12

121 4 0
                                    

Crystal pov.

Deschid ocii   si simt o greutate pe mine si o durere de cap ingrozitoare. Imi introc capul si vad ca doarme zambesc la  privelistea din fata mea si imi pun o mana in jurul lui si el se misca putin. Imi retrag mana si i-o dau si lui usor de pe mine si dau sa ma ridic dar sunt trasa inapoi intre doua brate mari si puternice.

-unde crezi ca pleci?imi sopteste la ureche ce ma facea sa tremur la auzul lor.

-vream sa iti pregatesc micul dejun surpriza dar acum nu mai are farmec.zic razand.

-eh na.zice razand si teleofonul meu suna , ma intind peste el alegandu-ma cu o palma peste fund si imi iau telefonul incruntata de gestul lui, vazand ca e Matt.

-alo?

-hei surioara ce faci?

-bine doar ce m-am trezit tu? Intreab si puteam sa jur ca ranjea

-bine, auzi trebuie sa vina Ashley la mine si nu stiu ce sa gatesc vi sa ma ajuti te rog? Vine la 15:40 si e 12:20. Te rooog.zice si eu rad

-bine hai ca vin. Ok?zic eu si inchid

-pleci?intreaba si eu zambesc

-merg sa il ajut sa faca de mancare pentru el si iubita lui, vi cu mine? Intreb zambind sperand sa zica ca da.

-daca nu deranjez.zice si se uita in ochii mei si ma apropii foarte amenintator de el si el se uita spre buzele mele.

-nu vei deranja niciodata.zic razand apoi ma retrag incepand sa cant in timp ce ma schimbam in baie .

'Te-am iubit, dar imi ajunge
Imi ajunge, imi ajunge
Trebuie sa plec chiar daca inima-mi plange
Imi plange, imi plange

In fiecare zi am tot sperat
Ma tot minteam ca te-ai schimbat
Dar nu, nu, nu, nu mai stiu ce sa mai cred
Mi-a luat mult timp sa inteleg

Esti binele ce imi face rau
Si, totusi, simt ca mor de dorul tau
Daca intelegi, daca intelegi'

Ies din baie dupa ce mi-am facut rutina si aveam pe mine un tricou alb mare si larg si o pereche de pantaloni scurti si in picioare tenesi apoi il vad pe Ates intr-o pereche de pantaloni de trening si un tricou avand un papuc vans negru ceea ce ma facu sa zambesc.

-haide sa mergem.zic si il ridic ajutandu-l sa coboare si cand sa iesim il vedem pe Burak care zice

-unde mergeti porumbeilor?! Zice si rad

-la mine, dar voi?intreb si il privesc

-pai merg cu pisi la un suc,va duc?intreaba si  Ates se uita spre mine.

-daca nu deranjam .zice Ates zambind

-nu , frate, Doamne cum poti crede asta  ?zice Burak razand si ma privi amuzat acum fiindu-mi rusine pentru ce s-a intamplat ieri.

-bine haideti.zice si eu cu Ates urcam in spate si Lily cu Burak in fata. Ates imi lua mana in a lui si nu ma deranja , ba din contra imi placea. Ce?! Mie sa imi placa?! Nu ! Nu are cum! Bine ma mint singura! Imi place la naiba!

Dupa cateva minute Burak se uita in oglinda retrovizoare si zice.

-Cum esti Crystal?intreba el si zambesc pentru ca isi face griji.

-sunt bine, multumesc. Zic si el zambi

-Ates, Lana vine diseara cu Erkan. Si a zis ca vrea o masa in familie deci trebuie sa fiti acolo la ora 8 . Zice el si Ates rase

-normal ca vom fi.zice si un pufnit se auzi.

-eu cred ca am alte planuri.zic sincera sa nu o deranjeze pe Lily.

-aham. Nu te cred.zice Burak razand. Perfect ca nici eu.zic in gandul meu

-vom fi acolo fratioare.zice Ates zambind

-apropo au aflat si ai nostrii ca te-ai lovit si au zis ca pe diseara sunt aici.zice si inima mi-o lua la goana.

-bine .zice el zmabind fara nici o problema

Cand ajungem acasa il ajut sa coboare si ii salut apoi intram in casa.

-am ajuns!tip si cand intru dau de cele 3 fete cu iubitii lor, inafara de Derek .

-hei.zic ele si eu oftez in sinea mea

- hei.zic si il asez pe Ates pe unul din fotolii apoi merg in bucatarie unde e si Matt.

-hei.zic si el zambi

-hei. Ce ma fac?! Ce trebuie sa fac pentru o intalnire perfecta? Intreaba panicat

-pai ce zici de lasagna, si dupa niste paste si facem niste prajituri bune?intreb si el zambi multumit.

-bun sa vedem ce ai pe aici. Si ma uit prin dulapuri si frigider. Bun trebuie sa fug la magazin.zic razand facand rapid o lista cu ce am nevoie si ies in graba cu , cheile in mana dar ma intorc si tip. La cat vine?! Tip si el rase

-la 15:40 dar cum ea intarzie mai mereu deci pe la 18:30. Pentru ca face mult pe drum.zice el si eu ies intrand in masina si vad ca vru sa vina Kate dar pornesc in viteza spre supermarket.  Intru si incep sa iau de pe lista si dupa merg spre casa de marcat. Ma simteam putin urmarita dar o las balta.  Dupa ce scaneaza toate produsele si eu le bag in plasa apoi platesc si ies zambind din magazin si asez plasele pe bancheta din spate si cand sa intru in masina sunt trasa brutal si trantita de masina. Imi deschid ochii dupa ce scap un scancet de durere la simtirea masinii si vad ca era tipu din club ma incrunt cand vad ca era  cu 3 tipi.

-mai mai mai uite pe cine am intalnit azi.zice el razand haotic.

-o dar vai cine s-a aratat in fata mea.zic razand

-taci din gura!tipa el si atrase atentia

-ca daca nu?intreb si rau fac face un semn din mana si doi tipi ma prinsera de maini si ma facu sa rad.

-vai nu ma poti bate singur si ti-ai adus 3 papitoi?intreb razand

-fi atenta printesa .zice prinzandu-ma de fata. Cu mine nu te joci.zice si il scuip in fata el privindu-ma incruntat si tot ce facu era sa imi dea un pumn in gura atat de tare incand sangele pocni acum umplundu-mi tricoul alb cu pete de culoare rosie.

zice si il scuip in fata el privindu-ma incruntat si tot ce facu era sa imi dea un pumn in gura atat de tare incand sangele pocni acum umplundu-mi tricoul alb cu pete de culoare rosie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum