3 vieti| fugi copila, fugi!

417 18 0
                                    

In fata mea se puse nimeni altul decat Luke.

-papusa. Ce e cu tine? Ti-ai pierdut taticul.zice razand si simt cum inima mea se sfasia . Ii simt pumnul pe obrazul meu si cad la pamant si apoi zice razand. Vai , nu e de mirare cum de taicato a murit. La cat de idioata si imbecila esti.. nu e nimic nou de stiut.zice si toti nervi mi se urcasera pana in varful capului si ma ridic de jos trantindu-l la pamand incepand sa dau ca o nebuna cu pumnul in mufa lui ca si cum ar fi perna pe care exersam noaptea inainte ca el sa plece... loveam cu putere si nu imi pasa de cele spuse de restul pana am fost ridicata de o persoana si ma strange in brate dar eu ma intorc privindu-i fata plina de sange a lui Luke. Ma intorc cu privirea spre cel ce a tinea si era Ash.

-gata... gata. Repeta Ash si eu ies din stramtoarea lui si ma indrept spre poarta. Nu mai puteam sta nici o secunda. Cuvintele lui m-au ranit foarte tare.

Incep sa fug cu lacrimi in ochi pana acasa unde intru in casa trantind usa si incepand sa plang. Dar o bataie in usa se auzi. Imi sterg rapid lacrimile si deschid usa dand de un baiat.

-ah... buna?

-buna.

-te ajut cu ceva?

-am auzit ca tu ai reparat o masina foarte distrusa si as vrea sa imi repari si mie o masina.zice zambind

-saptamana asta nu pot. Am examene dar de saptamana viitoare da...

-bine deci ramane pe saptamana viitoare?

-da.

-imi poti da un numar de telefon?

-sigur..zic si ii dictez numarul

Dupa ce pleaca inchid usa si merg in camera asezandu-ma pe pat si adorm rapid. Nu mi-am dat seama ca sr poate schimba viata atat de rapid. Ca totul se distruge si dispare ca si cum nimic nu s-a intamplat. Curajul meu a disparut. Nu mai am curajul sa ma uit spre cer. Sa ma gandesc ca totul va fi bine. Sa ma uit spre stele cautand steaua cazatoare si punandu-mi o dorinta. Am 18 ani si e ciudat totul. Nu credeam ca voi ajunge asa eu.. o fata atat de distrusa. Credeam ca daca ma bate Luke e rau dar ... nu e asa. Acum e mai rau, mult mai rau. Imi e frica . Imi e frica de ce se va intampla de acum in colo.

**

Deschid ochii si merg la dulap de unde imi i-au o pereche de blugi negrii, un maieu alb si deasupra o camasa de a tatei. Imi i-au geanta si merg in camera lui si ma uit la banii capatati pe munca noastra. Ma rog un sfert a fost consumat la inmormantare. Inima mea e atat de distrusa ca niciodata nu va mai fi reparata. Imi i-au niste bani pentru a ma opri in drum la un magazin si apoi restul ii voi pune deoparte. Voi avea nevoie sa ma mut de aici dupa ce termin liceul. Sa imi caut un garaj mai mare pentru a putea sa am loc destul. Vreau sa fac o noua viata dar trebuie sa strang bani pentru asta.

Ajung la scoala cu toate gandurile mele si intru privindu-i pe toti cum se holbau la mine. Trec pe langa Luke si era vanat la fata si sincera sa fiu si-o merita. Dau sa intru in clasa si sunt trasa de mana de cineva si cand ma intorc vad ca era Ash.

-da-mi drumul.zic si incerc sa ma trag dar nu pot.

-taci.zice si ma trage intr-o parte a liceului unde nu era nimeni si se apropie foarte tare de mine si zice. Uit am auzit de garajul tau. Si as vrea sa imi repari o masina ai putea?

-incep de saptamana viitoare dar am deja o masina.. va dura dar bine ce e stricat la ea?

-e a mamei si am zgariat-o azidimineata si ma gandeam daca o poti face ca sa nu imi rupe gatul si sa ma trimeata la academia militara. Zice si eu oftez

-cat de mare e?

-hai sa vezi.zice si ma trage dupa el pana in parcare si era o masina frumoasa. Un aud r8 negru .

-nu e atat de mare.zic si ma uit la zgarietura de pe capota ... cum ai reusit sa o faci?

-o panarama se urcase pe ea cu fundul si a trantit geanta ce avea tinte si asa s-a intamplat.

-ok ok . Adu-o azi si incerc sa o fac cat de repede pot. Sper ca sti ca trebuie vopsita iar nu?intre si el ofta.

-bine. Ahm... dar nu incurc nu?

-mai conteaza? Sau vrei sa fi mort?intreb si el ofta.

-mersi..zice oftand

-zi mersi dupa ce o fac.zic si dau sa plec dar ma prinse de mana si ma intoarce spre el eu privind mainile noastre.

-sa ma astepti ca te duc eu acasa.

-dar trebuie sa ma opresc sa fac niste cumparaturi.zic eu privindu-l.

-nu conteaza te ajut daca vrei.zice si eu imi trag mana dintre a lui si il salut si plec spre clasa. Il aud ca bolborasea el ceva pe acolo dar nu imi pasa.

Intru in clasa si ma asez apoi dupa cateva secunde vine profa si ne imparte foile de exame. Si ma uit peste incercuind raspunsul bun si apoi ma apuc sa fac compunerea . Dupa ce termin se si suna si pun lucrarea pe masa apoi ma duc pe hol. Telefonul meu suna si raspund vazand numar privat.

-alo?

-hei scumpo!

-cine esti?

-mama ta ai uitat?

-imi pare rau eu nu am parinti.

-ce tot vorbesti fata. Ai uitat de mine?zice si eu rad ironic

-la dracu m-ai parasit ca pe ultimul copil de pe pamant apoi te-am sunat cand aveam nevoie de ajutorul tau si tu m-ai ignorat spunandu-mi ca nu ai o fica si acum indraznesti sa ma suni sa imi zici scumpo si nu stiu ce?

-ce te apuca?

-doar lasa-ma dracu in pace.zic si inchid. Merg la dulap unde imi scot un servetel si imi sterg lacrimile de pe obraz si dintr-o data sunt trasa de mana spre iesire. Era Ash. Ce naiba acum nu vrea sa i-o mai fac? Ce te-ai razgandit?

-nici vorba. Am auzit ca vorbeai cu cineva si vream sa vad daca esti bine.

-...

One More Night! >1&2<Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum