident si a pierdut tot ce stia pana la accidenti si a devenit asa. Impotriva noastra . Dar nu ma deranjeaza asta e viata daca iti pierzi memoria si nu ai pe nimeni langa tine sa iti zica viata ta si sa nu lasi pe nimeni sa se apropie devenind independent si bagandu-te intr-o banda de drogati e normal. Chad mi-a fost iubit ,mi-a fost pana la accident si dupa totul s-a terminat dar asta nu inseamna ca regret sau ca mai simt ceva pentru el, nu! Nu voi simti nimic , de ce? Pentru ca au trecut multi ani buni de cand nu mai simt ceva pentru el, nici atractie fizica macar.

Kole pov.

Dupa ce pleaca imi iau cheile si urc si eu in masina cu Xander? El ce crede ca face?

-ce crezi ca faci?intreb pornind masina

-vin si eu. Zice si plec de pe loc dar la naiba o pierdusem .

-de unde naiba i-o fi venit ideile alea?intreb nervos dar nu primesc nici un raspuns.

Se intuneca deja si tot nu dau de ea. Oare unde e? La naiba!

Dakota pov.

Am plecat si am parcat in fata unei cafenele si cobor dand sa intru dar sunt oprita de o mana. Ma intorc si dau de o doamna blonda si destul de invarsta dar avea un corp suplu.

-ma scuzi. Zice zambind si eu ma uit la ea.

-va ajut cu ceva?

-esti fica lui Crystal Thores?

-a... da , dar de ce?

-vreau sa vorbim putin.zice su oftez.

-pai sa luam un loc si sa vorbim.zic si ea zambi multumita. Ne ducem in cafenea si ne asezam la masa comandam cate o cafea si dupa ce ne este adusa zic.

-ce doriti sa vorbim?intreb si ea zambi cald

-eu sunt Lia pentru inceput. Si vream sa vorbesc cu tine despre parintii tai.

-ce sa vorbim despre parintii mei?intreb si ea zambi cald

-pai vream sa vad si eu ce poveste de viata ti-a spus mama ta .

-adica?

-uf.. ti-a povestit vreodata despre viata ei?

-da , a avut o viata frumoasa. Zic zambind la gandul vietii ei

-frumoasa?intreaba mirata

-da.zic zambind

- pai cred ca te-a mintit.zice si eu rad

-cum sa ma minta?intreb razand

-pai sa zic ca viata parintilor tai nu a fost roz. Sa zicem ca Crystal defapt era Hope. A mai avut un frate si o sora in Istambul dar a avut multe neplaceri si a ajuns aici schimbata total si sa zic ca ea mi-a omorat fratele.zice si cerul ini cazu in cap

-poftim?intreb mirata

-da. Mi l-a omorat si apoi a vrut si pe mine. E o femeie rea , poate nu ti-a povestit cat rau mi-a facut.

-l.. la ce va referiti?intreb deja balbaindu-ma.

-m-a batut in ultimul hal si era sa ma omoare daca nu era prinsa de cei de la academie. Ei au luat-o de pe mine si eu sunt aici. Vream sa sti ce fel de mama ai pentru ca nu pari o fata rea ca ea. Zice si ma ridic de la masa trantind acolo niste bani apoi ies din cafenea urcand in masina. Pornesc in viteza spre casa si parchez brusc scotand un sunet infernal. Cobor din masina si intru in casa tipand.

-maaamaaa!tip si ea veni rapid si la fel ca restul

-ce e scumpo?zice si ma incrunt

-vreau sa vorbim.zic si ea da afirmativ si intram in biroul tatei.

-ce e scumpo? Ce esti nervoasa?

-nu stiu Hope , sa imi zici tu! De ce nu stiam ca ai o sora si un frate in Istambul, de ce nu stiam ca ai agresat-o pe Lia in ultimul hal si i-ai omorat fratele ! De ce nu stiam asta?intreb si ochii ei se umplusera de lacrimi.

-ce?intreaba mirata

-de ce nu mi-ai spus?intreb plangand

-scumpo. Nu plange, hai te rog aici sa iti zic. Nu e adevarat chiar totul.zice si ma asez langa ea. Nu vream sa iti zic asta pentru ca vream ca viata ta sa fie frumoasa nu ca a mea. Am trait o viata rea , am avut un frate si o sora si am vrut sa ma omor dar Matt m-a salvat si am plecat de acolo venind aici unde l-am cunoscut pe Ates. Iar despre moartea lui Luke.. ei bine , eu formasem mai demult un cuplu cu Niall si Luke a aflat ,el era un om rau ma batjocorea in toti anii de scoala si m-a amenintat ca le va face rau familiei daca nu merg cu el. Si asa am facut i-am ranit pe toti doar ca sa fie ei bine, m-a dus intr-o casa unde m-a orbit temporar fiind jucaria lui sexoala si a prietenilor lui, dupa 2 ani de orbire imi revenisem si l-am omorat. Nu vream ca nici o alta fata sa pateasca ce am patit eu. Am ajuns aici cu Matt si am mers in armata, ma certasem cu tatal tau si de nervi am intrat pe front unde Jack , comandantul era sa fie impuscat ai eu m-am bagat in fata lui incasand eu glontul. Am ajuns la spital iar Lia e sora lui Luke si m-a rapit din spital ducandu-ma intr-un depozit unde am fost batuta si era sa mor. A dat foc pe dinafara camerei si era sa ma intoxic cu fum. A fost prinsa de militari si eu am fost scoasa de acolo, un an de recuperari incat sa pot merge iar si dupa am facut ceilalti doi ani de armata. M-am casatorit cu tatal tau si te-am facut pe tine. Vroiam sa ai o viata perfecta fara griji , fara teama ca vei patii ceva rau. Nu vream sa ai viata ca a mea..zice plangand si eu ma uit la ea apoi ma ridic iesind din birou vazandu-i pe toti curiosi.

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum