21 vieti

205 10 1
                                    

Inchid putin ochii si tot ce simt e ca adorm.

Derek pov.

Imi inchide atat de rapid si tot ce fac e sa tip de nervi gandindu-ma ca ea poate fi cu un alt baiat!

De ce? Nu sunt aratos? Nu ma port frumos? Ce naiba?

-hei esti bine?ma intreaba Sky si eu oftez si ma asez pe pat

-nu.

-de ce ? Ce ai patit?intreaba trista

-am dormit prea mult asta s-a intamplat!

-despre ce vorbesti?

-cand m-am trezit Hope nu mai era am sunat-o si a fost atat de suspecta... nu a vrut sa imi zica unde merge, cu cine e sau unde e...

-si ce are?

-Sky si tu sti ca o plac.. daca acum e cu un alt baiat?

-hei.. vei vedea pe parcurs ce se va intampla ok?

-daca acum e cu cineva?

-Derek te poti calma?

-o plac Skyler!

-stiu asta. Ce zici daca iesim in club ca sa uiti putin de asta. Nu accept nu ca raspuns. Zice si iese in fuga.

Hope pov.

Deschid ochii si cobor din pat mergand la geam vazand zapada imensa.... i-a stai putin!!! Geam? Cum am ajuns aici?

-Ash?zic cand il privesc.

-hm?zice zambitor

-cum am ajuns aici?

-te-am adus eu. Dormeai prea bine si nu am vrut sa te trezesc. Acum schimbarea rapid si sa mergem afara. Zice si doar acum observ ca era deja echipat si pe patul lui aveam si eu un echipament.

Iese si incep sa ma schimb rapid , imi pun rapid caciula si manusile si ies din camera ciocnindu-ma de cineva .

-uhm. Scuze.zic si ridic privirea dand de .... Niall?

-oh.. nu e nimic. Imi pari cunoscuta..zice si eu il privesc

-serios?

-da.. dar nu stiu de unde...zice frecandu-se la ceafa

-poate ca ai auzit de mine ca i-am reparat prietenului tau Harry, masina sau ai vazut ziarul in care am aparut ca aveam fata taiata... zic si imi las privirea in jos.

-aa posibil ambele. Oricum eu sunt Niall.zice si eu dau mana cu el.

-eu sunt Hope.

-pai Hope , ce faci pe aici?intreaba zambind

-pai fratele meu a vrut sa ma inveseleasca si a zis sa venim aici doua zile ca dupa ne intoarcem acasa. Zic zambind

-fix 2 zile stau si eu.zice razand

-coincidenta.zic zambind usor.

-poate.zice si imi zambi iar

-pai eu merg. Probabil ma asteapta. Zic si el zambi luandu-ma rapid in brate lucru care ma uimi.

-oh scuze. Imi place sa iau in brate lumea.zice razand si eu zambesc apoi ma indepartez de el . Seamana atat de bine cu Zack. Oh. Ies din cabana si ma decid sa ma uit dupa Ash dar tot ce fac e sa fiu trantita la pamant .

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum