10

117 6 1
                                    

Dupa ce ne ridicam fiind rusinoasa de cum am stat mai inainte decidem sa mergem spre masina si eu aveam mainile in buzunar si el la fel. Mergem putini pasi apoi Ates zice.

-esti mata.zice si incepe sa fuga si eu dupa el . Ocolim copacii ca si cum am fugi de niste raufacatori si doar rasetele noastre se auzea in toata padurea. Si el se intoarce acum fiind foarte aproape de el si fugim el inca privind in urma pana se impiedica si cazu la pamant si eu peste el.

-au.zic si ma dau jos fiind pe spate si el se intoarce incruntat. Iarta-ma .zic facand fata de carelus si el rase de fata mea si eu ma incrunt.

-te-ai lovit?ma intreaba si eu zambesc.

-nu.zic razand, tu?

-cred ca la picior.zice si ma incrunt

-la care? Zic incepand sa ma panichez.

-la dreptul.zice si cand ma uit vad ca se unflase si prindea o noanta de mov inchis in unele locuri si deschis in altele.

-aoleu.zic si el se ridica rapid in fund uitandu-se la piciorul lui si ofta.

-asta lipsea acum.zice oftand iar eu ma ridic intinzandu-i mana. Ma priveste usor si apoi imi prinde mana si se chinuie un pic si tipa de durere cand atinge cu piciorul drept pe pamant.

-hai pune mana dupa mine sa te susti ca sa ajungem la masina si sa mergem undeva unde mergem la un spital .zic si el se opri.

-nu , nici vorba. Am zis ca me distram 3 zile sibaia vom face. Nici un spital nimic. zice rapid si ma incrunt

-esti nebun? Ai piciorul rupt omule!incep sa urlu eu la el.

-bine da numa nu ma bate.zice si ma incrunt si pornim spre masina printre scancetele lui de durere. Il pun pe locul din stanga si eu ocolesc masina si ma pun pe locul pasagerului.

-vezi ca nu stiu cum sa conduc. Zic si el marii ochii.

-glumesc ma speriatule.zic razand si pornesc masina. Acum serios vorbesc cum iesim de aici? Intreb si il privesc el avand o fata ce exprima durere dar totusi el nu vrea sa o arate dar pe cine pacaleste? Pe mine in nici un caz.

-mergi in fata, si prima la stanga apoi vei iesi in oras acolo mergi in fata si dai de un spital pe dreapta.zice si eu pornesc in viteza facandu-l sa se tina de maner cu mana stanga si cu dreapta de scaun. Maresc viteza si intru in oras ,acum micsorand viteza cand vad spitalul.

Telefonul meu suna iar si imi deschid gura zicand.

-raspunde tu te rog.zic si el ia telefonul si raspunde.

Ates pov.

La cat de rau ma durea piciorul nu puteam sa zic ca vom inceta vancanta asta si plus se va relaxa pana cand incepe armata.

-alo?zic eu cand ii raspund la telefon vazand ca era Derek.

-Crystal?intreaba si eu oftez

-scuze Derek , Crystal conduce si nu poate vorbii acum.zic si el oftand zgomotos

-cand pot da de ea?intreaba oftand

-pai acum ajungem la spital ii zic sa te sune?

-ce?! Spital!? De ce?intreaba vizibil panicat

-mi-am rupt piciorul.zic si el ofta

-cum?intreaba

-pur si simplu nu m-am uitat pe unde merg.zic eu rapid

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum