2

146 8 1
                                    

Dau de baiatul blond cu bebelusul de la spital.

-oh hei.zice el zambind

-hei.zic si eu zambind

-ce faci aici?intreaba razand

-am aceeasi intrebare pentru voi.zic privind bebelusul din carut. Eu aici m-am mutat . Zic razand

-pai eu am divortat de sotie si am castigat custodia si acum ma grabesc spre casa pentru ca trebuie sa ajung la o intalnire.

-vrei sa te duc? Adica mna .. masina e aici si eu sunt deaguta cu toata lumea .zic razand

-multumesc si observ ca esti draguta dar stau foarte aproape. Deci nu e nevoie. Dar mulumesc mult.zice si zambesc

-bine atunci eu trebuie sa plec. Paa!zic si urc in masina plecand de pe loc cu 50 si maresc viteza pana ajung la prietena mea acasa. Sun la usa si aceasta e deschisa de bunica ei.

-buna ziua doamna Emily, ce faceti?intreb zmabind. Cum sunteti?

-sunt bine scumpo, multumesc, tu cum esti?

-eu sunt bine.zic zambind si merg spre fete.

-Crystal! Deci nu o sa iti vina sa crezi!zice Megan tipand, iar Pia, Lily si Kate isi pusera mainile la urechi.

-cee?! Intreb razand

-am cunoscut un baiat.zice si eu zmabesc

-a da? Si cum e?intreb razand

-e frumos, parul blond , putina barba, corp bine tonifiat dar este o problema, are copil.zice ea si e imitata de celelalte trei pana cand ea le arunca o privire urata si ele ridica mainile in semn de predare.

-si i-ai luat numarul de telefon?intreb razand

-da, si ne intalnim acum in seara asta si vreau sa nu va suparati pe mine ca nu vin cu voi la meci. Zice stanjenita si rad

-bine pitico,nu ne deranjeaza.zicem razand si ea sari in sus aplaudand.

-ieiii.tipa ea fericita. Cu ce sa ma imbrac? Intreaba rapid.

-goala.zice Kate enervata.

-hei nu vorbi asa cu mine.se rasti Megan

-terminati ce naiba. Nu stiu o rochie,o fusta vezi si tu.zic razand si ea intra in baie , ma asez pe canapea si oftez.

-sa te pregatesti ca trebuie sa plecam si noi.zice Lily si eu zambesc

-bine mergeti si va imbracati ca vin eu dupa ca eu nu ma machiez prea tare. Zic razand si ele se intrecusera pana la usi.

Ma ridic si merg spre bucatarie unde era bunica Emily si gatea.

-spor la lucru? Va ajut?intreb zambind

-oh nu scumpo. E ok, multumesc oricum.zice zambind si eu zambesc apoi aud ca ma striga si plec si eu vazand ca era Megan care arata super.

-wow.murmur eu de uimire. Avea o rochie mulata pe corp care ii scotea in evidenta formele voluminoase si nu iti venea sa crezi ca ea poate purta asa. Avea spatele gol si era scurta putin transparenta sus dar zonele sanilor erau astupate.

-arat bine?intreaba zambind

-wow.zic si o privesc din cap pana in picioare.

*peste 30 de minte*

M-am imbracat si eu , aveam un machiaj usor strident si fetele erau wow, Kate
avea o rochie de un albastru marin cu niste tocuri negre.
Lily avea o rochie crem pana sub fund si niste tocuri la fel ca rochia, Pia optase pentru un top verde cu o fusta alba ce ii exemplifica fundul bine lucrat si o silueta de viespe. In picioare avea niste tocuri verzi si arata foarte bine. Doar eu eram mai baietoasa pe aici? Eh eu eram ciudata nu stiu asa eram eu.

-fetelor merg sa dansez cu Chris vin imediat.zice Pia si aprobam.

-merg sa aduc ceva de baut.zice Kate si pleaca si ea de la masa,iar Lily cred ca a mers sa inspecteze unele locuri. Ok. Am ramas singura in acest club banal. Erau mese multe, un bar, in mijloc era o scena unde se bateau jucatorii si pe langa era ring de dans.

Stau deja de 15 minute singura si bauturile nu vin. Meciul a inceput de ceva timp iar baiatul din ring ma facea sa simt un deja-vu dar nu stiu de ce.

Ma uit putin prin sala si vad un barbat ca saruta o fa... stai aia e Kate?! Ma ridic brusc de la masa mergand spre acel animal si vad ca era chiar Kate tot ce fac e sa trag acel barbat de pe ea si sa ii dau o lovitura ce il facu sa cada la pamant. Ma urc peste el incepand sa dau in el ca in ultimul animal si tot se umplu de sange dar ma si tranteste pe mine la pamant acum fiind el deasupra mea si cand pumnul lui facu contact cu buza mea am simtit o durere infernala. Si cand sa mai dea odata a fost ridicat de garzi si la mine se apleca tipul din ring dar il ignor tarandu-ma pana langa Kate care tremura si o iau in brate apoi o ridic si fetele o luara. Mergand spre masina si cand iesim ma uit dupa sobolanul ala dar e tinut de garzi fetele intra in masina si eu merg spre el si il scuip in fata acum fiind tinuta de un gardian si el de altul.

-panarama dracu!tipa tare

-sobolane fi atent in ochii mei. Sa te astepti la ce e mai rau la viata ta ,in momente frumoase voi aparea eu . Si nu va fi deloc frumos ce ti se va intampla. Zic si dau sa il lovesc dar nu il ating ca sunt tinuta de gardian ma smucesc si merg spre masina unde era tipul din ring vorbind cu Kate.

-Esti bine Crystal?intreaba Kate si dau afirmativ din cap.

-Tu esti bine?intreb si oftez vazand o muscatura pe gat.

- sunt bine, multumesc.zice zmabind

-nu imi multumi. Zic razand

-Crystal el e Derek.zice si zambesc dand mana cu el simtind un fior pe sina spinarii. Ce dracu?

Urc in masina si apoi urca si Kate si imi zambi usor.

-il cunosti.intreaba si eu ridic o spranceana

-nu. De unde sa il stiu?

-nu stiu felul in care va priveati , habar nu am.zice Lily

-nu vreau sa mergem acasa.zice Kat si eu ma intorc spre ea nervoasa.

-scuze .. Crystal iti curge sange. Of e doar vina mea.zice si eu rad

-nu e vina ta ok? El s-a legat de tine. Si am un plan. Il elimin in 5 zile.zic razand

-Crystal nici sa nu indraznesti!zice si eu pornesc in viteza scotand de la ele un tipat.

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum