Pe Ash foarte nervos si se invartea prin camera .
-esti bine?intreb si el se intoarce cu pistolul din geanta mea in mana si ma privi nervos.
-ce faci cu asta Hope!tipa la mine si se apropie amenintator
-nimic.zic inghitind in sec.
-nimic ?! Si ce cauta la tine! De unde il ai! Tipa nervos si lacrimile imi dadura. Raspunde odata!tipa la mine si tresar si tot ce fac e sa ii smulg pistolul din mana si sa fug pe scari iesind din casa si ignorand privirile celorlalti.
Incep sa fug pe strada si ma opresc stiind ca el era in urma mea.
-stai. zic si imi pun pistolul la tampla dar nu inainte de a il incarca.
-Hope nu te prostii. Lasa-l naibii jos.
-nu! Vreau sa ma lasati dracu in pace . Cat de curand ma intorc acasa. Aici nu e locul meu. Nu ma urmariti. Zic si incep sa fug iar dar totul in fata mea se innegri si ma prabusesc la pamant auzind doar ecouri.
Ashton pov.
O vad cum fuge dar apoi tot ce face e sa se prabuseasca la pamant. Fug spre ea si o ridic in brate mergand cu ea in casa toti panicandu-se cand o vad. O asez pe pat si toti erau la usa panicati. O invelesc si iau pistolul bagandu-l la spate si ies si le fac semn sa vina toti jos.
-ce..ce a patit?intreaba Selena cu lacrimi in ochi.
-a lesinat de la stres cred. Fiti atenti aici. Kevin ea s-a certat cu voi apoi eu cu ea am mers la doctor unde i-a scos pansamentul si firele apoi s-a simtit rau si a lesinat in drum spre casa in restu nu ii zicem nimic din ce s-a intamplat sa creda ca a fost un vis da?zic si ei aprobara.
Hope pov.
Deschid incet ochii si langa mine simt o prezenta , imi ridic usor capul simtind o durere ingrozitoare si se pare ca acea prezenta era Derek. Ma misc usor si se pare ca l-am trezit.
-oh Doamne Hope. Mi-am facut griji. Esti bine?intreaba panicat
-d..da dar ce s-a intamplat?
-ai fost cu Ash sa iti scoata firele si in drum spre casa ai lesinat. Zice si eu ma tin de cap.
-deci de asta ma doare capul? Intreb si el ofta luandu-ma in brate.
-asa se pare. Hai incearca sa dormi.zice si eu aprob. Avand capul scufundat in pieptul lui. Avea un tricou atat de moale ca l-ai putea confunda cu niste perne. Adorm rapid cu mirosul parfumului lui si nu ma deranja deloc.
***
Deschid ochii si simt acelasi parfum . Ma intorc dand de Derek care dormea. Ii dau usor mana de pe mine si cobor din pat mergand la usa si o deschid incet apoi ies usor sa nu il trezesc si inchid usa apoi cobor jos tinandu-ma de cap. Ma durea rau de tot. Il vad pe Ash pe canapea si privea in gol ganditor. Merg spre el si il iau in brate pe la spate si el tresari dar cand ma vazu ma lua si el in brate.
-esti bine?
-gresita intrebare. Tu esti bine?
-ma doare rau capul si nu stiu ce s-a intamplat ieri. Inafara de ce mi-a zis Derek.zic si el imi zambi usor.
-ce zici daca mergem doar noi doi la munte?
-de ce doar noi doi?intreb si el zambi
-vreau doar noi doi.zice si aprob.
-bine.zic zambind
-bine pai haide sa ne facem bagajele si sa plecam daca tot e weekend sa il petrecem doar noi doi.zice si eu sar in sus de fericita.
-multumesc ca ma faci fericitia!zic zambind
-asta si vreau acum fugi.zice si fug sus si el era in urma mea. Intru incet in camera si deschid dulapurile luand un geamantan si imi bag acolo haine groase , pijamale, si niste lucruri de fete, gen: prinzatori, absorbante, farduri(in caz de), deodorant, etc... inchid geanta si ma aproii usor de Derek si zambesc cand il vad asa adormit si ma apropii lasandu-i un mic sarut pe obraz apoi ies incet din camera si cand cobor vad ca era Ash jos si era ganditor.
-gata. Mergem?intreb si el zambi luand un cos in care avea peste un prosop mare in caroruri rosii si albe.
Il ajut si mergem la masina lui si le bagam in portbagaj apoi urcam in masina plecand lasand in spate doar un sunet ce ma facu sa rad.
-ma bucur ca esti fratele meu.zic zambind si el isi lua pentru o secunda ochii de la drum si ma privii zambind
-si eu ma bucur ca esti surioara mea si nu ai idee ce aveam in cap sa ii fac lui Luke cand il vedeam ca te lovea dar trebuia sa ma abtin ca sa nu stric planul.
-E ok Ash. Zic si el o lua pe autostrada iar radioul facea galagie in masina si eu cu Ash doar bagam in noi mancare si dulciuri, telefonul meu suna.
-da Derek?
-buna dimineata .zice cu o voce de somnoros
-e 12:45 Derek nu e dimineata.zic razand
-pentru mine e.zice si rade
-daca tu zici.zic si musc din bagheta
-mda.. unde esti? Adica am vorbit cu cei din casa si au zis ca nu te-au vazut.
-unde sunt?intreb si il privesc pe Ash cum imi face semn sa nu ii zic. Uhm.. pe ici pe colo. Derek trebuie sa inchid dar sper sa mai putem vorbii. Paaa.zic rapid si inchid
-ce suspecta ai fost.zice razand
-eh..
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...