Ajung la pizzierie cu Ates si dupa ce ne comandam apoi zambim.
-ce ai mai facut?zice el zambid
-mai nimic tu?
-da la lucru.zice el oftand
-uff..
-deci te voi duce intr-un loc frumos si vom sta 3 zile voi vorbii eu cu Matt sa te lase si sper sa iti placa. Zice zambid
-vrei sa ma omori?intreb razand
-nu , nu as putea sa te omor. Zice raznad
-aham.zic si eu razand
-apropo trebuie sa iti arat ceva.zice si ma incrunt
-ce?intreb si el zambi
-inainte sa mergem acasa trebuie sa iti arat. Poate nu o sa iti placa dar si eu am aflat recent.zice oftand
-despre ce e vorba?intreb eu nelinistita
-despre tine.zice si eu oftez.
-bine.zic si el isi puse mana peste a mea si inima mi-o lua la goana iar temperatura se urca in obrajii mei.
-imi place cand rosesti.zice si imi las capul in jos si imi pun mana pe fata facandu-l sa rada.
****
Peste o ora.
Eram in fata firmei tatalui sau si o priveam de jos in sus.
-imi e frica.zic si el rase
-haide nu trebuie.zice si imi lua mana in a lui si intram in firma dand de Burak si Lily. Cand ma vede vine rapid spre mine.
-mi-am facut griji! Zice Lily panicata
-da sigur.zic si ma indepartez de ea.
-ce e cu tine? Intreaba si eu ma dau in spate.
-nimic. Mergem?intreb eu privindu-l pe Ates.
-da.
-stai Crystal!zice ea si ma intorc spre ea
-de ce te porti asa cu mine?intreaba si eu ma incrunt
-m-ai lasat singura in acea universitate! Ati utiat sa mergem la box cand aveam nevoie de voi. In fine. Sa mergem.zic tragandu-l pe Ates si mergem in continuare dand si de Ian cu Pia care ma mira fapul ca ei lucreaza aici si Kara cu Derek? Cum de toti sunt angajati aici si eu nu stiam?
-de cand lucreaza ele aici?intreb si ma incrunt
-de 2 luni.zice si ma innec cu saliva mea .
-esti bine?
-da.zic si intram intr-un birou super frumos.
Avea un perete din piatra, un televizor inens. Un birou maro, 3 scaune negre si o canapea de aceeasi culoare . Culoarea camerei era una inchisa si la fel si parchetul.
-deci ce vreai sa imi arati?intreab si el scoase un dosar plin de harti.
-pai am gasit astea si poate vrei sa le vezi.zice si eu ma incrunt. Deschid dosarul si el ma tine de mana. Vad o poza cu o fetita de cand e mica, se juca cu mingea, apoi cu ea pe patul de spital si dupa cu niste doctori in jur.
-ce sunt astea?intreb si el da din cap semn sa continui.
Dau de niste ziare in care zice ca Hope a ajuns in spital otravinta si impuscata in cap.
-ce sunt astea? Cine e fata?intreb si el ofta
-fata esti tu. Zice si incremenes
-cum sa fiu eu?intreb mutind
-uite. Zice si imi pune in fata cateva foi. Aici erai tu, inainte de operatiele facute de Matt si aici esti dupa ele. Priveste cat de mult te-au schimbat.zice si mutesc
-de .. de unde sti?zic eu balbaita
-pai sa zicem ca un prieten le-a gasit in birou lui Matt si de asta..
-nu pot sa cred. Traiesc in minciuna?intreb si imi pun mana la gura
-linisteste-te . Deci ai aici toata povestea vietii tale. Uite aici cand te-ai logodit cu Niall, aici dupa ce ai scapat de Luke care te violase si te batea in ultimul hal, aici cand ai iesit din inchisoare unde ai stat putin timp pana te-a scos Harry, si aici format un cuplu cu Derek doar ca te-ai lovit la cap si nu ai mai reusit sa fi cu el, ai avut alti prieteni intrand intr-o banda de traficanti de droguri,si cand l-ai vazut pe procuror ti-ai adus aminte totul si ai mers la Derek unde ati avut o cearta si tu de asta te-ai otravit si impuscat in cap. Imi explica el si simt cum lacrimile imi curg pe obraji. Matt le-a zis ca ai murit pentru ca stia ca nu vrei sa ii mai vezi si a zis alta poveste de viata doar ca sa iti fie bine si sa nu te intorci in iadul de unde ai venit.zice si oftez.
-deci.. sunt doar un joc?
-nu. Deci Mart ti-a vrut binele de asta te-a schimbat putin ,de asta te tine atat de aproape de el ca nu vrea sa mai patesti ce ai patit inainte. Te iubeste ca pe sora lui Crystal.
-dar... tu de unde ai aflat povestea mea pe langa toate chestile astea din dosar?
-am gasit si un jurnal Crystal de asta.zice si ma rodic oftand si imi sterg lacrimile.
-bine.. sa ramana intre noi,eu nu stiu adevarul si eu .. eu nu am avut familie. Bine?intreb si el zambi linistitor si ma lua in brate simtindu-i din noua caldura corpului lui. Usa se auzi deschisa dar nu ne-am dat drumul..
-Crystal.aud voce a lui Lily si oftez zgomotos luand rapid dosarul si totul din el si il bag intr-un sertar de a lui Ates.
-ce vrei?intreb si ea ofta.
-imi pare rau.zice si imi dau ochii peste cap.
-sa plecam Ates.zic si el isi impletici degetele cu a mele si trecem pe langa ea.
-deci asta e tot? Aici se termina? Intreaba si eu ma opresc in loc
-nu aici se termina Lily, deja ati terminat voi tot de mult.zic si plecam.
-ok eu am bagajelul facut si doar tu trebuie sa il mai faci.zice si eu rad. Imi deschide portiera ca un cavaler ce e si eu urc apoi el ocoli rapid masina si urca si el la randul lui si pornim spre casa. Drumul a fost linistitor si cand ajungem intram in casa eu luand-o la fuga spre camera mea. Ma durea sa il mai vad pe Matt dupa tot ce am aflat
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...