-Hope! Ai un vizitator. Se aude vocea dura a politistului si eu privesc mirata.
Cine sa fie ? Adica doar ieri a fost Derek, oare a uitat ceva sau? Ma ridic si le privesc pe fete ce ma priveau zambind si apoi eu ies dar inainte intind mainile sa imi puna catusele si merg din nou pe holul lung care deja imi era ca un frate acum . Suna ciudat stiu. Intru in camera unde se tineau vederile si raman muta cand vad cine era la masa. Parul usor ondulat , ochii de smarald si corpul perfect .
-Harry?!zic mirata si ma apropii usor de el si el de mine si ma strange rapid in brate si eu pe el. Am stat asa cateva minute bune fara sa zica vreunul ceva. Bratele lui imi imparteau o caldura de nedescris facandu-ma sa nu vreau sa ma departez de el niciodata. Bratele lui erau pe spatele meu si capul scufundat in parul meu neingrijit si corpurile noastre erau lipit unul de altul, iar aerul se facu inexistent intre noi. Dupa ce ne deslipim ne asezam la masa si el ma tinea de mana.
-ce faci aici? Intreb zambind si el ma privea sincer
-vreau sa te scot de aici, tu nu meriti asta. Zice zambind.
-nu e nevoie Hary, trebuie sa imi ispasesc pedeapsa. Zic privindu-ne mainile impreunate si zambind
-cum poti zambi cand esti aici? Inchisa intre 4 pereti?intreaba mirat si ma privea in ochi parca formandu-se o mica conexiune.
-Harry, dar cum vrei sa fiu? Imagineaza-ti ca am ajuns aici dar stiu ca acum familia mea nu mai e in pericol si acum stiu sigur ca nici o fata nu v-a mai trece prin ce am trecut eu. Zic zambind is el se juca cu degetele mele
-promit ca te voi scoate de aici.zice zambind
-nu e nevoie Harry plus sunt in camera cu doua fete super dragute si prietenoasa , vom iesi impreuna deci nu trebuie sa ma ajuti.zic si el ofta
-nu vreau sa stai aici, Hope!
-Harry sunt doar 3 ani, sunt bine si voi fi.zic zambind
-nu ramane asa Hope.zice rapid si el iese acum ramanand singura si parca o mie de sentimente erau acum in mine.
-Harry te rog!tip dar pleaca of!
Intru inapoi in camera si ele ma priveau curioase.
-a fost un prieten.zic zambind
-oh deci isi fac griji pentru tine.
-nu vreau sa zic ca e un prieten cu care daca am vorbit de 10 ori in viata mea , nu familia care au fost non stop aici.
-oh..
Ma pun sa dorm la fel si ele apoi tot ce stiu e ca am ajuns in lumea viselor.
Harry pov.
Intru in camera directorilor si ei ma privesc uimiti.
-vreau sa fac ceva.zic si unchiul meu zambi la auzul cuvintelor mele
-ce e Harry? Intreaba el curios iar sprancenele i se arcuira.
-am aici 3 prietene le poti scoate te rog?
-ce vrei sa zici?zice putin incordat
-unchiule te rog. Sunt prietene bune.
-Harry nu pot elibera 3 fete asa din senin.
-pai spune ca a fost o greseala si tu.
-nu pot scoate 3 ! Maxim 1 acum..
-bine poti scoate una acum?intreb sprejinindu-mi mainile pe biroul lui.
CITEȘTI
One More Night! >1&2<
FanfictionVolumul I - Viata a devenit un iad. Un mare iad. Mama ne-a parasit mergand cu un barbat uitand de mine si de tata. Uitand de tot. Acum are familia ei si de cand a plecat o urasc. Ea traieste bine si eu cu tata, ei bine, nu suntem bine deloc. Tata...