-stai .
-de ce?!tip la ea si toti se intoarsera spre mine eu trantind banii pe masa
-scumpo. Atragi atentia.zice si eu rad
-si ce? Iti e rusine sa spui ca eu sunt fica ta pe care ai parasit-o de cand ma stiu!tip si se auzi un 'hiii'
-Hope!ma atentiona ea
-ce?! Acum esti o persoana publica si iti e rusine sa ma vezi? Stai linistita ! Nu voi intervenii in viata ta. Vreau sa stai departe de mine exact cum ai facut-o pana acum!zic si cu asta ies plangand din incapere incepand sa fug spre casa.
Fug spre casa ca si cum nimic nu era in fata mea pana ma izbesc de un corp masiv.
-s..scuze.zic printre suspine si maresc ochii vazand cine e . Era iar el. Ce cauta aici?
-Hope, de ce plangi?intreaba mirat si eu il imping incepand sa fug iar .
-Hope!aud vocea lui Harry si eu fug in continuare intrand in casa rapid fara sa ma vada si ma lipesc de usa incepand sa plang. De ce ea? De ce trebuia sa ne vedem? Oh! La naiba! si ei?! Ei ce cauta aici! Parca trebuia sa ma lase in pace!
Aud un ciocanit dar nu vream sa raspund. Nu vreau sa stie ca cineva e aici. Ma ridic si merg in camera mea tremurand deja . Nu stiam de ce sunt afectata . Adica m-a parasit de mult timp de ce sa ma mai intereseze?
Ma duc la dulap de unde imi i-au o pereche de blugi scurti,un tricou si un hanorac. Ma uit in oglinda la mine si ceva nebunesc imi trecu prin cap. Deschid lamele acum avand hanoracul ridicat pana la coate si cu mana tremuranda plasez lama pe incheietura stanga si inchid ochii apasand si lacrimile imi dadura, apas tare apoi trag cu putere si lama imi cazu din mana direct in ghiuveta. Deschid ochii si vad cum sangele mi se prelinge pe brat in jos si simt cum mor de durere. Ma spal facand toata apa rosie si apoi imi infasor bratul cu un bandaj. Clatesc usor ghiuveta apoi ies din baie lasand manecile in jos si ma indrept spre usa de la camera. O deschid si las deschisa apoi ma indrept apucand cheile de la garaj.
Merg pe strada pierduta in ganduri si ma gandesc la ce s-a intamplat. Deschid garajul si zambesc cand il vad atat de curat.
Pun in geam cum ca angajez persoane. Aveam nevoie pentru ca nu reuseam sa fac eu totul. Ma gandeam la totul si cum naiba au ajuns ei aici?
Speram ca voi scapa de ei.
-hei.se auzi si ma intorc dand de o fata bruneta si chiar frumoasa.
-hei.zic si o studiez
-eu sunt Rudd. Zice zambind si intinde mana si eu i-o prind in a mea.
-Hope. Zic rapid
-esti noua?intreaba zambind
-da.. sa zicem.zic si ma asez la masa si ea facand la fel.
-eu am garajul alaturat si am vazut lumina si am zis sa vin sa te salut.
-ahm.. multumesc. Cred.zic si ea zambi
-cum de te-ai mutat aici?
-pai eram batjocorita de doi baieti si am zis sa incep o viata noua dar se pare ca ma urmaresc si aici. Zic eu si ea rase
-cum ii cheama?
-Asthon si Luke.
-oh.. dar cum erau ei?
-sunt niste ticalosi, niste mari imbecili! Niste prefacuti si idioti.
-de ce zici asta?
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...