8 vieti

291 15 2
                                    

-domnisoara casa e distrusa.

-nu mai conteaza. Oricum ma mutam. Zic si pun o pancarda apoi merg spre taxi dar sunt oprita de Ash.

-stai..zice dar il ignor si deschid usa dar ma prinde de mana. Unde mergi?

-departe de voi.zic si dau sa urc.

-Hope. Unde te vei duce?

-departe de voi doi. De tine si Luke! Vreau sa ma lasati in pace nu iti e deajuns ce mi-ai facut? M-ai facut de ras ca sa ce?! Asa faci cu toate? Le rogi ceva si ele te ajuta casa nu primesti o bataie dinaia apoi le filmezi si iti bati joc? M-am saturat Ash. Sper ca de acum nu va voi mai vedea.zic si urc zicandu-i sa plece spre aeroport.

Ajung si vad ca avionul pleaca in 40 de minte asa ca ma indrept spre ghiseu dandu-i biletul apoi imi zice sa merg la linia 4 . Ma indrept cu pasi marunti si inceti spre linia 4 crezand ca cineva ma va opri aici dar nu. Trec de perchezitie si ma duc asezandu-ma pe un loc langa geam ce era liber apoi aud.

-scuze sunt libere? Aud o voce groasa si eu raspund fara sa privesc

-da .zic si ma uit spre geam apoi personalul ne-au facut un instructaj si dupa am decolat.

Tot drumul priveam norii, ma simteam bine , simteam ca sunt aproape de tata. Era singurul care ma iubea . Singurul care tinea cu adevarat la mine si il interesa daca sunt bine sau nu. Tot ce vreau e sa imi formez o familie . O familie cu 2 copii si un sot care sa ma iubeasca. Imi intorc privirea sa vad doi baieti tatuati din cap pana in picioare. Vorbeau despre ceva chestie si apoi se ridica vazand ca am aterizat cand ma uit spre geam. Ma ridic cu pasi apasati si ies din avion mergand spre banda de unde sa imi i-au bagajul si dupa ce il i-au merg sa gasesc un taxi.

Ies si o caldura ma lovi in fata. Era cald dar cerul acoperit de norii gri dadeau un aer de tristete, ma simt ciudat. Urc intr-un taxi si ii zic unde sa ma duca si cand ajung dau de acea doamna cu care am vorbit la telefon.

-buna!

-buna. Zic zambind

-hai sa vezi casa daca iti place.zice zambind si intrab pe o posrta neagra vazand o mica gradinuta perfeca exact ca in poze. Casa arata bine, avea o culoare foarte abstracta , era rosie si chiar draguta. Mergem pe poteca de catre poarta spre usa casei si o deschide zambitoare intrand si vazand peretii crem , mobila era maro, la fel si canapeaua. Era o oglinda pe perete si era destul de mare. In fata canapelei era o masuta mica si apoi televizorul . Intram in bucatarie unde era o mobila alba si masa la fel. Iesim din nucatarie si eu inca zambeam si intram in prima baie vazand-o ca in poza. La fel si camerele. Ii dau banii acelei doamne si ea imi da cheile si pleaca.

*peste 4 zile*

Dupa ce am aranjat totul aici si la gataj acum fiind intr-o cafenea modesta, geamuri imensa, mese maro, peretii fiind cu multe fotografii, cu diplome si pe primul perete erau avizele cum ca incalerea e securizata, nu sunt gandaci sau alte 'animalute' aveam in fata mea o farfurie cu , cartofi prajiti si piept de pui . Ma joc cu furculita in farfurie si ma gandeam la toti de acasa. Imi e dor de familia mea.. vreau sa fie iar reunita. Usa se deschide facand clopotelul de sus sa se miste si sa scoata un mic sunet, imi ridic privirea si vad ca era Harry si cu o femeie. Imi ascund fata si totul era inutil.

-Hope?aud si imi ridic privirea iar si il vad venind spre mine cu acea fata in spate. Nu ii puteam vedea fata ca era in spatele lui .

-Harry?intreb mirata si cand se opri in fata mea luandu-ma in brate o vad. Si nu era o fata era ea! Era cea care m-a parasit. Cea care m-a lasat pe mine si pe tata cu ochii in soare. T..tu? Zic balbaindu-ma

-Hope.zice miata si eu ma uit cu ochii in lacrimi la ea

-Harry ce ai tu cu ea?intreb privindu-l in ochi.

-ea e mama mea vitrega.zice si cerul ini cazu in cap.

-scumpo de cand nu te-am vazut, uite ce frumoasa esti zice si eu ma incrunt si dau sa plec.

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum